Die is bedraad, wil wireless.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:37 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Bij bol is de witte editie maar 50 euro
Tritton is niet zo best heb er al 5 versleten in 2 jaarquote:Op maandag 6 januari 2014 22:27 schreef Dr.Pringles het volgende:
[ afbeelding ]
Compatible met PS4, wordt dit m'n volgende? Think so.
M'n Tritton Trigger doet het nog perfect.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Tritton is niet zo best heb er al 5 versleten in 2 jaar
Ik koop er geen meer dat is een ding wat zeker is dan kun je beter een Astro nemen of TBquote:Op maandag 6 januari 2014 22:41 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
M'n Tritton Trigger doet het nog perfect.
Astro is kenkah duur en heb ook genoeg verhalen gelezen over TB.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik koop er geen meer dat is een ding wat zeker is dan kun je beter een Astro nemen of TB
Zijn er zoveel foto's daarvan dan? Want vroeger met voetbal kwam ik er vakerquote:Op maandag 6 januari 2014 15:15 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij alleen in fast-food tenten kwam, gezien je facebook foto's
wederom ditquote:Op maandag 6 januari 2014 15:29 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Nah, die man komt uit de buurt, net als ik. Die weet waar die het over heeft.
Dat zinnetje eronder bevalt me welquote:
Ja verhalen gelezen,dit zegt al genoeg. Vaak gewoon kindjes die lomp met hun spullen omgaan. Heb zelf de x41 en die werkt na 3 jaar nog perfect (misschien ondertussen al 4 jaarquote:Op maandag 6 januari 2014 22:44 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Astro is kenkah duur en heb ook genoeg verhalen gelezen over TB.
Lees Stef met zn Tritton.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja verhalen gelezen,dit zegt al genoeg. Vaak gewoon kindjes die lomp met hun spullen omgaan. Heb zelf de x41 en die werkt na 3 jaar nog perfect (misschien ondertussen al 4 jaar)
En dat mag je ook gewoon verwachten van die prijs
Sweex ftwquote:Op maandag 6 januari 2014 22:53 schreef KoningStoma het volgende:
Die x11 van mij doet het ook nog en die is nu onderhand 4 jaar oud. Ik heb laatst toch maar een degelijke koptelefoon gekocht en dat klinkt toch wat beter.
Met deze kan je ook sportequote:Op maandag 6 januari 2014 22:58 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
deze hij is echt goed
trust is beter sweex valt uit elkaar
[ afbeelding ]
Hierin moet ik Stef wel gelijk geven hoor. Die 1e Tritton van mij was na 1 maand kapot, de vervanging doet het na 2 jaar nog prima, en die behandel ik niet anders.quote:
Mijn Tritton werkt als een trein, geen problemen mee al paar jaarquote:Op dinsdag 7 januari 2014 01:07 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Hierin moet ik Stef wel gelijk geven hoor. Die 1e Tritton van mij was na 1 maand kapot, de vervanging doet het na 2 jaar nog prima, en die behandel ik niet anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |