Pertinent onwaar. Nu weer even naar KPDquote:Op zondag 5 januari 2014 17:40 schreef Muto het volgende:
[..]
Leuk. Gelukkig ben jij de enige die zo beleefd is mij niet te negeren.
Rotterdammers helpen elkaarquote:Op zondag 5 januari 2014 17:40 schreef Muto het volgende:
[..]
Leuk. Gelukkig ben jij de enige die zo beleefd is mij niet te negeren.
Hij zal deze post overigens wel weer afwimpelen als een leugen. Een goed stel hersenen mag hij wellicht hebben maar erg creatief is hij niet qua beledigingen.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Lijkt? Ik kan hierbij bevestigen dat hij continu pogingen onderneemt om mijn hart (en wellicht het jouwe) te veroveren, maar telkens als ik hem afwijs en toelicht waarom, maakt hij me uit voor leugenaar. Hij kan niet helemaal verkroppen dat we voor elkaar bestemd zijn en dat Rezania ergens anders zijn heil moet zoeken.
Ik zie het. Sorry. Je hebt gelijk.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Pertinent onwaar. Nu weer even naar KPD
Ik zou je op sara taggen.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:41 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik zie het. Sorry. Je hebt gelijk.
Gelukkig zijn LR en Jimbo de enige twee die mij niet negeerden. Bovendien ben ik blij dat ik toto niet op FB heb en ik zodoende geen tag krijg.
Precies. Samen staan we sterk.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij zal deze post overigens wel weer afwimpelen als een leugen. Een goed stel hersenen mag hij wellicht hebben maar erg creatief is hij niet qua beledigingen.
Gelukkig post jij hier nogWe laten ons niet wegpesten.
Dan vind ik het jammer dat ik je niet op fb heb.quote:
Succesquote:Op zondag 5 januari 2014 17:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben erg goed in het geven van complimenten aan mannen
Dat gezegd hebbende. Ik ga koken.
Wacht even. Zie je nu wat Toto gedaan heeft? Hij heeft Rezania hierheen gelokt. Dit vind ik niet kunnen. Als jij nu weggaat, dan blijf ik alleen achter en beledigt Rezania mij wederom.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:42 schreef Littlerabbit het volgende:
gwn yoloquote:Op zondag 5 januari 2014 17:43 schreef supersof het volgende:
Zal ik gs en kunst nog wel bijhouden als ik die vakken toch laat vallen als ik deze toetsweek verpruts. Wat ik sowieso wel doe want ik heb nog niks gedaan.
maar misschien ga ik wel door en dan verpest ik het nu voor mezelf
Halp
quote:Op zondag 5 januari 2014 17:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wacht even. Zie je nu wat Toto gedaan heeft? Hij heeft Rezania hierheen gelokt. Dit vind ik niet kunnen. Als jij nu weggaat, dan blijf ik alleen achter en beledigt Rezania mij wederom.
weet ikquote:Op zondag 5 januari 2014 17:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Dan is in een keer je facebook vol!quote:Op zondag 5 januari 2014 17:43 schreef Muto het volgende:
[..]
Dan vind ik het jammer dat ik je niet op fb heb.
Oh... dan blijf ik nog even hangen. Wat een walgelijk figuur blijft die Toto toch ook. Hij weet hoe onzeker wij zijn rondom Rezania zijn uitschieters.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wacht even. Zie je nu wat Toto gedaan heeft? Hij heeft Rezania hierheen gelokt. Dit vind ik niet kunnen. Als jij nu weggaat, dan blijf ik alleen achter en beledigt Rezania mij wederom.
Gewoon doen. Of word vuilnisman, ik word vuilnisman.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:43 schreef supersof het volgende:
Zal ik gs en kunst nog wel bijhouden als ik die vakken toch laat vallen als ik deze toetsweek verpruts. Wat ik sowieso wel doe want ik heb nog niks gedaan.
Halp
Ik ben een lekker stuk Daley.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh... dan blijf ik nog even hangen. Wat een walgelijk figuur blijft die Toto toch ook. Hij weet hoe onzeker wij zijn rondom Rezania zijn uitschieters.
[..]
Gewoon doen. Of word vuilnisman, ik word vuilnisman.
ga door.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:43 schreef supersof het volgende:
Halp
Maar gs is kutquote:Op zondag 5 januari 2014 17:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh... dan blijf ik nog even hangen. Wat een walgelijk figuur blijft die Toto toch ook. Hij weet hoe onzeker wij zijn rondom Rezania zijn uitschieters.
[..]
Gewoon doen. Of word vuilnisman, ik word vuilnisman.
Dankjewel dat je mij bijstaat in deze moeilijke tijden.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
GS is niet kut. Je opdracht is kut. Werken met bronnen is altijd kutquote:Op zondag 5 januari 2014 17:46 schreef supersof het volgende:
[..]
Maar gs is kut
sorry dat ik je toekomstige beroep beledig
maar ik vind het gewoon echt niet leuk
en ik ben een vrouw
ik weet nu je fb.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:47 schreef Tjacka het volgende:
hahaha
een debiel heeft sofje getagd bij rare mannen
hahaha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |