Die site trouwensquote:Op zondag 5 januari 2014 17:06 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee nu is het op fb
Je hebt van die pagina's met de vrijgezellen van gelderland blabla
en dan plaatsen mensen daar foto's en dan kan je reageren met iemands naam in je comment. En dat doet tjacka dus. Bij mannen mijn naam reageren
quote:Hallo Damens! Als je op zoek bent naar de ideale man, zoek dan niet verder! Mijn naam is Dennis, ik ben 25 jaar, kom uit echteld en zoek een lief paarden meisje. Stallen mesten vind ik geen probleem, mits er wat lekkers tegenover staat natuurlijk.... Xxx
Dat is wat lastig inderdaad. Zo hardquote:Op zondag 5 januari 2014 17:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Had ik niet in huis.
[..]
Heb ik nog wel, maar is bevroren en bevroren kip in je salade lijkt me niet lekker.
tering, die laatste zinquote:Op zondag 5 januari 2014 17:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die site trouwens![]()
Ook Cachet is binnen hoor.
[..]
quote:Op zondag 5 januari 2014 17:06 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee nu is het op fb
Je hebt van die pagina's met de vrijgezellen van gelderland blabla
en dan plaatsen mensen daar foto's en dan kan je reageren met iemands naam in je comment. En dat doet tjacka dus. Bij mannen mijn naam reageren
quote:Op zondag 5 januari 2014 17:12 schreef supersof het volgende:
hahahaa
je kunt dan zeggen dat je die reactie niet meer wilt zien en dan staat er: give tjacka feedback
en dan stuurt fb dus een berichtje naar tjacka dat ik die reactie niet leuk vond
Waar?quote:Op zondag 5 januari 2014 15:52 schreef Stuart het volgende:
Arcee, waarom staat bij jaar in jouw lijst eigenlijk nog de aantallen van 2012
Kan hij goed beffen?quote:Op zondag 5 januari 2014 17:13 schreef Laura.b het volgende:
Ik hou sowieso van mijn vriend, want hij neemt allemaal lekker eten mee omdat ik aan het studeren ben enzo. En hij is gewoon heel lief. En heel knap. Dus bij deze even m'n krengerige woorden terugnemen.
Mijn vriend is nog knapper dan de jouwe.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:13 schreef Laura.b het volgende:
Ik hou sowieso van mijn vriend, want hij neemt allemaal lekker eten mee omdat ik aan het studeren ben enzo. En hij is gewoon heel lief. En heel knap. Dus bij deze even m'n krengerige woorden terugnemen.
wie is er moderator op facebook?quote:Op zondag 5 januari 2014 17:12 schreef supersof het volgende:
hahahaa
je kunt dan zeggen dat je die reactie niet meer wilt zien en dan staat er: give tjacka feedback
en dan stuurt fb dus een berichtje naar tjacka dat ik die reactie niet leuk vond
Dank je, i kweet dat ik godvergeten geil ben.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:13 schreef Laura.b het volgende:
Kan ook bij foto's haha zo'n net bericht.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:12 schreef supersof het volgende:
hahahaa
quote:Op zondag 5 januari 2014 17:13 schreef Toto69 het volgende:
Vrijgezellen van Gelderland
Hallo ik ben renaldo 16 jaar en ben na een tijdje weer single zou een van jullie het leuk lijken ik zoek iemand tussen de15 en 17 jaar stuur me een pb
Tjacka
Of je tagt hem terugquote:Op zondag 5 januari 2014 17:13 schreef Littlerabbit het volgende:
Of je unfriend hem zodat hij niet meer kan taggen. Dat zal hem pas raken.
ga je lopen stoken hier?quote:Op zondag 5 januari 2014 17:13 schreef Littlerabbit het volgende:
Of je unfriend hem zodat hij niet meer kan taggen. Dat zal hem pas raken.
Kan niet, mijn vriend is de knapste Amsterdammer. Ik heb hem daarop geselecteerd.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mijn vriend is nog knapper dan de jouwe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |