Als mensen willen doneren voor een vakantie mag dat, kan ik goed gebruiken ja.quote:
Herken ik ook wel een beetje. Zou liever verliefd worden op iemand die ik al goed ken dan dat ik eerst weer iemand helemaal moet leren kennen om er dan weer achter te komen dat diegene toch niet zo goed bij me past als dat ik dacht.quote:Maar ik wil niet 'iemand tegen komen' ik wil iemand tegen komen waar ik me al prettig bij voel en niet iemand die ik als een project systematisch moet ontleden.
dat is juist leuk man. Beetje klooien. Lukt t niet, lukt t niet, jammer. Je hebt er uiteindelijk wel lol van gehadquote:Op zondag 5 januari 2014 16:35 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Herken ik ook wel een beetje. Zou liever verliefd worden op iemand die ik al goed ken dan dat ik eerst weer iemand helemaal moet leren kennen om er dan weer achter te komen dat diegene toch niet zo goed bij me past als dat ik dacht.
Ja precies, vooral omdat ik geen energie meer heb en je dat nodig hebt om als een niemand in nulpunt' iemand te worden. Je moet je namelijk uitsloven.quote:Op zondag 5 januari 2014 16:35 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Herken ik ook wel een beetje. Zou liever verliefd worden op iemand die ik al goed ken dan dat ik eerst weer iemand helemaal moet leren kennen om er dan weer achter te komen dat diegene toch niet zo goed bij me past als dat ik dacht.
Leg eens uit hoe , ik vind daar trouwens 90% draken op.quote:Op zondag 5 januari 2014 16:48 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Ga op badoo...als je ergens makkelijk seks kan krijgen is het daar.
Enige wat je hoeft te doen is alsof je geen seks wil
Nou gewoon leuk chatten en niet gelijk het gesprek (geforceerd) richting seks laten gaan. Want zogauw je dat probeert gaan meteen alle alarm bellen rinkelen bij die chicks.quote:Op zondag 5 januari 2014 16:50 schreef sausagin het volgende:
[..]
Leg eens uit hoe , ik vind daar trouwens 90% draken op.
Meisjes/vrouwen willen uiteindelijk ook gewoon graag een relatie hoor als het erop aan komt.quote:Op zondag 5 januari 2014 16:49 schreef sausagin het volgende:
Dat cliché : "Je tijd komt nog wel" is inderdaad de grootste Bullshit ooit. Als je geen knappe bink bent moet je zelf veel moeite doen om iemand te vinden , en als je sociaal niet al te sterk bent vergt het veel werk
Ja , maar aanspreken zullen ze je niet.quote:Op zondag 5 januari 2014 16:52 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Meisjes/vrouwen willen uiteindelijk ook gewoon graag een relatie hoor als het erop aan komt.
Nee...en? Jij kan hun toch ook aansprekenquote:Op zondag 5 januari 2014 16:54 schreef sausagin het volgende:
[..]
Ja , maar aanspreken zullen ze je niet.
Omdat er na het aanspreken jaren aan gedoe bij komt kijken en bij bungeejumpen is het een uurtje natrillen en thats it.quote:Op zondag 5 januari 2014 16:56 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Nee...en? Jij kan hun toch ook aanspreken
Ik had het daar laatst nog met een maat over..eigenlijk is het gek dat sommige mensen bij wijze van spreken nog liever bungeejumpen van een brug dan dat ze zomaar iemand aan moeten spreken.
Komt dat door hoe de maatschappij is, of zou dat altijd al zo zijn geweest?
Heb al een club geprobeerd maar dat was niks, ik voelde me ook niet echt prettig in de drukte, sowieso al niet.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:04 schreef littlelightson het volgende:
Tja, dit is vervelend. Je zegt dat je geen mensen wil ontmoeten. Maar het wordt denk ik het een of het ander. Je kennissen zullen vroeg of laat opraken. En als jij dadelijk 50 bent en nog steeds alleen, baal je dat je toch geen actie hebt ondernomen. Ga bij een leuke club of ietsMisschien kan je je beter afvragen hoe je aan het probleem kan werken van waarom je geen nieuwe mensen wil ontmoeten? Dat helpt je waarschijnlijk meer.
Ik heb me heel lang ook ongelofelijk onzeker gevoeld. Daar groei je overheen op het moment dat je jezelf ermee confronteert. Hou echter altijd in je hoofd dat er in elke stad idioten zijn de mensen willen kleineren en dit niets persoonlijks is. Als je het echt vervelend vindt om in een ruimte te zijn met allemaal vreemden, vraag dan een vriend mee, en vertel hem ook hoe je je voelt. Daar zijn vrienden voor. Je zal zien dat je plezier zal hebben, niet meteen, misschien ook niet de eerste keer, maar het komt. Ga erheen met een open-mind. En laat het 'ik wil eigenlijk geen mensen ontmoeten want..' thuis.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:09 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Heb al een club geprobeerd maar dat was niks, ik voelde me ook niet echt prettig in de drukte, sowieso al niet.
Juist daarom zoek ik in mn verleden naar mensen, ik snap het verder ook niet ik heb een mooi huis ik speel gitaar en ik zie er goed uit en mensen merken niet aan me dat ik depressief voel etc, ben altijd positief tegen mensen... komt het allemaal omdat ik niet uitga? En omdat ik geen mobiele telefoon heb en daarom niet besta volgens mensen?
Ze zien me toch lopen? :/
Er was een vriend mee maar hij heeft een mobiel en ging daar toen mee bezig en andere mensen ook en ik had een lichte psychose omdat een van de meisjes daar op iemand leek die ik vroeger kende en ben ook weggegaan omdat ik me op een andere dag onwel voelde omdat ik kwaad was ergens over en valeriaan thee had gedronken.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:11 schreef littlelightson het volgende:
[..]
Ik heb me heel lang ook ongelofelijk onzeker gevoeld. Daar groei je overheen op het moment dat je jezelf ermee confronteert. Hou echter altijd in je hoofd dat er in elke stad idioten zijn de mensen willen kleineren en dit niets persoonlijks is. Als je het echt vervelend vindt om in een ruimte te zijn met allemaal vreemden, vraag dan een vriend mee, en vertel hem ook hoe je je voelt. Daar zijn vrienden voor. Je zal zien dat je plezier zal hebben, niet meteen, misschien ook niet de eerste keer, maar het komt. Ga erheen met een open-mind. En laat het 'ik wil eigenlijk geen mensen ontmoeten want..' thuis.
Jij zit teveel in je hoofd. Heb je hobby's, passies? Vrienden?quote:Op zondag 5 januari 2014 17:15 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Er was een vriend mee maar hij heeft een mobiel en ging daar toen mee bezig en andere mensen ook en ik had een lichte psychose omdat een van de meisjes daar op iemand leek die ik vroeger kende en ben ook weggegaan omdat ik me op een andere dag onwel voelde omdat ik kwaad was ergens over en valeriaan thee had gedronken.
Maar sowieso kan ik niet tegen druktes omdat ik me door mn add niet kan orienteren en het een blurr van geluid word waar ik geen individuele zinnen in herken zelfs niet als iemand tegen me praat terwijl er enkel een radio op de achtergrond aan staat, kan ik niet horen wat ze zeggen omdat het mengt met de radio.
Hmm.. Ten eerste zou ik toch een telefoon aanschaffen. Helaas zit de maatschappij tegenwoordig zo in elkaar dat 3/4 van de contacten op die manier worden gelegd. Bovendien zeg jij dat je niet houdt van vreemden, dat maak ik er even van althans, via sms gaan die dingen makkelijker. Dat zou al een eerste stap kunnen zijn.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:15 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Er was een vriend mee maar hij heeft een mobiel en ging daar toen mee bezig en andere mensen ook en ik had een lichte psychose omdat een van de meisjes daar op iemand leek die ik vroeger kende en ben ook weggegaan omdat ik me op een andere dag onwel voelde omdat ik kwaad was ergens over en valeriaan thee had gedronken.
Maar sowieso kan ik niet tegen druktes omdat ik me door mn add niet kan orienteren en het een blurr van geluid word waar ik geen individuele zinnen in herken zelfs niet als iemand tegen me praat terwijl er enkel een radio op de achtergrond aan staat, kan ik niet horen wat ze zeggen omdat het mengt met de radio.
dat heb ik al innumerabel vaak geprobeerd en het lukt niet door een combinatie van mn add, stress aandoening en huidige medische problemen.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:21 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Jij zit teveel in je hoofd. Heb je hobby's, passies? Vrienden?
En Wajong houdt niet in dat je nooit meer kunt werken. Het is nu heel moeilijk op de arbeidsmarkt maar er zijn echt wel mogelijkheden. Zoek een vrijwilligersbaan die goed bij je past, probeer het eens als je dat nog niet hebt gedaan.
Geen energie meer voor dat...quote:Als het gaat om het communiceren met vrouwen, de liefde, whatever: Dat gaat niet vanzelf. Voor niemand niet. Iedereen gaat op zijn bek en staat uiteindelijk weer op. Als je je laat leiden door je angst voor afwijzing of falen gebeurt er ook niks. Het is heel pittig, die eerste stap en je kunt het niet controleren of berekenen. Het is niet voldoende dat jij iemand leuk vindt, het moet wel wederzijds zijn.
Dat is echter geen persoonlijke afwijzing van jou als persoon maar gewoon een kwestie van klik of chemie, meer niet. In de eerste instantie dan. Je denkt veel te ver vooruit en dat kan de vrouw in kwestie nogal afschrikken, mocht ze dat merken. Neem je verliezen maar kijk ook vooral naar wat je al wel durft of hebt geprobeerd. Hou je aan dat laatste vast en lééf een beetje. Het is niet nodig om je zo te verstoppen. Als het je teveel wordt kun je je altijd even terugtrekken.
Nee het is mijn strengste princiepe dat ik absoluut geen mobiel neem onder geen beding, al betalen ze me er duizend euro per dag voor.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:23 schreef littlelightson het volgende:
[..]
Hmm.. Ten eerste zou ik toch een telefoon aanschaffen. Helaas zit de maatschappij tegenwoordig zo in elkaar dat 3/4 van de contacten op die manier worden gelegd. Bovendien zeg jij dat je niet houdt van vreemden, dat maak ik er even van althans, via sms gaan die dingen makkelijker. Dat zou al een eerste stap kunnen zijn.zeg tegen je vriend dat hij zijn telefoon weg moet doen en sociaal moet zijn, als je uit gaat, doe je zoiets gewoon niet, zelfs als zoveel mensen het doen. Dat is ongezellig. Zoek een kroeg die niet zo mega populair is, of gewoon iets totaal anders. Ga veel uit met mensen die je al kent, zo kom je anderen tegen. Ga naar de bioscoop? Laat je zien, om hetgeen te bereiken wat mensen willen, moeten ze vaak dingen doorstaan die minder leuk zijn.
Ik heb een huistelefoon dus ik kan gewoon mn nummer geven en zonodig fb of skype.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:35 schreef vera166 het volgende:
Woow geen telefoon? Snap wel dat ik nu overkom als een irritant persoon die de hele dag aan zn telefoon gekluisterd zit, en dat is ook zo
Maar dude.. zonder telefoon gaat alles wel heeeeeel erg lastig in deze tijd. Ook als je niet van naar een kroeg gaan houdt en bioscopen ook niet.. ik weet niet wat er dan nog over blijft.
Als ik een leuke man zie en ik vraag zn nummer omdat dat heel makkelijk contact houden is, en hij heeft geen telefoon.. ja dan gaat het eigenlijk over omdat ik niet weet hoe het anders moet en omdat ik m toch nog niet zo goed ken is het meer zo van 'op naar de volgende'. Of hij moet echt uitzonderlijk leuk zijn en de extra moeite waard. Maar dat is in een beginstadium niet zo.
quote:Op zondag 5 januari 2014 17:37 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik heb een huistelefoon dus ik kan gewoon mn nummer geven en zonodig fb of skype.
Waarom wil je geen telefoon? Dat je er een hebt betekent niet dat je er 24/7 mee bezig moet zijn.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:28 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Nee het is mijn strengste princiepe dat ik absoluut geen mobiel neem onder geen beding, al betalen ze me er duizend euro per dag voor.
Bioscoop is in mn eentje niet prettig, en er zijn niet echt typen films die ik leuk vind, ik houd meer van speelfilms en dramas dan van actie/blockbusters.
Ik drink ook niet buiten nieuwjaar en verjaardag om en laatste keer dat ik in een kroeg kwam waren er enkel tokkies en dat is mijn type mens ook niet om mee om te gaan.
Ik heb mn vriend toen ook gezegd dat ik die mobiel niet prettig vond achteraf tenminste, maar ik vond de sfeer daar zelf ook niet prettig.
Ik zei al dat ik geen generieke relatie wil tenzij ik het dat achteraf kan noemen.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:40 schreef littlelightson het volgende:
[..]
Waarom wil je geen telefoon? Dat je er een hebt betekent niet dat je er 24/7 mee bezig moet zijn.Ik denk dat het enige wat jou tegen houdt mensen te ontmoeten jezelf is. Wees wat meer open voor alles. En zeg niet meteen dat je ergens niet van houdt ook al heb je het al geprobeerd, dingen kunnen van de ene op de andere dag veranderen. Als je een relatie wil, kan je je niet zo blijven begrenzen denk ik. Er zijn geen meisjes, voor zover ik weet, die nooit leuke dingen met jou willen doen en geen andere mensen willen zien. Dus mocht je iemand vinden zonder onder de mensen te komen. Wordt een relatie erg lastig als je je niet aanpast.
Dan kan ik niets meer zeggen dan dat je kansen erg klein zijn, zonder je aan te passen ga je er niet komen. Balen voor je..quote:Op zondag 5 januari 2014 17:45 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik zei al dat ik geen generieke relatie wil tenzij ik het dat achteraf kan noemen.
En ik wil geen 'mobiel omdat het op alle gronden schadelijk is, zowel fysiek als mentaal.
Ga werken dan..quote:Op zondag 5 januari 2014 16:26 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Als mensen willen doneren voor een vakantie mag dat, kan ik goed gebruiken ja.
Maar heb zelf geen geld ervoor ik leef ook maar van een lage wajong. :/
Therapie een goed idee? Je isoleert jezelf, de dingen die jij niet 'wil' doen, maken je gelukkig. Je verspilt kostbare tijd. Je bent pas 30. Wat je medische problemen ook zijn, iedereen kan iets doen. Soms bespeur ik een beetje zelfmedelijden.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:49 schreef BaajGuardian het volgende:
heb trouwens al een jaar lang geen energie meer, nu op dit moment kan ik er nieteens aan denken 'dingen te doen' met mensen, ben dood en doodmoe en alle energie die ik krijg van slapen gaat direct naar mn medische problemen.
Als mn moeder niet nog leefde had ik mezelf allang van kant gemaakt.
Gastquote:Op zondag 5 januari 2014 17:45 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik zei al dat ik geen generieke relatie wil tenzij ik het dat achteraf kan noemen.
En ik wil geen 'mobiel omdat het op alle gronden schadelijk is, zowel fysiek als mentaal.
Ga lekker depressief zitten doen of verander het en ga naar een psycholoog om alles op een rijtje te krijgen. Is niks geks aan, zijn genoeg mensen die daar heen gaan.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:00 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik zou zoveel willen kunnen maar ik kan niet met mn vingers knippen of wel...
Ik ben gewoon een geest, niemand kent me en ik ben een tijd weggeweest, letterlijk van toneel verdwenen, het enige wat ik kan is in rust, veel slapen, ben dood moe vna het leven en van het volhouden.
En waar voor... voor dingne die ik niet kan krijgen.
Heb je er ooit aan gedacht dat jouw negatieve gedrag afstotelijk is. Iedereen heeft het wel eens moeilijk. Moe zijn en spijt hebben zijn dingen waar je geen drol aan hebt. Je maakt het jezelf zo moeilijk. Een schop onder je kont en iets doen. Aangezien ik zelf een meisje ben kan ik al zeggen dat er op deze manier niemand op je af gaat komen..quote:Op zondag 5 januari 2014 18:04 schreef BaajGuardian het volgende:
ik ga al naar psychologen, voornamelijk voor stress verlagende medicatie die ik nog niet heb.
wat heb ik er aan, ik heb zo lang geprobeerd om blij te doen en positief te zijn en ik word alleen maar letterlijk om mn oren geslagen met ziektes en moeheid. En dan moet ik nu weer opstaan en blij doen? Ik-heb-geen-energie-meer.
Ja dat ik constant ziek ben is mijn schuld, godverdomme lezen jullie wel.. waarom neem ik ook de moeite om hier nog wat neer te typen...quote:Op zondag 5 januari 2014 18:08 schreef littlelightson het volgende:
[..]
Heb je er ooit aan gedacht dat jouw negatieve gedrag afstotelijk is. Iedereen heeft het wel eens moeilijk. Moe zijn en spijt hebben zijn dingen waar je geen drol aan hebt. Je maakt het jezelf zo moeilijk. Een schop onder je kont en iets doen. Aangezien ik zelf een meisje ben kan ik al zeggen dat er op deze manier niemand op je af gaat komen..
Leg dan ook eens uit wat je hebt. Een begrip. Niet 'Ik heb pijn.' 'Ik ben moe' 'Ik heb geen energie.' Want dat klinkt in de oren van anderen gewoon als luiheid.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:11 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ja dat ik constant ziek ben is mijn schuld, godverdomme lezen jullie wel.. waarom neem ik ook de moeite om hier nog wat neer te typen...
Het kan zijn dat je ziek bent. Dat is vervelend voor je. Maar dat praat zelfmedelijden niet goed. Dat is ook afstotelijk, meer dan ziek zijn. Als je probeert je mentaal goed te voelen, kan dat effect hebben op je lichaamquote:Op zondag 5 januari 2014 18:17 schreef littlelightson het volgende:
[..]
Leg dan ook eens uit wat je hebt. Een begrip. Niet 'Ik heb pijn.' 'Ik ben moe' 'Ik heb geen energie.' Want dat klinkt in de oren van anderen gewoon als luiheid.
Je gebruikt je label als excuus. Waarschijnlijk omdat je down bent. Echter de enige manier om verder te komen is iets eraan doen met hulp en eventueel goed passende medicatie. Bij je down voelen hoort ook meer zelfmedelijden maar je kunt mij niet wijsmaken dat je de intelligentie niet bezit om te beseffen dat je nu jezelf omlaag haalt en het ook erg moeilijk maakt voor mensen die hier serieus reageren om jou serieus te nemen als je niet wil veranderen maar wel wilt dat je situatie verandert. Je bent geen uniek schepsel maar gewoon een mens zoals iedereen. Er zijn heel veel mensen die met zaken worstelen, ook zonder diagnose. En die gaan vaak ook de strijd aan, hoe moeilijk ook. Get a grip and grow some balls.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:25 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
dat heb ik al innumerabel vaak geprobeerd en het lukt niet door een combinatie van mn add, stress aandoening en huidige medische problemen.
[..]
Geen energie meer voor dat...
Heb mijn bedenkingen hier bij. Als ik kijk hoeveel relaties onder de 20-30 jarigen kapot gaan.... Vaak zijn er dan ook nog kinderen bij betrokken. Het aantal alleenstaande moedertjes is de laatste 4 5 jaar explosief gestegen...quote:Op zondag 5 januari 2014 16:52 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Meisjes/vrouwen willen uiteindelijk ook gewoon graag een relatie hoor als het erop aan komt.
quote:Op zondag 5 januari 2014 18:19 schreef Partypoeper het volgende:
Laten we het anders gaan bekijken. Wat heb je? Welke medische issues? Welk perspectief op verbetering danwel genezing is er en op welke tijdschaal?
Je zegt dat je met een vriend naar de kroeg was, wanneer was dit? Waarom had je toen wel energie en nu niet?
quote:Op zondag 5 januari 2014 17:45 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Er is gewoon weinig hoop....quote:Op zondag 5 januari 2014 18:19 schreef littlelightson het volgende:
[..]
Het kan zijn dat je ziek bent. Dat is vervelend voor je. Maar dat praat zelfmedelijden niet goed. Dat is ook afstotelijk, meer dan ziek zijn. Als je probeert je mentaal goed te voelen, kan dat effect hebben op je lichaam
Als je zo blijft denken kom je in een neerwaartse spiraal terecht waar in je blijft hangen. Houd jezelf eens een spiegel voor en kom tot de conclusie dat je dit leven niet langer wil. Je ADD is geen excuses, je hebt dan welliswaar een andere kijk op de wereld en het contacten zal wat moeizamer gaan, onmogelijk is het niet.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:04 schreef BaajGuardian het volgende:
ik ga al naar psychologen, voornamelijk voor stress verlagende medicatie die ik nog niet heb.
wat heb ik er aan, ik heb zo lang geprobeerd om blij te doen en positief te zijn en ik word alleen maar letterlijk om mn oren geslagen met ziektes en moeheid. En dan moet ik nu weer opstaan en blij doen? Ik-heb-geen-energie-meer.
Hij heeft wel een synthesizer, (checkte zn fobo)quote:
Kijk dit is vrij onmogelijk, en het iemand tegenkomen die je prettig vind is ook speciaal. Meestal komt een relatie omdat je iemand ontmoet waar je je prettig bij voelt. Je krijgt nooit een relatie om het krijgen van een relatie, sommige krijgen dat wel maar zo'n relatie gaat al snel de verkeerde kant op.quote:Maar ik wil niet 'iemand tegen komen' ik wil iemand tegen komen waar ik me al prettig bij voel en niet iemand die ik als een project systematisch moet ontleden.
Normaal zijn is een cliché denk maar aan het vierkant in de rondepasvorm het kan best dat jij niet normaal ben maar alle mensen samen zijn een collectief van individuen so what als jij niet bij de meerderheid van dat collectief hoort.quote:En het gaat me echt niet om het label maagd zijn, maar meer om het gevoel te hebben dat ik iets wat normaal hoort te zijn in een mensenleven niet heb en de grootste patatvreter al wel.
Voor de sterren smeken zal niet werken. Zet eens op een rijtje wie je bent en wat je wilt. Zomaar een relatie willen omdat het normaal zou zijn is natuurlijk geen goede mentaliteit. En normaal zijn ach er zijn zat single mannen als mij.quote:Soms sta ik voor mn raam de sterren te smeken om een wonder maar de sleur gaat maar door.
Als je je verleden bent, wat wil je dan nog. Je bestaat niet meer, een boze geest die ergens is blijven hangen meer niet. Je lichamelijke conditie spijt me, helaas kan ik je daar niet bij helpen.quote:Op zondag 5 januari 2014 20:51 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik ben mijn verleden, niet mijn heden niet mijn toekomst, maar mijn heden is pijn en moeite, meer dan ik kan verdragen op het moment.
Net ook 2 aspirines met codeine genomen maar nogsteeds druk op mn oor/kaak zucht.
Nee het gaat me niet om sex maar dat ik iets mis wat normaal zou zijn, ..maar who am i to complain ookal is mijn verhaal oprecht en zit ik echt met medische problemen hoorde ik net iets dat me even goed heeft laten janken, een oud basisschool genoot is niet meer en op een kutmanier ook, al een tijdje maar ik wist dit niet, en ik heb me lange tijd niet meer onderdeel gevoeld van mn eigen leven (van toen) maar dit (voor mij nieuws) vloog me even aan, gek dat ik als ik aan vroeger denk me geen dag regen kan voorstellen, in mijn herinnering scheen de zon altijd en het enig nat was van de sproeislangen in de zomer.
Ik kan niet anders dan het omzetten in muziek, is dat mijn doel.. ?
Alles maar omzetten omdat de wereld om ons heen zo plat is dat geen oprecht woord zich kan nestelen.
Degene waar ik mee praatte zei dat we alleen komen en gaan,
sorry schiet weer ff vol hier.
-
Godver, hier dacht ik ook aanquote:Op zondag 5 januari 2014 16:35 schreef Catch22- het volgende:
Braddietopic.
Ga werken. Krijg ritme. Ontwikkel sociale vaardigheden. Kom eveneens gestoord mokkel tegen. Klaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |