nee want ik heb dus wel een 6/10 gehosseld omdat die 9 niet luktequote:Op zondag 5 januari 2014 15:46 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Het was waarschijnlijk een 6/10 maar door de drank leek ze een 9
Jammer genoeg heb je het overleeft.quote:
Dat was dan een 3/10quote:Op zondag 5 januari 2014 15:47 schreef Solo14 het volgende:
[..]
nee want ik heb dus wel een 6/10 gehosseld omdat die 9 niet lukte
onmogelijkquote:Op zondag 5 januari 2014 15:49 schreef TARDIS. het volgende:
Ik 'hosselde' gisteren een 10/9. Nu jij weer.
Teveel make-up + beer goggles?quote:Op zondag 5 januari 2014 15:49 schreef TARDIS. het volgende:
Ik 'hosselde' gisteren een 10/9. Nu jij weer.
Paardeenheden.quote:Op zondag 5 januari 2014 15:51 schreef Spongeboss het volgende:
Waar staat de 1 en de 10 eigenlijk voor? Want een één of een tien zijn slechts eenheden. Als ze nergens voor staan heeft het toch geen nut.
Hebben we het hier over newtons, centimeters, kilo's?
Dan is het logisch dat het ts niet lukte? Want een 9/10 moet dan toch wel erg dik zijn.quote:Op zondag 5 januari 2014 15:52 schreef TARDIS. het volgende:
Met de juiste meter kan je dmv trillingen ook de hoeveelheid paarden berekenen binnen een straal van 5 kilometer.
TS stond op z'n kopquote:Op zondag 5 januari 2014 15:46 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Het was waarschijnlijk een 6/10 maar door de drank leek ze een 9
Ik vond m zo oppervlakkig. Ik begrijp al een jaar niet meer wat er zo geweldig is aan Amerikaanse films. Uit verveling zet ik ze allemaal af.quote:
slechts een schaal, hoeft geen eenheid bij, het valt namelijk niet onder een natuurkundige dimensiequote:Op zondag 5 januari 2014 15:51 schreef Spongeboss het volgende:
Waar staat de 1 en de 10 eigenlijk voor? Want een één of een tien zijn slechts eenheden. Als ze nergens voor staan heeft het toch geen nut.
Hebben we het hier over newtons, centimeters, kilo's?
Het standpunt 'alle Amerikaanse films zijn oppervlakkig' valt niet te verdedigen.quote:Op zondag 5 januari 2014 16:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee nee bij je standpunt blijven cjan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |