Je gaat gewoon niet naar je werkquote:Op maandag 6 januari 2014 13:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Alweer? Zoveel vakantie heb ik niet gehad anders
quote:Op maandag 6 januari 2014 13:09 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ach man jij bent zo dik, als je op de weegschaal gaat staan zie je je telefoonnummer
Ga morgen met Suus naar Den Bosch voor de rest nog niet echt plannen beetje chillen vooral dusquote:Op maandag 6 januari 2014 13:10 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Oh dat dacht ik, laat dan maarNog iets leuks aan het doen? Of alleen maar chillen
Gezellig, hop meteen even langs Tilburg, doen we een bakkiequote:Op maandag 6 januari 2014 13:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ga morgen met Suus naar Den Bosch voor de rest nog niet echt plannen beetje chillen vooral dus
Als het schema het toe laat dan doen we dat zeker evenquote:Op maandag 6 januari 2014 13:15 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Gezellig, hop meteen even langs Tilburg, doen we een bakkie
Wat ga je überhaupt doen in DB? Shoppen?quote:Op maandag 6 januari 2014 13:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als het schema het toe laat dan doen we dat zeker even
Mooie stad schijnt dat te zijn.quote:Op maandag 6 januari 2014 13:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ga morgen met Suus naar Den Bosch voor de rest nog niet echt plannen beetje chillen vooral dus
Ja en een Bossche Bol schranzenquote:Op maandag 6 januari 2014 13:16 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Wat ga je überhaupt doen in DB? Shoppen?
Hulde!quote:Op maandag 6 januari 2014 13:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja en een Bossche Bol schranzen
Jij heb ook meer met die twee andere bollenquote:Op maandag 6 januari 2014 13:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
1 keer per jaar is ook genoeg voor mij zo speciaal vind ik ze niet
Wel van Jan de Groot he. Anders heb je die full experience niet.quote:Op maandag 6 januari 2014 13:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja en een Bossche Bol schranzen
Tetten? want ik dat geval correctquote:Op maandag 6 januari 2014 13:20 schreef badboynova het volgende:
[..]
Jij heb ook meer met die twee andere bollen
Sir, yes sir. Jetters al the way Tetten.quote:Op maandag 6 januari 2014 13:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Tetten? want ik dat geval correct
Niet? Ik wilde je net uitnodigen om een heerlijke Moccafrappahazelchocolaylay met slagroom 2.0 te gaan drinkenquote:
chocolaylayquote:Op maandag 6 januari 2014 13:30 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Niet? Ik wilde je net uitnodigen om een heerlijke Moccafrappahazelchocolaylay met slagroom 2.0 te gaan drinken![]()
quote:Op maandag 6 januari 2014 13:30 schreef badboynova het volgende:
[..]
Sir, yes sir. Jetters al the way Tetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |