hier hetzelfde. wel goed nieuws dat baas nog weg is, maar ik wil gewoon echt niet meer terug naar dat bedrijf.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb echt geen ruk uitgevoerd deze vakantie.
waarschijnlijk heb ik gewoon geen zin om weer te beginnen omdat ik gewoon ander werk wil
Omdat het een incapabele mongool is die jij al lang ontslagen had als jij het voor het zeggen had.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
jawil jij voor me uitleggen waarom een collega mijn scene na nabewerking (dat hij deed) niet goed heeft opgeleverd aan een ander?
echt die kansloze shit altijd.
Eens.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:22 schreef LudoSanders het volgende:
Vakantie sowieso. Doe dat lekker in je eigen tijd.
hahaha.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:23 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Omdat het een incapabele mongool is die jij al lang ontslagen had als jij het voor het zeggen had.
ruilen? ik heb 20 dagen per jaar.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:24 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Eens.
Vakantie![]()
En dan ook nog 4 keer per jaar ofzo
Snap ik wel. Stap met z'n allen op en begin een nieuw bedrijf.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
hahaha.
nouja ik weet wel waarom. niemand ziet het nog zitten en niemand wil nog geld verdienen voor de baas.dus niemand geeft een fuck meer.
beetje hetzelfde verhaal dusquote:Op zondag 5 januari 2014 19:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
hier hetzelfde. wel goed nieuws dat baas nog weg is, maar ik wil gewoon echt niet meer terug naar dat bedrijf.
Precies genoegquote:
Wtf is er mis met jou, zeiken omdat je vakantie hebt.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:24 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Eens.
Vakantie![]()
hebben we het wel over gehad ja.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:25 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Snap ik wel. Stap met z'n allen op en begin een nieuw bedrijf.
hehe jaquote:
Houd er serieus niet van.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wtf is er mis met jou, zeiken omdat je vakantie hebt.
Mensen met maar 30 vakantiedagen en dus maar 4 keer per jaar weg kunnen.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:24 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Eens.
Vakantie![]()
whitegirls ~_~quote:Op zondag 5 januari 2014 19:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wtf is er mis met jou, zeiken omdat je vakantie hebt.
Is wel een risico natuurlijk, maar als het echt zo afschuwelijk is... Kan me niet voorstellen om jarenlang werk te doen waar ik een hekel aan heb.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
hebben we het wel over gehad ja.
[..]
hehe ja
Ga je mee midgetgolfen morgen?quote:Op zondag 5 januari 2014 19:27 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Houd er serieus niet van.
Moet gewoon iets te doen hebben anders draai ik door, alleen krijg ik nu gewoon helemaal geen flikker gedaan omdat ik thuis niet fatsoenlijk kan werken want afleiding
Doe je zelf, ga dan naar de UB ofzo of ga in de kantine van je korfbalvereniging studeren ofzo weenie.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:27 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Houd er serieus niet van.
Moet gewoon iets te doen hebben anders draai ik door, alleen krijg ik nu gewoon helemaal geen flikker gedaan omdat ik thuis niet fatsoenlijk kan werken want afleiding
Midgetgolfquote:
I can't.quote:
Dolletjesquote:
Kunnen anders ook een banken complex beroven, als je dat leuker lijkt.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:29 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Dolletjes
potje bingo tussendoor is het feest compeleet
Ja doe ik normaal gesproken ook, deze vakantie allemaal niet zo goed geluktquote:Op zondag 5 januari 2014 19:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Doe je zelf, ga dan naar de UB ofzo of ga in de kantine van je korfbalvereniging studeren ofzo weenie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |