In de zenderkamer staat misschien wel teletekstpagina 101 op.quote:Op zondag 12 januari 2014 18:03 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Gewoon een HALO sprong en dan midden in dat terrein landen.
Maar die lui zijn ook compleet afgesloten van de buitenwereld qua nieuws? Dan kan je ze wel leuk fucken met desinformatie.
Maar goed, het is allemaal scripted natuurlijk dus ja.
Die drones zijn gewoon betaalbaar tegenwoordig en werken uitstekend op grote afstanden. Dus er zal vast wel een waaghals zijn, die toevallig ook Utopiafan is, en dat even uitprobeert. Lijkt me geweldig!quote:Op zondag 12 januari 2014 23:17 schreef KaoloJoeka het volgende:
[..]
Vast niet. Hard mauwen, maar weinig daden.
Waarschijnlijk mislukt het -> geld weg.quote:Op zondag 12 januari 2014 23:48 schreef UtopiaManie het volgende:
[..]
Die drones zijn gewoon betaalbaar tegenwoordig en werken uitstekend op grote afstanden. Dus er zal vast wel een waaghals zijn, die toevallig ook Utopiafan is, en dat even uitprobeert. Lijkt me geweldig!
Doe je best zou ik zeggen.quote:Op maandag 13 januari 2014 00:14 schreef UtopiaManie het volgende:
Die dingen zijn behoorlijk stabiel. Het moet toch lukken om even een landing te maken. Ze krijgen dat ding toch niet makkelijk de pakken
Zou lachen zijn als Willibrord frequeneieoeien weer met een parachute t terrein op wilt springen..quote:Op zaterdag 11 januari 2014 14:38 schreef Nickoss het volgende:
Heeft John de Mol geen luchtafweergeschut laten plaatsen dan?! Alles voor de veiligheid.
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 01:01 schreef blup het volgende:
Even met twee telefoons langs het terein lopen. Eentke gebruik om te tetheren en een wifi hotspot aanzetten. Als de andere mobiel deze wifi hotspot ziet is 2.4Ghz niet geblokkeerd. En natuurlijk kijken of 2g/3g werkt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met allemaal tekst eropquote:Op zondag 19 januari 2014 17:41 schreef Wilskracht het volgende:
Is het niet makkelijk om een voetbal op het terrein te schieten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:38 schreef SupremeDutch het volgende:
Ik krijg binnenkort een diplomatieke status. Mij maken ze niks.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |