zullen we deze seksuele spanning de hele tijd gewoon weg werken, en nou eindelijk gewoon eens neukenquote:Op zondag 5 januari 2014 19:12 schreef Chloroform het volgende:
Goed gesprek dit, moeten we vaker doen.
Nee, toch niet.
Ga buiten rennen.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:12 schreef Robophatt het volgende:
Zoveel opgekropte energie op dit moment word helemaal gek
Nee, heb honger.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
zullen we deze seksuele spanning de hele tijd gewoon weg werken, en nou eindelijk gewoon eens neuken
hoe komt dat?quote:Op zondag 5 januari 2014 19:12 schreef Robophatt het volgende:
Rook er een.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:12 schreef Robophatt het volgende:
Krijg ik alleen maar meer energiequote:Op zondag 5 januari 2014 19:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ga buiten rennen.
Of binnen als je in een heel groot huis woont.
[..]
Nee, heb honger.
Vakantiequote:
Nee trek ik niet.quote:
Pas maar op dat je je niet vertilt.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:17 schreef Robophatt het volgende:
Nee trek ik niet.
sla echt op tilt o pdit moment shit
Mijne gelukkig ook. Hoop dat ik dan weer functioneer begin echt te verstrooienquote:
En dan nog een week thuis moeten zitten zekerquote:Op zondag 5 januari 2014 19:19 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Pas maar op dat je je niet vertilt.
badum tssquote:Op zondag 5 januari 2014 19:19 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Pas maar op dat je je niet vertilt.
mwa, ik heb nog niet echt zin om morgen weer te beginnenquote:Op zondag 5 januari 2014 19:19 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Mijne gelukkig ook. Hoop dat ik dan weer functioneer begin echt te verstrooien
ik ook niet, kan nog wel een maand vakantie gebruikenquote:Op zondag 5 januari 2014 19:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mwa, ik heb nog niet echt zin om morgen weer te beginnen
Snap ik.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mwa, ik heb nog niet echt zin om morgen weer te beginnen
Moet ik hem voor je beantwoorden?quote:
ik heb echt geen ruk uitgevoerd deze vakantie.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik ook niet, kan nog wel een maand vakantie gebruiken
jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |