Anders date je gewoon eens leuke vrouwen.quote:Op zondag 5 januari 2014 16:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Helaas
Maarja was eigenlijk ook maar een domme doos... maar toch had ik een zwak voor d'r
Ja maar die willen me niet snik snikquote:Op zondag 5 januari 2014 16:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Anders date je gewoon eens leuke vrouwen.
Mja dat weet ik welquote:Op zondag 5 januari 2014 16:38 schreef Royco1 het volgende:
Ja hetzelfde is zo voor biljarten, maar als je het zo brengt dan vallen leken in slaap he.
Jammerlijk.quote:
Plaats contactadvertentie.quote:Op zondag 5 januari 2014 16:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja maar die willen me niet snik snik [ afbeelding ]
Dat blijktquote:
ja dat weet ikquote:Op zondag 5 januari 2014 16:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Belangrijkste bij poolen is het potten van de ballen natuurlijk. Daar komt in de regel geen band bij kijken. Alleen dan komen er (ook voor positie) nog een hoop dingen bij zoals voornamelijk wrijving van de ballen op elkaar en op het laken en de banden, pommerans op de cuebal, elasticiteit van de ballen en banden, ingangs en uitgangshoeken van de ballen, en hoe verschillende effecten en snelheden dat soort dingen allemaal manipuleren.
En dan moet je nog tactisch denken natuurlijk.
Nu zijn veel mensen helemaal niet zo bezig met die onderliggende natuurkunde, maar dat soort dingen proberen te begrijpen geeft je wel enorm veel inzicht in balgedrag in allerlei situaties, en zodoende kan je voor elk probleem een goede oplossing bedenken.
Dus
zeg ik toch nietquote:
Wantquote:
Desnoods evil me mode aanquote:
Dat werkt bij fax niet... hij ziet me niet in dat lichtquote:Op zondag 5 januari 2014 16:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ze gaat gewoon heel schattig met d'r haar staan/zitten freubelen enzo
Zeg dat!quote:
Dan nog nietquote:Op zondag 5 januari 2014 16:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jammerlijk.
Al vind ik de witte huid met de rode stof wel mooi.
[..]
Plaats contactadvertentie.
Pff heb ik voor niks dat stuk getyptquote:Op zondag 5 januari 2014 16:42 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat blijkt
[..]
ja dat weet ik
[..]
zeg ik toch niet
[..]
Want
[..]
Desnoods evil me mode aan
[..]
Dat werkt bij fax niet... hij ziet me niet in dat licht
pff je kan geen multiquote in de spoiler stoppen
Dan heb je die puntige knieën van haar zeker nog niet gezien.quote:Op zondag 5 januari 2014 16:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
Je gaat toch geen gedragen slip als haarstrik gebruiken
Haar borsten zijn te grootquote:Op zondag 5 januari 2014 16:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan heb je die puntige knieën van haar zeker nog niet gezien.
Och, een handvol. Valt mee hoor.quote:
Nee, want die knieën zie je sowieso niet..quote:Op zondag 5 januari 2014 16:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan heb je die puntige knieën van haar zeker nog niet gezien.
Mwah.. Wat is te groot?quote:
En die rode haren.quote:
Ze trillen.quote:
Ze zien er uit als 2 witte drilpuddingen.quote:Op zondag 5 januari 2014 16:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, want die knieën zie je sowieso niet..
Wel goeie stevige bovenbenen
[..]
Mwah.. Wat is te groot?
Nu wordt 't ongeloofwaardig.quote:Op zondag 5 januari 2014 16:54 schreef Faxie het volgende:
Pfff ik zou haar ook niet geven bij nader inzien
Ja ik zou d'r een 1/10 geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |