Niet op mij hoor, geef geen neuk om je.quote:
Wacht maar tot ik er achter ben waar je woont.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Niet op mij hoor, geef geen neuk om je.
Stuur je me wel een bos bloemen met m'n verjaardag dan? En bonbons. Meer bonbons dan bloemen graag. En geen bonbons met drank erin, die zijn smerig. Drank mag wel apart erbij.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wacht maar tot ik er achter ben waar je woont.
wanneer ben je jarig?quote:Op zondag 5 januari 2014 18:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Stuur je me wel een bos bloemen met m'n verjaardag dan? En bonbons. Meer bonbons dan bloemen graag. En geen bonbons met drank erin, die zijn smerig. Drank mag wel apart erbij.
Graag.
neh, veel meer dan voor je raam aftrekken zal ik niet doen.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Stuur je me wel een bos bloemen met m'n verjaardag dan? En bonbons. Meer bonbons dan bloemen graag. En geen bonbons met drank erin, die zijn smerig. Drank mag wel apart erbij.
Graag.
16 meiquote:
Ik woon twee hoog in een herenhuis, zal op je hoofd tuffen.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
neh, veel meer dan voor je raam aftrekken zal ik niet doen.
Behalve als ik binnen kan dringen. Dan zal ik dingen met je doen waar zelfs ebah nog niet van zou dromen.
Ik wist hetquote:Op zondag 5 januari 2014 18:57 schreef Chloroform het volgende:
Ik woon twee hoog in een hoerenhuis, zal op je hoofd tuffen.
Ah, toch nog iets wat je weet.quote:
Lief.quote:
over 3 wekenquote:Op zondag 5 januari 2014 18:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ah, toch nog iets wat je weet.
[..]
Lief.Wanneer ben jij jarig?
Ik ga het proberen te onthouden. Hoe oud word je?quote:
31quote:Op zondag 5 januari 2014 18:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ga het proberen te onthouden. Hoe oud word je?
Ahw, valt wel mee toch?quote:
Moet je maar lief doen.quote:
Deed ik! toen begon jijquote:
Haha vieze emo, ga lekker snijden ofzo.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
Deed ik! toen begon jijik helemaal huilen en sorry enzo, en jij maar blijven schoppen en slaan en gooien met stenen enzo. Altijd zo met jou.
Maakt niet uit, het is maar internet.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
voor fok begrippen ben ik al bejaard
dit dusquote:Op zondag 5 januari 2014 19:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha vieze emo, ga lekker snijden ofzo.
Ik dacht gewoon een kaartje en dan is de envelop gesealed met jizz.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
neh, veel meer dan voor je raam aftrekken zal ik niet doen.
Behalve als ik binnen kan dringen. Dan zal ik dingen met je doen waar zelfs ebah nog niet van zou dromen.
Lekker gekke fratsen dit hoor, hihihihihquote:Op zondag 5 januari 2014 19:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik dacht gewoon een kaartje en dan is de envelop gesealed met jizz.
Zal ik een fruithapje voor je maken?quote:
heb net heerlijke spaghetti gemaakt.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zal ik een fruithapje voor je maken?
Lekker.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
heb net heerlijke spaghetti gemaakt.
zullen we deze seksuele spanning de hele tijd gewoon weg werken, en nou eindelijk gewoon eens neukenquote:Op zondag 5 januari 2014 19:12 schreef Chloroform het volgende:
Goed gesprek dit, moeten we vaker doen.
Nee, toch niet.
Ga buiten rennen.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:12 schreef Robophatt het volgende:
Zoveel opgekropte energie op dit moment word helemaal gek
Nee, heb honger.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
zullen we deze seksuele spanning de hele tijd gewoon weg werken, en nou eindelijk gewoon eens neuken
hoe komt dat?quote:Op zondag 5 januari 2014 19:12 schreef Robophatt het volgende:
Rook er een.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:12 schreef Robophatt het volgende:
Krijg ik alleen maar meer energiequote:Op zondag 5 januari 2014 19:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ga buiten rennen.
Of binnen als je in een heel groot huis woont.
[..]
Nee, heb honger.
Vakantiequote:
Nee trek ik niet.quote:
Pas maar op dat je je niet vertilt.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:17 schreef Robophatt het volgende:
Nee trek ik niet.
sla echt op tilt o pdit moment shit
Mijne gelukkig ook. Hoop dat ik dan weer functioneer begin echt te verstrooienquote:
En dan nog een week thuis moeten zitten zekerquote:Op zondag 5 januari 2014 19:19 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Pas maar op dat je je niet vertilt.
badum tssquote:Op zondag 5 januari 2014 19:19 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Pas maar op dat je je niet vertilt.
mwa, ik heb nog niet echt zin om morgen weer te beginnenquote:Op zondag 5 januari 2014 19:19 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Mijne gelukkig ook. Hoop dat ik dan weer functioneer begin echt te verstrooien
ik ook niet, kan nog wel een maand vakantie gebruikenquote:Op zondag 5 januari 2014 19:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mwa, ik heb nog niet echt zin om morgen weer te beginnen
Snap ik.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mwa, ik heb nog niet echt zin om morgen weer te beginnen
Moet ik hem voor je beantwoorden?quote:
ik heb echt geen ruk uitgevoerd deze vakantie.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik ook niet, kan nog wel een maand vakantie gebruiken
jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |