Ben ik niet zo goed in geloof ik.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:30 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Kunnen anders ook een banken complex beroven, als je dat leuker lijkt.
Wat is een banken? En hoe beroof je complex?quote:Op zondag 5 januari 2014 19:30 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Kunnen anders ook een banken complex beroven, als je dat leuker lijkt.
Of bij op het kantoor van Riaquote:Op zondag 5 januari 2014 19:31 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Nou, kunnen oefenen op benzine stations.
Eijking, eijking!quote:Op zondag 5 januari 2014 19:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
http://humortv.vara.nl/ca.345745.een-oudejaars.html
dat is niet makkelijk uit te leggen, best complex.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wat is een banken? En hoe beroof je complex?
Complex beroven is met extra moeilijkheidsgraad, geblinddoekt bijvoorbeeld.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Shitquote:
Een vrouw meenemen toch, lekker complex, haha snap je.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
mjah, en het is al heel lang zo en lijkt alleen maar erger en erger en erger te worden.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:28 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Is wel een risico natuurlijk, maar als het echt zo afschuwelijk is... Kan me niet voorstellen om jarenlang werk te doen waar ik een hekel aan heb.
Al snap ik ook wel weer dat het niet in iedere branche even gemakkelijk is om ergens anders te beginnen ofzo.
Wel? Mij vond ze altijd wel lekker, likte altijd aan haar lippen als ze mij zag.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:32 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Shit
Zij had ook echt een hekel aan eerstejaars gewoon
Ja ze stond zeker al met bussen poedersuiker in de aanslagquote:Op zondag 5 januari 2014 19:33 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wel? Mij vond ze altijd wel lekker, likte altijd aan haar lippen als ze mij zag.
Ik weet nog dat haar bureaustoel kapot ging, wel jammer, was gewoon deel van haar mobiliteit.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:34 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja ze stond zeker al met bussen poedersuiker in de aanslag
Oh toen zat ik daar al niet meer op schoolquote:Op zondag 5 januari 2014 19:34 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik weet nog dat haar bureaustoel kapot ging, wel jammer, was gewoon deel van haar mobiliteit.
quote:Op zondag 5 januari 2014 19:35 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Oh toen zat ik daar al niet meer op school
Zij leek een beetje op deze
[ afbeelding ]
Ken het niet. Maar vond die reactie wel next level stupid, gewoonquote:
En mensen maar verkondigen dat op internet alles bewaard blijft.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nog steeds spijt dat ik dat filmpje nergens meer heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |