abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 5 januari 2014 @ 16:24:29 #1
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_135106444
Zoals de meesten hier wel weten ben ik een 30 jarige maagd met geen perspectiefsgevoel.

Ik heb er iets tegen om mensen vanaf het nulpunt te moeten leren kennen, heb in mn leven veel mensen ontmoet en ben er letterlijk doodmoe van om weer helemaal vanaf het begin te beginnen met mensen te ontmoeten die zelf mischien wel 30 jaar aan luggage hebben, en vrienden waar ik dan opeens mee om moet gaan etc.

Maar goed ik zat even dus al mijn liefdes op een rijtje te zetten.
Ik zet ze ff neer met enkel de voorletters ivbm privacy, overigens als ik liefdes zeg bedoel ik dat in eenrichtingsverkeer tenzij ik anders neerzet. (2) en (3) zijn niet dezelfde persoon.

-
6-7: m (thuis)
8-9: a (zwemmen)
10+ -12: e (lagere school)
13+ -13: e(2) (middelbaar school)
13+ -14: n (tehuis)
14+ -18: e(3) (internaat)
18+ -20: h (thuis)
27+ -28: a (3e eigen huis)

v bovenstaande 2 officieel (h en a) oftewel vriendin, rest eenrichtingsverkeer.
1 (a) 'iets' mee gedaan maar geen penetratie.

Tussendoor 3 'kans' op iets mee gehad:
- t
- i
- f

Maar laten schieten.
-

Nu zat ik de halve dag hier te bedenken wie ik allemaal nog meer van vroeger kende en zocht ze hier en daar een beetje op, de enige mensen die mij leuk vonden hebben nu zelf een perfect leven met vriend en kinderen dus dat is weer lekker deprimerend.
Gewoon al mn schoolgenoten en mensen waar ik vroeger van hield zijn gesettled en happy en ik zit hier met niks dan een slecht verhaal over hoe ik 30 ben en alleen slechte ervaring heb met mn laatste ex en niks van daten en uitgaan en dergerlijk opgeklopt gebeuren moet hebben. Ik heb al 100 dating sites geprobeerd, zelfs paiq maar dat begrijp ik niet helemaal want elke persoon die je daar tegenkomt vraagt je alleen hoe het met je is of hoe je dag is geweest en dan heb ik weinig te vertellen. Ja negatieve dingen. Heb niks positiefs te vertellen.

Hoeveel ik wel niet van mensen alle clichés heb gehoord "jouw tijd komt wel" "je bent een laatbloeier" "blijf je eigen ding doen en je komt wel iemand tegen"
Maar ik wil niet 'iemand tegen komen' ik wil iemand tegen komen waar ik me al prettig bij voel en niet iemand die ik als een project systematisch moet ontleden.
Het ergste is nog dat het meisje waar ik me het aller rustigst bij voel lesbisch is (mn lagere school crush). En dat neem ik haar niet kwalijk begrijp me niet verkeerd maar het is echt het liefste en rustuitstralendste meisje wat ik heb mogen kennen in mn jeugd. Sigh.

Ik ben gewoon opgezet te falen in het leven ik weet het, ik kan wel hier en daar de clown spelen om mn eigen dag vrolijker te maken maar buiten dat om voel ik me verre van prettig, existentieel helemaal niet daar ik ook nog eens zat medische problemen heb die mn energie volledig opslurpen waardoor ik dus al helemaal geen puf heb om 'mensen te leren kennen vanaf scratch'.
En het gaat me echt niet om het label maagd zijn, maar meer om het gevoel te hebben dat ik iets wat normaal hoort te zijn in een mensenleven niet heb en de grootste patatvreter al wel.

Weet het ook niet meer.
Soms sta ik voor mn raam de sterren te smeken om een wonder maar de sleur gaat maar door.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_135106497
Ga op vakantie
  zondag 5 januari 2014 @ 16:26:38 #3
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_135106523
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 16:25 schreef arjan1112 het volgende:
Ga op vakantie
Als mensen willen doneren voor een vakantie mag dat, kan ik goed gebruiken ja.
Maar heb zelf geen geld ervoor ik leef ook maar van een lage wajong. :/
pi_135106805
quote:
Maar ik wil niet 'iemand tegen komen' ik wil iemand tegen komen waar ik me al prettig bij voel en niet iemand die ik als een project systematisch moet ontleden.
Herken ik ook wel een beetje. Zou liever verliefd worden op iemand die ik al goed ken dan dat ik eerst weer iemand helemaal moet leren kennen om er dan weer achter te komen dat diegene toch niet zo goed bij me past als dat ik dacht.
  zondag 5 januari 2014 @ 16:35:25 #5
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_135106811
Braddietopic.

Ga werken. Krijg ritme. Ontwikkel sociale vaardigheden. Kom eveneens gestoord mokkel tegen. Klaar.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  zondag 5 januari 2014 @ 16:36:11 #6
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_135106836
quote:
2s.gif Op zondag 5 januari 2014 16:35 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Herken ik ook wel een beetje. Zou liever verliefd worden op iemand die ik al goed ken dan dat ik eerst weer iemand helemaal moet leren kennen om er dan weer achter te komen dat diegene toch niet zo goed bij me past als dat ik dacht.
dat is juist leuk man. Beetje klooien. Lukt t niet, lukt t niet, jammer. Je hebt er uiteindelijk wel lol van gehad
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  zondag 5 januari 2014 @ 16:37:42 #7
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_135106892
quote:
2s.gif Op zondag 5 januari 2014 16:35 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Ja precies, vooral omdat ik geen energie meer heb en je dat nodig hebt om als een niemand in nulpunt' iemand te worden. Je moet je namelijk uitsloven.
Als je iemand al kent heb je al een soort van band en voelt het ook bekender of mischien wel veiliger om dingen te doen samen.
  zondag 5 januari 2014 @ 16:40:53 #8
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_135106980
Dacht trouwens een tijdje om 'fuckbuddy' te zoeken maar had nergens succes, en je zou denken dat dat in deze tijden niet super veel moeite nodig zou hebben, gewoon zonder dat hele geforceerde relatiegedoe waarin je elkaar constant kunt kwetsen iemand vinden die gewoon genegenheid/opwinding/sex wilde hebben maar niks gewoon.. :/
Zelfs dat lukt me al niet.

En ik zie er (of je dat over jezelf kunt zeggen of niet) beter uit dan de meeste petjes die het wel lukt.
  zondag 5 januari 2014 @ 16:46:48 #9
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_135107193
Zo goed zie je er niet uit. Dat denk je misschien wel, maar dat is niet zo.

En sociale vaardigheden zijn wel nodig om contact te leggen. En die ontbeer je. Daar moet je aan werken.
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_135107292
Ga op badoo...als je ergens makkelijk seks kan krijgen is het daar.

Enige wat je hoeft te doen is alsof je geen seks wil
pi_135107311
Dat cliché : "Je tijd komt nog wel" is inderdaad de grootste Bullshit ooit. Als je geen knappe bink bent moet je zelf veel moeite doen om iemand te vinden , en als je sociaal niet al te sterk bent vergt het veel werk
sd
pi_135107321
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 16:48 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Ga op badoo...als je ergens makkelijk seks kan krijgen is het daar.

Enige wat je hoeft te doen is alsof je geen seks wil
Leg eens uit hoe , ik vind daar trouwens 90% draken op.
sd
pi_135107354
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 16:50 schreef sausagin het volgende:

[..]

Leg eens uit hoe , ik vind daar trouwens 90% draken op.
Nou gewoon leuk chatten en niet gelijk het gesprek (geforceerd) richting seks laten gaan. Want zogauw je dat probeert gaan meteen alle alarm bellen rinkelen bij die chicks.

Ik hoor van elke meid waarmee ik chatte toen ik daar op zat, ja alleen maar gasten die gelijk over seks beginnen, daar heb ik geen zin in.

Genoeg leuke dames, alleen die worden vaak zo overloaded dat ze niet reageren.
pi_135107373
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 16:49 schreef sausagin het volgende:
Dat cliché : "Je tijd komt nog wel" is inderdaad de grootste Bullshit ooit. Als je geen knappe bink bent moet je zelf veel moeite doen om iemand te vinden , en als je sociaal niet al te sterk bent vergt het veel werk
Meisjes/vrouwen willen uiteindelijk ook gewoon graag een relatie hoor als het erop aan komt.
pi_135107448
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 16:52 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:

[..]

Meisjes/vrouwen willen uiteindelijk ook gewoon graag een relatie hoor als het erop aan komt.
Ja , maar aanspreken zullen ze je niet.
sd
pi_135107537
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 16:54 schreef sausagin het volgende:

[..]

Ja , maar aanspreken zullen ze je niet.
Nee...en? Jij kan hun toch ook aanspreken

Ik had het daar laatst nog met een maat over..eigenlijk is het gek dat sommige mensen bij wijze van spreken nog liever bungeejumpen van een brug dan dat ze zomaar iemand aan moeten spreken.

Komt dat door hoe de maatschappij is, of zou dat altijd al zo zijn geweest?
  zondag 5 januari 2014 @ 17:01:43 #17
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_135107701
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 16:56 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:

[..]

Nee...en? Jij kan hun toch ook aanspreken

Ik had het daar laatst nog met een maat over..eigenlijk is het gek dat sommige mensen bij wijze van spreken nog liever bungeejumpen van een brug dan dat ze zomaar iemand aan moeten spreken.

Komt dat door hoe de maatschappij is, of zou dat altijd al zo zijn geweest?
Omdat er na het aanspreken jaren aan gedoe bij komt kijken en bij bungeejumpen is het een uurtje natrillen en thats it.

Ik bedenk me voor het aanspreken van iemand (in de iemand die leuk lijkt zin) altijd of het wel iemand is waar ik iets voor kan voelen of mee wil opbouwen en is het antwoord daar nee op spreek ik ze liever niet aan, ik wil niet mezelf in relaties werpen waar veel moeite in zit en ik uiteindelijk niet happy bij ben.

Ik denk dat ik in geen enkele relatie echt happy kan zijn waarin het vantevoren al een relatie word genoemd, ik ken liever iemand waar ik graag bij ben en waar ik wellicht sex mee heb en dat ik daar achteraf over zeg dat het een relatie is/was dan dat ik iets een relatie noem en me daar dan systematisch aan moet houden alsof je een rol speelt.
pi_135107783
Tja, dit is vervelend. Je zegt dat je geen mensen wil ontmoeten. Maar het wordt denk ik het een of het ander. Je kennissen zullen vroeg of laat opraken. En als jij dadelijk 50 bent en nog steeds alleen, baal je dat je toch geen actie hebt ondernomen. Ga bij een leuke club of iets :) Misschien kan je je beter afvragen hoe je aan het probleem kan werken van waarom je geen nieuwe mensen wil ontmoeten? Dat helpt je waarschijnlijk meer. :)
One day, we will find a place where our dreams and reality collide.
pi_135107920
Trouwens, als je iemand tegenkomt waar je als een blok voor valt, en dat gebeurd als je er eens op uit gaat, dan vind je een band op bouwen, en daar moeite voor doen al lang niet erg meer. trust me :)
  zondag 5 januari 2014 @ 17:09:03 #20
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_135107968
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 17:04 schreef littlelightson het volgende:
Tja, dit is vervelend. Je zegt dat je geen mensen wil ontmoeten. Maar het wordt denk ik het een of het ander. Je kennissen zullen vroeg of laat opraken. En als jij dadelijk 50 bent en nog steeds alleen, baal je dat je toch geen actie hebt ondernomen. Ga bij een leuke club of iets :) Misschien kan je je beter afvragen hoe je aan het probleem kan werken van waarom je geen nieuwe mensen wil ontmoeten? Dat helpt je waarschijnlijk meer. :)
Heb al een club geprobeerd maar dat was niks, ik voelde me ook niet echt prettig in de drukte, sowieso al niet.

Juist daarom zoek ik in mn verleden naar mensen, ik snap het verder ook niet ik heb een mooi huis ik speel gitaar en ik zie er goed uit en mensen merken niet aan me dat ik depressief voel etc, ben altijd positief tegen mensen... komt het allemaal omdat ik niet uitga? En omdat ik geen mobiele telefoon heb en daarom niet besta volgens mensen?

Ze zien me toch lopen? :/
pi_135108079
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 17:09 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Heb al een club geprobeerd maar dat was niks, ik voelde me ook niet echt prettig in de drukte, sowieso al niet.

Juist daarom zoek ik in mn verleden naar mensen, ik snap het verder ook niet ik heb een mooi huis ik speel gitaar en ik zie er goed uit en mensen merken niet aan me dat ik depressief voel etc, ben altijd positief tegen mensen... komt het allemaal omdat ik niet uitga? En omdat ik geen mobiele telefoon heb en daarom niet besta volgens mensen?

Ze zien me toch lopen? :/
Ik heb me heel lang ook ongelofelijk onzeker gevoeld. Daar groei je overheen op het moment dat je jezelf ermee confronteert. Hou echter altijd in je hoofd dat er in elke stad idioten zijn de mensen willen kleineren en dit niets persoonlijks is. Als je het echt vervelend vindt om in een ruimte te zijn met allemaal vreemden, vraag dan een vriend mee, en vertel hem ook hoe je je voelt. Daar zijn vrienden voor. Je zal zien dat je plezier zal hebben, niet meteen, misschien ook niet de eerste keer, maar het komt. Ga erheen met een open-mind. En laat het 'ik wil eigenlijk geen mensen ontmoeten want..' thuis. :)
  zondag 5 januari 2014 @ 17:15:43 #22
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_135108254
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 17:11 schreef littlelightson het volgende:

[..]

Ik heb me heel lang ook ongelofelijk onzeker gevoeld. Daar groei je overheen op het moment dat je jezelf ermee confronteert. Hou echter altijd in je hoofd dat er in elke stad idioten zijn de mensen willen kleineren en dit niets persoonlijks is. Als je het echt vervelend vindt om in een ruimte te zijn met allemaal vreemden, vraag dan een vriend mee, en vertel hem ook hoe je je voelt. Daar zijn vrienden voor. Je zal zien dat je plezier zal hebben, niet meteen, misschien ook niet de eerste keer, maar het komt. Ga erheen met een open-mind. En laat het 'ik wil eigenlijk geen mensen ontmoeten want..' thuis. :)
Er was een vriend mee maar hij heeft een mobiel en ging daar toen mee bezig en andere mensen ook en ik had een lichte psychose omdat een van de meisjes daar op iemand leek die ik vroeger kende en ben ook weggegaan omdat ik me op een andere dag onwel voelde omdat ik kwaad was ergens over en valeriaan thee had gedronken.

Maar sowieso kan ik niet tegen druktes omdat ik me door mn add niet kan orienteren en het een blurr van geluid word waar ik geen individuele zinnen in herken zelfs niet als iemand tegen me praat terwijl er enkel een radio op de achtergrond aan staat, kan ik niet horen wat ze zeggen omdat het mengt met de radio.
  zondag 5 januari 2014 @ 17:21:42 #23
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_135108521
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 17:15 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Er was een vriend mee maar hij heeft een mobiel en ging daar toen mee bezig en andere mensen ook en ik had een lichte psychose omdat een van de meisjes daar op iemand leek die ik vroeger kende en ben ook weggegaan omdat ik me op een andere dag onwel voelde omdat ik kwaad was ergens over en valeriaan thee had gedronken.

Maar sowieso kan ik niet tegen druktes omdat ik me door mn add niet kan orienteren en het een blurr van geluid word waar ik geen individuele zinnen in herken zelfs niet als iemand tegen me praat terwijl er enkel een radio op de achtergrond aan staat, kan ik niet horen wat ze zeggen omdat het mengt met de radio.
Jij zit teveel in je hoofd. Heb je hobby's, passies? Vrienden?

En Wajong houdt niet in dat je nooit meer kunt werken. Het is nu heel moeilijk op de arbeidsmarkt maar er zijn echt wel mogelijkheden. Zoek een vrijwilligersbaan die goed bij je past, probeer het eens als je dat nog niet hebt gedaan.

Als het gaat om het communiceren met vrouwen, de liefde, whatever: Dat gaat niet vanzelf. Voor niemand niet. Iedereen gaat op zijn bek en staat uiteindelijk weer op. Als je je laat leiden door je angst voor afwijzing of falen gebeurt er ook niks. Het is heel pittig, die eerste stap en je kunt het niet controleren of berekenen. Het is niet voldoende dat jij iemand leuk vindt, het moet wel wederzijds zijn.

Dat is echter geen persoonlijke afwijzing van jou als persoon maar gewoon een kwestie van klik of chemie, meer niet. In de eerste instantie dan. Je denkt veel te ver vooruit en dat kan de vrouw in kwestie nogal afschrikken, mocht ze dat merken. Neem je verliezen maar kijk ook vooral naar wat je al wel durft of hebt geprobeerd. Hou je aan dat laatste vast en lééf een beetje. Het is niet nodig om je zo te verstoppen. Als het je teveel wordt kun je je altijd even terugtrekken.
pi_135108617
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 17:15 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Hmm.. Ten eerste zou ik toch een telefoon aanschaffen. Helaas zit de maatschappij tegenwoordig zo in elkaar dat 3/4 van de contacten op die manier worden gelegd. Bovendien zeg jij dat je niet houdt van vreemden, dat maak ik er even van althans, via sms gaan die dingen makkelijker. Dat zou al een eerste stap kunnen zijn. :) zeg tegen je vriend dat hij zijn telefoon weg moet doen en sociaal moet zijn, als je uit gaat, doe je zoiets gewoon niet, zelfs als zoveel mensen het doen. Dat is ongezellig. Zoek een kroeg die niet zo mega populair is, of gewoon iets totaal anders. Ga veel uit met mensen die je al kent, zo kom je anderen tegen. Ga naar de bioscoop? Laat je zien, om hetgeen te bereiken wat mensen willen, moeten ze vaak dingen doorstaan die minder leuk zijn.
  zondag 5 januari 2014 @ 17:25:49 #25
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_135108690
quote:
14s.gif Op zondag 5 januari 2014 17:21 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Jij zit teveel in je hoofd. Heb je hobby's, passies? Vrienden?

En Wajong houdt niet in dat je nooit meer kunt werken. Het is nu heel moeilijk op de arbeidsmarkt maar er zijn echt wel mogelijkheden. Zoek een vrijwilligersbaan die goed bij je past, probeer het eens als je dat nog niet hebt gedaan.
dat heb ik al innumerabel vaak geprobeerd en het lukt niet door een combinatie van mn add, stress aandoening en huidige medische problemen.
quote:
Als het gaat om het communiceren met vrouwen, de liefde, whatever: Dat gaat niet vanzelf. Voor niemand niet. Iedereen gaat op zijn bek en staat uiteindelijk weer op. Als je je laat leiden door je angst voor afwijzing of falen gebeurt er ook niks. Het is heel pittig, die eerste stap en je kunt het niet controleren of berekenen. Het is niet voldoende dat jij iemand leuk vindt, het moet wel wederzijds zijn.

Dat is echter geen persoonlijke afwijzing van jou als persoon maar gewoon een kwestie van klik of chemie, meer niet. In de eerste instantie dan. Je denkt veel te ver vooruit en dat kan de vrouw in kwestie nogal afschrikken, mocht ze dat merken. Neem je verliezen maar kijk ook vooral naar wat je al wel durft of hebt geprobeerd. Hou je aan dat laatste vast en lééf een beetje. Het is niet nodig om je zo te verstoppen. Als het je teveel wordt kun je je altijd even terugtrekken.
Geen energie meer voor dat... :{
  zondag 5 januari 2014 @ 17:28:12 #26
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_135108776
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 17:23 schreef littlelightson het volgende:

[..]

Hmm.. Ten eerste zou ik toch een telefoon aanschaffen. Helaas zit de maatschappij tegenwoordig zo in elkaar dat 3/4 van de contacten op die manier worden gelegd. Bovendien zeg jij dat je niet houdt van vreemden, dat maak ik er even van althans, via sms gaan die dingen makkelijker. Dat zou al een eerste stap kunnen zijn. :) zeg tegen je vriend dat hij zijn telefoon weg moet doen en sociaal moet zijn, als je uit gaat, doe je zoiets gewoon niet, zelfs als zoveel mensen het doen. Dat is ongezellig. Zoek een kroeg die niet zo mega populair is, of gewoon iets totaal anders. Ga veel uit met mensen die je al kent, zo kom je anderen tegen. Ga naar de bioscoop? Laat je zien, om hetgeen te bereiken wat mensen willen, moeten ze vaak dingen doorstaan die minder leuk zijn.
Nee het is mijn strengste princiepe dat ik absoluut geen mobiel neem onder geen beding, al betalen ze me er duizend euro per dag voor.

Bioscoop is in mn eentje niet prettig, en er zijn niet echt typen films die ik leuk vind, ik houd meer van speelfilms en dramas dan van actie/blockbusters.
Ik drink ook niet buiten nieuwjaar en verjaardag om en laatste keer dat ik in een kroeg kwam waren er enkel tokkies en dat is mijn type mens ook niet om mee om te gaan.
Ik heb mn vriend toen ook gezegd dat ik die mobiel niet prettig vond achteraf tenminste, maar ik vond de sfeer daar zelf ook niet prettig.
  zondag 5 januari 2014 @ 17:34:00 #27
383931 Partypoeper
0979856467553765708
pi_135109051
Met alle respect, maar je legt jezelf ook wel veel grenzen op.
pi_135109091
Woow geen telefoon? Snap wel dat ik nu overkom als een irritant persoon die de hele dag aan zn telefoon gekluisterd zit, en dat is ook zo :')

Maar dude.. zonder telefoon gaat alles wel heeeeeel erg lastig in deze tijd. Ook als je niet van naar een kroeg gaan houdt en bioscopen ook niet.. ik weet niet wat er dan nog over blijft.

Als ik een leuke man zie en ik vraag zn nummer omdat dat heel makkelijk contact houden is, en hij heeft geen telefoon.. ja dan gaat het eigenlijk over omdat ik niet weet hoe het anders moet en omdat ik m toch nog niet zo goed ken is het meer zo van 'op naar de volgende'. Of hij moet echt uitzonderlijk leuk zijn en de extra moeite waard. Maar dat is in een beginstadium niet zo.
  zondag 5 januari 2014 @ 17:37:59 #29
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_135109209
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 17:35 schreef vera166 het volgende:
Woow geen telefoon? Snap wel dat ik nu overkom als een irritant persoon die de hele dag aan zn telefoon gekluisterd zit, en dat is ook zo :')

Maar dude.. zonder telefoon gaat alles wel heeeeeel erg lastig in deze tijd. Ook als je niet van naar een kroeg gaan houdt en bioscopen ook niet.. ik weet niet wat er dan nog over blijft.

Als ik een leuke man zie en ik vraag zn nummer omdat dat heel makkelijk contact houden is, en hij heeft geen telefoon.. ja dan gaat het eigenlijk over omdat ik niet weet hoe het anders moet en omdat ik m toch nog niet zo goed ken is het meer zo van 'op naar de volgende'. Of hij moet echt uitzonderlijk leuk zijn en de extra moeite waard. Maar dat is in een beginstadium niet zo.
Ik heb een huistelefoon dus ik kan gewoon mn nummer geven en zonodig fb of skype.
pi_135109252
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 17:37 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Ik heb een huistelefoon dus ik kan gewoon mn nummer geven en zonodig fb of skype.
:D ja ik weet niet hoe andere mensen daar op reageren maar ik haat bellen vooral in het begin en ik zou het opgeven dan
facebook maakt het beter ja .
pi_135109284
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 17:28 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Nee het is mijn strengste princiepe dat ik absoluut geen mobiel neem onder geen beding, al betalen ze me er duizend euro per dag voor.

Bioscoop is in mn eentje niet prettig, en er zijn niet echt typen films die ik leuk vind, ik houd meer van speelfilms en dramas dan van actie/blockbusters.
Ik drink ook niet buiten nieuwjaar en verjaardag om en laatste keer dat ik in een kroeg kwam waren er enkel tokkies en dat is mijn type mens ook niet om mee om te gaan.
Ik heb mn vriend toen ook gezegd dat ik die mobiel niet prettig vond achteraf tenminste, maar ik vond de sfeer daar zelf ook niet prettig.
Waarom wil je geen telefoon? Dat je er een hebt betekent niet dat je er 24/7 mee bezig moet zijn. :) Ik denk dat het enige wat jou tegen houdt mensen te ontmoeten jezelf is. Wees wat meer open voor alles. En zeg niet meteen dat je ergens niet van houdt ook al heb je het al geprobeerd, dingen kunnen van de ene op de andere dag veranderen. Als je een relatie wil, kan je je niet zo blijven begrenzen denk ik. Er zijn geen meisjes, voor zover ik weet, die nooit leuke dingen met jou willen doen en geen andere mensen willen zien. Dus mocht je iemand vinden zonder onder de mensen te komen. Wordt een relatie erg lastig als je je niet aanpast.
  zondag 5 januari 2014 @ 17:45:45 #32
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_135109523
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 17:40 schreef littlelightson het volgende:

[..]

Waarom wil je geen telefoon? Dat je er een hebt betekent niet dat je er 24/7 mee bezig moet zijn. :) Ik denk dat het enige wat jou tegen houdt mensen te ontmoeten jezelf is. Wees wat meer open voor alles. En zeg niet meteen dat je ergens niet van houdt ook al heb je het al geprobeerd, dingen kunnen van de ene op de andere dag veranderen. Als je een relatie wil, kan je je niet zo blijven begrenzen denk ik. Er zijn geen meisjes, voor zover ik weet, die nooit leuke dingen met jou willen doen en geen andere mensen willen zien. Dus mocht je iemand vinden zonder onder de mensen te komen. Wordt een relatie erg lastig als je je niet aanpast.
Ik zei al dat ik geen generieke relatie wil tenzij ik het dat achteraf kan noemen.
En ik wil geen 'mobiel omdat het op alle gronden schadelijk is, zowel fysiek als mentaal.
pi_135109677
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 17:45 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Ik zei al dat ik geen generieke relatie wil tenzij ik het dat achteraf kan noemen.
En ik wil geen 'mobiel omdat het op alle gronden schadelijk is, zowel fysiek als mentaal.
Dan kan ik niets meer zeggen dan dat je kansen erg klein zijn, zonder je aan te passen ga je er niet komen. Balen voor je..
  zondag 5 januari 2014 @ 17:49:53 #34
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_135109730
heb trouwens al een jaar lang geen energie meer, nu op dit moment kan ik er nieteens aan denken 'dingen te doen' met mensen, ben dood en doodmoe en alle energie die ik krijg van slapen gaat direct naar mn medische problemen.

Als mn moeder niet nog leefde had ik mezelf allang van kant gemaakt.
pi_135109758
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 16:26 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Als mensen willen doneren voor een vakantie mag dat, kan ik goed gebruiken ja.
Maar heb zelf geen geld ervoor ik leef ook maar van een lage wajong. :/
Ga werken dan..
1 op de 6 mensen heeft 5 anderen om zich heen
-Harry Jekkers
pi_135109964
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 17:49 schreef BaajGuardian het volgende:
heb trouwens al een jaar lang geen energie meer, nu op dit moment kan ik er nieteens aan denken 'dingen te doen' met mensen, ben dood en doodmoe en alle energie die ik krijg van slapen gaat direct naar mn medische problemen.

Als mn moeder niet nog leefde had ik mezelf allang van kant gemaakt.
Therapie een goed idee? Je isoleert jezelf, de dingen die jij niet 'wil' doen, maken je gelukkig. Je verspilt kostbare tijd. Je bent pas 30. Wat je medische problemen ook zijn, iedereen kan iets doen. Soms bespeur ik een beetje zelfmedelijden.
pi_135110150
quote:

[..]

Gast _O-

Kom even aan op deze wereld. Als een chick aan je vraagt waarom je geen mobiel hebt ga je dat zeggen? :o Ga een beetje mee met de tijd zodat je nog poes kan scoren voor je 50ste.

Koop een mobiel en ga in therapie en met iemand praten. Ga juist op dingen als Paiq en leer te praten over ditjes en datjes in plaats van gelijk te praten over zware onderwerpen (zoals je zelf zegt alleen maar te kunnen blijkbaar)

Geen chick valt op een gast die depressief is en dingen denkt als "Als mn moeder niet nog leefde had ik mezelf allang van kant gemaakt." En nu kan je depressief zitten doen van ja zo is het nou eenmaal of je kan het veranderen.
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
  zondag 5 januari 2014 @ 18:00:51 #38
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_135110175
Ik zou zoveel willen kunnen maar ik kan niet met mn vingers knippen of wel...

Ik ben gewoon een geest, niemand kent me en ik ben een tijd weggeweest, letterlijk van toneel verdwenen, het enige wat ik kan is in rust, veel slapen, ben dood moe vna het leven en van het volhouden.

En waar voor... voor dingne die ik niet kan krijgen.
pi_135110214
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 18:00 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik zou zoveel willen kunnen maar ik kan niet met mn vingers knippen of wel...

Ik ben gewoon een geest, niemand kent me en ik ben een tijd weggeweest, letterlijk van toneel verdwenen, het enige wat ik kan is in rust, veel slapen, ben dood moe vna het leven en van het volhouden.

En waar voor... voor dingne die ik niet kan krijgen.
Ga lekker depressief zitten doen of verander het en ga naar een psycholoog om alles op een rijtje te krijgen. Is niks geks aan, zijn genoeg mensen die daar heen gaan.
  zondag 5 januari 2014 @ 18:04:13 #40
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_135110301
ik ga al naar psychologen, voornamelijk voor stress verlagende medicatie die ik nog niet heb.
wat heb ik er aan, ik heb zo lang geprobeerd om blij te doen en positief te zijn en ik word alleen maar letterlijk om mn oren geslagen met ziektes en moeheid. En dan moet ik nu weer opstaan en blij doen? Ik-heb-geen-energie-meer.
pi_135110463
Je hebt ook energie om hier depressief te zitten doen. Alles in het leven is een keuze. Alles met een negatieve bril bekijken ook.

Je probleem lijkt me groter dan het niet hebben van een vriendin. Wat is de oorzaak van de depressie want dat van je OP is een gevolg van dat je niet goed in je vel zit.

Zoek een baan / tesnoods vrijwilligerswerk en zorg dat je onder de mensen komt. Ga je vanzelf leuke(re) dingen mee maken.
pi_135110496
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 18:04 schreef BaajGuardian het volgende:
ik ga al naar psychologen, voornamelijk voor stress verlagende medicatie die ik nog niet heb.
wat heb ik er aan, ik heb zo lang geprobeerd om blij te doen en positief te zijn en ik word alleen maar letterlijk om mn oren geslagen met ziektes en moeheid. En dan moet ik nu weer opstaan en blij doen? Ik-heb-geen-energie-meer.
Heb je er ooit aan gedacht dat jouw negatieve gedrag afstotelijk is. Iedereen heeft het wel eens moeilijk. Moe zijn en spijt hebben zijn dingen waar je geen drol aan hebt. Je maakt het jezelf zo moeilijk. Een schop onder je kont en iets doen. Aangezien ik zelf een meisje ben kan ik al zeggen dat er op deze manier niemand op je af gaat komen..
  zondag 5 januari 2014 @ 18:09:35 #43
214372 Westerling
Simpele ziel
pi_135110545
Geen telefoon nemen is jezelf er ook wel flink buiten plaatsen natuurlijk. En nog los van die telefoon zegt het wel dat je niet bepaald onvoorwaardelijk voor je doel wilt gaan.

Ik zou me er gewoon overheen zetten, op z'n hoogst schaadt het je net zo hard als iedereen (net als fijnstof en al het andere waar je geen flikker aan kunt doen).
pi_135110621
Je zit nu op de computer. Dat wil je wel en een telefoon niet?
  zondag 5 januari 2014 @ 18:11:57 #45
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_135110657
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 18:08 schreef littlelightson het volgende:

[..]

Heb je er ooit aan gedacht dat jouw negatieve gedrag afstotelijk is. Iedereen heeft het wel eens moeilijk. Moe zijn en spijt hebben zijn dingen waar je geen drol aan hebt. Je maakt het jezelf zo moeilijk. Een schop onder je kont en iets doen. Aangezien ik zelf een meisje ben kan ik al zeggen dat er op deze manier niemand op je af gaat komen..
Ja dat ik constant ziek ben is mijn schuld, godverdomme lezen jullie wel.. waarom neem ik ook de moeite om hier nog wat neer te typen...
  zondag 5 januari 2014 @ 18:14:23 #46
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_135110764
Ik gun het de achterlijkste figuren op fok nieteens toe hoe ik me nu FYSIEK voel.
Mn hele kop voelt stijf en druk op, mn kaak zit extreme druk op rond mn hele gewricht en oor, via mn onderkaak tot in mn keel staan pezen helemaal strak. Ben doodmoe en ogen prikken. Vannacht wakker geworden door een nachtmerrie en zweten (4e keer in 2 maanden dat dit gebeurd) en ik voel me lusteloos en perspectiefloos omdat ik al JAREN<--- bij ziekenhuizen loop met problematiek.
  zondag 5 januari 2014 @ 18:15:13 #47
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_135110809
En dan zitten een paar simpelen me hier na te roepen dat ik een schop onder mn kont nodig heb..
pi_135110930
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 18:11 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Ja dat ik constant ziek ben is mijn schuld, godverdomme lezen jullie wel.. waarom neem ik ook de moeite om hier nog wat neer te typen...
Leg dan ook eens uit wat je hebt. Een begrip. Niet 'Ik heb pijn.' 'Ik ben moe' 'Ik heb geen energie.' Want dat klinkt in de oren van anderen gewoon als luiheid.
  zondag 5 januari 2014 @ 18:19:15 #49
383931 Partypoeper
0979856467553765708
pi_135110979
Laten we het anders gaan bekijken. Wat heb je? Welke medische issues? Welk perspectief op verbetering danwel genezing is er en op welke tijdschaal?

Je zegt dat je met een vriend naar de kroeg was, wanneer was dit? Waarom had je toen wel energie en nu niet?
pi_135110986
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 18:17 schreef littlelightson het volgende:

[..]

Leg dan ook eens uit wat je hebt. Een begrip. Niet 'Ik heb pijn.' 'Ik ben moe' 'Ik heb geen energie.' Want dat klinkt in de oren van anderen gewoon als luiheid.
Het kan zijn dat je ziek bent. Dat is vervelend voor je. Maar dat praat zelfmedelijden niet goed. Dat is ook afstotelijk, meer dan ziek zijn. Als je probeert je mentaal goed te voelen, kan dat effect hebben op je lichaam :)
  zondag 5 januari 2014 @ 18:20:59 #51
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_135111060
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 17:25 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

dat heb ik al innumerabel vaak geprobeerd en het lukt niet door een combinatie van mn add, stress aandoening en huidige medische problemen.

[..]

Geen energie meer voor dat... :{
Je gebruikt je label als excuus. Waarschijnlijk omdat je down bent. Echter de enige manier om verder te komen is iets eraan doen met hulp en eventueel goed passende medicatie. Bij je down voelen hoort ook meer zelfmedelijden maar je kunt mij niet wijsmaken dat je de intelligentie niet bezit om te beseffen dat je nu jezelf omlaag haalt en het ook erg moeilijk maakt voor mensen die hier serieus reageren om jou serieus te nemen als je niet wil veranderen maar wel wilt dat je situatie verandert. Je bent geen uniek schepsel maar gewoon een mens zoals iedereen. Er zijn heel veel mensen die met zaken worstelen, ook zonder diagnose. En die gaan vaak ook de strijd aan, hoe moeilijk ook. Get a grip and grow some balls.
  zondag 5 januari 2014 @ 18:27:45 #52
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_135111321
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 16:52 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:

[..]

Heb mijn bedenkingen hier bij. Als ik kijk hoeveel relaties onder de 20-30 jarigen kapot gaan.... Vaak zijn er dan ook nog kinderen bij betrokken. Het aantal alleenstaande moedertjes is de laatste 4 5 jaar explosief gestegen...
Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
pi_135111569
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2014 18:19 schreef Partypoeper het volgende:
Laten we het anders gaan bekijken. Wat heb je? Welke medische issues? Welk perspectief op verbetering danwel genezing is er en op welke tijdschaal?

Je zegt dat je met een vriend naar de kroeg was, wanneer was dit? Waarom had je toen wel energie en nu niet?
  zondag 5 januari 2014 @ 18:45:34 #54
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_135112090
quote:

[..]

_O- Ik lees 2 pagina's hier en ik snap nu waarom het vinden van een relatie een probleem voor je is. Je gedraagt je vreselijk alternatief, dit straal je dan automatisch ook uit. En geloof me, dat vinden eventuele partners echt geen succes. Zoals anderen hier ook al zeggen: zonder aanpassingen ga jij echt geen partner tegenkomen. Iets met first impression....
Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
pi_135112162
Je bent in het echt sociaal niet zo sterk, daar zul je aan moeten werken.
  zondag 5 januari 2014 @ 18:59:39 #56
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_135112701
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 18:19 schreef littlelightson het volgende:

[..]

Het kan zijn dat je ziek bent. Dat is vervelend voor je. Maar dat praat zelfmedelijden niet goed. Dat is ook afstotelijk, meer dan ziek zijn. Als je probeert je mentaal goed te voelen, kan dat effect hebben op je lichaam :)
Er is gewoon weinig hoop....
  zondag 5 januari 2014 @ 19:11:01 #57
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_135113219
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 18:04 schreef BaajGuardian het volgende:
Als je zo blijft denken kom je in een neerwaartse spiraal terecht waar in je blijft hangen. Houd jezelf eens een spiegel voor en kom tot de conclusie dat je dit leven niet langer wil. Je ADD is geen excuses, je hebt dan welliswaar een andere kijk op de wereld en het contacten zal wat moeizamer gaan, onmogelijk is het niet.

Ik ben ook 30+ en heb geen relatie. Ik vind dat ik een geweldig leven heb, sta er positief in en geniet er volop van. Man, maak wat van je leven, zielig in een hoekje zitten heeft geen enkele zin.

Dan het uiterlijk: op die 3e foto in je fobo zie je er niet eens zo heel verkeerd uit. Als je je scheermes even opzoekt en die stoppels weghaalt kan het prima. Oja, borsthaar icm een wijde hals kan echt niet. :{w dus of een ander shirt regelen of die haren weghalen. Petjes, leuk als je 16 bent en een haarcrisis hebt, anders niet dragen.

Verder kan ik alleen maar het advies geven, sta open voor veranderingen en pas je gedrag/uiterlijk aan.
pi_135116155
Maar wat heb je nou? Welke medische issues? Welk perspectief op verbetering danwel genezing is er en op welke tijdschaal?

In een ander topic zei je nml dat je gamen erg leuk vind maar dat je voor de rest geen ambities hebt. Dus games updaten vind je geen probleem maar je eigen leven upgraden wil je geen moeite in steken.
Dan ben je toch zoals wat iedereen hier zegt een depressieve gast die een schop onder de kont nodig heeft.
  Moderator zondag 5 januari 2014 @ 20:08:02 #59
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_135116487
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 16:35 schreef Catch22- het volgende:
Braddietopic.

Hij heeft wel een synthesizer, (checkte zn fobo) _O-
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  zondag 5 januari 2014 @ 20:35:20 #60
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_135117924
Heb alleen even de OP gelezen.

Wat je zegt, geen tijd willen steken in nieuwe mensen leren kennen betekend dat je een vriend moet zoeken iemand die in jouw kennissen poel zit. Als daar niemand bij zit, spijt het me zeer maar zul je inderdaad weer tijd moeten investeren en iets op moeten bouwen. Nu heb ik onlangs een topic gemaakt waar ik nog wat extra energie wilde steken wat betreft vrouwen en relaties maar deze is helaas gesloten.

Kortom was mijn message dat simpel een meisje van de straat oppikken geen nut heeft. Ik zeg ook niet dat jij dat wilt, maar waar het om gaat is natuurlijk een goed draaiende relatie, met andere woorden als je doel is 'ik wil iets doen wat normaal is en iedereen doet.' Vergeet het dan, want dan stap je niet met de juiste mentaliteit in een relatie. Een relatie moet je ook niet willen voor het hebben van een relatie.

Weet nog goed toen ik al mijn vrienden verloor omdat ze gingen trouwen en die vrouwen wilde natuurlijk niet dat hun man met een vrijgezelle man als mij omging. Ik zou ze nog wel eens op het verkeerde pad kunnen brengen. De laatste keer dat ik een vrouw heb aangeraakt was in de gulden tijd. Als je enkel wilt weten wat seks is raad ik een prostituee aan, iets waarop veel gaan reageren dat je dat niet moet doen. Maar dat is totaal aan jou.

Maar wat ik eigenlijk wil adresseren is, je lijkt je niet goed te voelen fysiek/medisch? Dat is erg vervelend en ik begrijp dat het dan moeilijk is jezelf te mobiliseren en tijd in een relatie te steken.

Dat vierkantje gaat niet passen in een rondepasvorm, wie weet ben jij wel een vierkant en is de rest een cirkel. Dat weet je niet. Wat normaal is voor een, hoeft niet normaal te zijn voor een ander.

Wat wil je eigenlijk echt bereiken kijk je enkel terug op je leven denkend dat je eenzaam bent? Of denk je dat je iets mist door het niet hebben gehad van seks? Wat is het dat je echt dwars zit? Want ik heb je topic gelezen en je noemt wel dingen op maar ik begrijp het niet.

quote:
Kijk dit is vrij onmogelijk, en het iemand tegenkomen die je prettig vind is ook speciaal. Meestal komt een relatie omdat je iemand ontmoet waar je je prettig bij voelt. Je krijgt nooit een relatie om het krijgen van een relatie, sommige krijgen dat wel maar zo'n relatie gaat al snel de verkeerde kant op.
quote:
En het gaat me echt niet om het label maagd zijn, maar meer om het gevoel te hebben dat ik iets wat normaal hoort te zijn in een mensenleven niet heb en de grootste patatvreter al wel.
Normaal zijn is een cliché denk maar aan het vierkant in de rondepasvorm het kan best dat jij niet normaal ben maar alle mensen samen zijn een collectief van individuen so what als jij niet bij de meerderheid van dat collectief hoort.

quote:
Soms sta ik voor mn raam de sterren te smeken om een wonder maar de sleur gaat maar door.
Voor de sterren smeken zal niet werken. Zet eens op een rijtje wie je bent en wat je wilt. Zomaar een relatie willen omdat het normaal zou zijn is natuurlijk geen goede mentaliteit. En normaal zijn ach er zijn zat single mannen als mij.

Hopelijk heb je hier wat aan.
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
  zondag 5 januari 2014 @ 20:51:05 #61
419250 Spongeboss
pi_135118966
Heb nu het topic gelezen.

Een mobiele telefoon is niet zo zeer nodig het is enkel handig en veel mensen zijn eraan verslaafd geraakt of kunnen niet meer zonder. Het is een computer die je bij je kan hebben waar je zowat alles mee kan doen. Het Zwitsers zakmes van de technologie. Maar ook zonder is alles goed.

Wat betreft je medische situatie, erg vervelend en kan me er wel in vinden. In je fobo staat een foto dat je gewicht hebt verloren dan heb je toen wel kunnen bewegen? Ik kan niet meer dan 3 kilometer omdat ik dan van de pijn door de grond zak. Maar dat maakt niet uit. Ik moet gewoon niet teveel doen en goed omgaan met mijn energie. Het vervelendste is misschien dat ik mijn hond heb moeten opgeven omdat ik niet meer met hem kon wandelen. Wat heel vervelend is als je zo'n beestje lang hebt. Maar ook zonder hond red ik me wel met die 3km die ik kan lopen. De ene dag boodschappen de andere dag naar de stand en dan puur naar de winkels lopen waar ik iets nodig heb. Ja ik ben wel vaak wat extra kwijt aan parkeertickets want iemand die 3km kan lopen krijgt geen invalide plek. Gezonden mensen kunnen hun auto meters verderop parkeren en kunnen die 1 kilometer prima wandelen en hoeven geen 4 euro kwijt te zijn aan parkeer tickets. Een nadeel maar zijn ze daardoor gelukkig dan mij ik denk het niet...

Een depressie ik weet goed hoe dat zit, genieten van de buitenlucht lukt niet meer. Mensen zeiden altijd dat ik maar eens moest gaan fietsen het is mooi weer blabla. Maar de schuur in, de fiets eruit halen en al die troep die in de weg staat veel te veel werk. En van het weer kan je toch niet genieten als je daar mensen vrolijk aan de kant ziet picknicken of samen ziet fietsen en lol hebben.

De enige manier om wat swing in je leven te krijgen is even loslaten wat er niet toe doet, relaties doen er niet toe. Omdat je ze nog nooit gehad hebt denk je misschien dat dit het ei van Columbus is, maar dat is het niet. Zeker niet als je toegeeft voor een sexbuddy te vinden als je alleen daarachter aan wilt. Overigens als je denkt wel seks te kunnen hebben maar verder niets. Moet ik de andere users toch gelijk geven dan stel je je een beetje aan. En ik bedoel dit niet gemeen, maar seks kost ook veel kracht van je lichaam.

Ik kan bijvoorbeeld maar 3km wandelen als jij seks kan hebben voor 10 minuten dan kan je ook iets actiefs doen in 10 minuten zorg ervoor dat iedere minuut telt en doe er iets goeds mee. Rust daarna uit en kijk wanneer je daarna weer wat kan doen. Zorg dat je uit die depressie komt. Vaak hangt een depressie ook wel samen met lichamelijke klachten als je misschien psychisch wat beter wordt kan je lichamelijk ook weer wat meer.

Zelf ben ik nu redelijk oud en moe, nu FOK! ik een beetje omdat ik anders thuis alleen wegkwijn. Vrienden heb ik niet, echt veel contact ook niet. Mijn zus heeft ruzie met me gemaakt, wat heb ik nog over? Als ik morgen mijn heup breuk komt niemand me halen. Gelukkig heb ik wel een mobieltje en hoop ik dat ik daar niet op val want als ik die niet kan hebben is het voorbij.

Begrijp je nu dat het leven wel een beetje dat is wat je er zelf van maakt? Natuurlijk is je psychisch niet lekker in je vel voelen zeer kloten en ik begrijp dat. Maar wissel van therapeut of instelling als je van mening bent dat ze je niet goed helpen. De tweedelijns kan zeer bureaucratisch zijn, maar je moet wel zelf wat ondernemen.

Je kan niet zitten en wachten/kijken hoe de gebraden haantjes in je mond vliegen.

Hoop dat je hier oprecht wat mee doet.
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
  zondag 5 januari 2014 @ 20:51:19 #62
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_135118978
Ik ben mijn verleden, niet mijn heden niet mijn toekomst, maar mijn heden is pijn en moeite, meer dan ik kan verdragen op het moment.
Net ook 2 aspirines met codeine genomen maar nogsteeds druk op mn oor/kaak zucht.

Nee het gaat me niet om sex maar dat ik iets mis wat normaal zou zijn, ..maar who am i to complain ookal is mijn verhaal oprecht en zit ik echt met medische problemen hoorde ik net iets dat me even goed heeft laten janken, een oud basisschool genoot is niet meer en op een kutmanier ook, al een tijdje maar ik wist dit niet, en ik heb me lange tijd niet meer onderdeel gevoeld van mn eigen leven (van toen) maar dit (voor mij nieuws) vloog me even aan, gek dat ik als ik aan vroeger denk me geen dag regen kan voorstellen, in mijn herinnering scheen de zon altijd en het enig nat was van de sproeislangen in de zomer.

Ik kan niet anders dan het omzetten in muziek, is dat mijn doel.. ?
Alles maar omzetten omdat de wereld om ons heen zo plat is dat geen oprecht woord zich kan nestelen.

Degene waar ik mee praatte zei dat we alleen komen en gaan,

sorry schiet weer ff vol hier.

-
  zondag 5 januari 2014 @ 20:58:59 #63
419250 Spongeboss
pi_135119538
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 20:51 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik ben mijn verleden, niet mijn heden niet mijn toekomst, maar mijn heden is pijn en moeite, meer dan ik kan verdragen op het moment.
Net ook 2 aspirines met codeine genomen maar nogsteeds druk op mn oor/kaak zucht.

Nee het gaat me niet om sex maar dat ik iets mis wat normaal zou zijn, ..maar who am i to complain ookal is mijn verhaal oprecht en zit ik echt met medische problemen hoorde ik net iets dat me even goed heeft laten janken, een oud basisschool genoot is niet meer en op een kutmanier ook, al een tijdje maar ik wist dit niet, en ik heb me lange tijd niet meer onderdeel gevoeld van mn eigen leven (van toen) maar dit (voor mij nieuws) vloog me even aan, gek dat ik als ik aan vroeger denk me geen dag regen kan voorstellen, in mijn herinnering scheen de zon altijd en het enig nat was van de sproeislangen in de zomer.

Ik kan niet anders dan het omzetten in muziek, is dat mijn doel.. ?
Alles maar omzetten omdat de wereld om ons heen zo plat is dat geen oprecht woord zich kan nestelen.

Degene waar ik mee praatte zei dat we alleen komen en gaan,

sorry schiet weer ff vol hier.

-
Als je je verleden bent, wat wil je dan nog. Je bestaat niet meer, een boze geest die ergens is blijven hangen meer niet. Je lichamelijke conditie spijt me, helaas kan ik je daar niet bij helpen.

Iets missen dat normaal zou zijn? En dan noem je relaties, vrouwen etc op. Daar is niets normaals aan, met jouw lichamelijke problemen zou het misschien beter zijn als je die niet hebt. Maar ik begrijp ook dat je dat niet kan willen want het zal wel onmogelijk zijn. Maar als je lichamelijk al beperkingen hebt ben je niet normaal. Een liliputter zal nooit maatje 40+ dragen wat vaak normaal is bij de mannen. Hij zal zijn pak speciaal moeten laten maken, net zo moet jij kijken hoe jij jouw leven zo kan maken dat het bij jou past. Bij BaajGuardian iemand die niet normaal is, omdat hij lichamelijk nu eenmaal beperkingen heeft.
Het spijt me ook van je bassischool kameraad. Ik weet nog dat mijn vader het vaak over de oorlog had. Het is niet leuk om mensen te zien gaan dat heb ik van hem meegekregen maar ook hier kan je weinig aan doen. En met deze dingen kan je je beter ook niet bezighouden je moet jezelf teurg op de rails zien te krijgen. Dat kan ik niet voor je doen of wie dan ook hier. Dat moet je zelf doen. We kunnen je alleen maar aanmoedigen maar als jij niet aangemoedigt wilt worden of de kont in de krib gooit kan niemand je helpen dit bedoel ik niet negatief.
Was dat de zomer van 69? Soms is het de nostalgie die alles beter laat lijken.

Je gevoelens omzetten in muziek is prima, sommige maken muziek andere schrijven, alleen moet je wel zorgen dat je ook iets doet met je gevoelens. Je moet ze niet alleen op papier zetten of in muziek veranderen maar je moet ze ook zelf veranderen. Als je blijft hangen in negatieve gevoelens kom je nooit erbovenop.
We komen en gaan zeker, een filosoof zei eens dat we allemaal een lijk meedragen ons lichaam namelijk.
Maar ga eens in de geschiedenis kijken hoeveel mensen zich hebben verzet tegen onrecht en ergens voor gestreden hebben. Er is zelfs een piloot in een wereldoorlog die geen been had of beide benen niet had en die toch een van de beste piloten van het leger was.
pi_135139184
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 16:35 schreef Catch22- het volgende:
Braddietopic.

Ga werken. Krijg ritme. Ontwikkel sociale vaardigheden. Kom eveneens gestoord mokkel tegen. Klaar.
Godver, hier dacht ik ook aan _O-

Zorg voor structuur in het leven, ga werken op een sociale afdeling. Ontwikkel vaardigheden, ontmoet een net zo gestoord mokkel als jezelf en binnen het jaar ben je binnen. Merk je dat het geen reet voorstelt en heb je zo de volgende te pakken.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_135144406
Wat een deprimerend topic :{ Geef jezelf een schop onder je hol en stop met zwelgen in zelfmedelijden.
  maandag 6 januari 2014 @ 14:47:05 #66
54310 Keano
PSV / Celtic
pi_135145375
Vrijwilligerswerk, wat in een eerdere reactie genoemd werd vind ik oprecht een goed advies. Zorg dat je andere mensen helpt(bijv ouderen?) waardoor je automatisch minder aan je eigen problemen denkt. Het helpen van anderen is uiteraard ook goed voor je eigen ego omdat je daadwerkelijk wat toevoegt aan de maatschappij. Daar leer je verder weer nieuwe mensen kennen etc etc.
"These four walls saw the rise and fall and your midnight getaway"
pi_135154369
Ga gehandicapte vrouwen targeten, die hebben minder hoge eisen. Settlen is geen settlen als je toch niet beter kan krijgen. :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')