Heb alleen even de OP gelezen.
Wat je zegt, geen tijd willen steken in nieuwe mensen leren kennen betekend dat je een vriend moet zoeken iemand die in jouw kennissen poel zit. Als daar niemand bij zit, spijt het me zeer maar zul je inderdaad weer tijd moeten investeren en iets op moeten bouwen. Nu heb ik onlangs een topic gemaakt waar ik nog wat extra energie wilde steken wat betreft vrouwen en relaties maar deze is helaas gesloten.
Kortom was mijn message dat simpel een meisje van de straat oppikken geen nut heeft. Ik zeg ook niet dat jij dat wilt, maar waar het om gaat is natuurlijk een goed draaiende relatie, met andere woorden als je doel is 'ik wil iets doen wat normaal is en iedereen doet.' Vergeet het dan, want dan stap je niet met de juiste mentaliteit in een relatie. Een relatie moet je ook niet willen voor het hebben van een relatie.
Weet nog goed toen ik al mijn vrienden verloor omdat ze gingen trouwen en die vrouwen wilde natuurlijk niet dat hun man met een vrijgezelle man als mij omging. Ik zou ze nog wel eens op het verkeerde pad kunnen brengen. De laatste keer dat ik een vrouw heb aangeraakt was in de gulden tijd. Als je enkel wilt weten wat seks is raad ik een prostituee aan, iets waarop veel gaan reageren dat je dat niet moet doen. Maar dat is totaal aan jou.
Maar wat ik eigenlijk wil adresseren is, je lijkt je niet goed te voelen fysiek/medisch? Dat is erg vervelend en ik begrijp dat het dan moeilijk is jezelf te mobiliseren en tijd in een relatie te steken.
![square.peg_.round_.hole_.jpg]()
Dat vierkantje gaat niet passen in een rondepasvorm, wie weet ben jij wel een vierkant en is de rest een cirkel. Dat weet je niet. Wat normaal is voor een, hoeft niet normaal te zijn voor een ander.
Wat wil je eigenlijk echt bereiken kijk je enkel terug op je leven denkend dat je eenzaam bent? Of denk je dat je iets mist door het niet hebben gehad van seks? Wat is het dat je echt dwars zit? Want ik heb je topic gelezen en je noemt wel dingen op maar ik begrijp het niet.
quote:
Maar ik wil niet 'iemand tegen komen' ik wil iemand tegen komen waar ik me al prettig bij voel en niet iemand die ik als een project systematisch moet ontleden.
Kijk dit is vrij onmogelijk, en het iemand tegenkomen die je prettig vind is ook speciaal. Meestal komt een relatie omdat je iemand ontmoet waar je je prettig bij voelt. Je krijgt nooit een relatie om het krijgen van een relatie, sommige krijgen dat wel maar zo'n relatie gaat al snel de verkeerde kant op.
quote:
En het gaat me echt niet om het label maagd zijn, maar meer om het gevoel te hebben dat ik iets wat normaal hoort te zijn in een mensenleven niet heb en de grootste patatvreter al wel.
Normaal zijn is een cliché denk maar aan het vierkant in de rondepasvorm het kan best dat jij niet normaal ben maar alle mensen samen zijn een collectief van individuen so what als jij niet bij de meerderheid van dat collectief hoort.
quote:
Soms sta ik voor mn raam de sterren te smeken om een wonder maar de sleur gaat maar door.
Voor de sterren smeken zal niet werken. Zet eens op een rijtje wie je bent en wat je wilt. Zomaar een relatie willen omdat het normaal zou zijn is natuurlijk geen goede mentaliteit. En normaal zijn ach er zijn zat single mannen als mij.
Hopelijk heb je hier wat aan.
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.