Dit.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 01:32 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Mijn Tritton werkt als een trein, geen problemen mee al paar jaar
Meer van, ligt echt niet alleen aan hoe je dat ding gebruikt. Zit echt een domme geluksfactor in of je toevallig een goede hebt meegekregen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 01:32 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Mijn Tritton werkt als een trein, geen problemen mee al paar jaar
Trigger?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 01:33 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Dit.
En de Trigger is er niet als wireless.
Huh, toch heb ik die volgens de plaatjesquote:Op dinsdag 7 januari 2014 01:33 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Dit.
En de Trigger is er niet als wireless.
Zit ik ook over na te denken, voor mijn volgende aankoop...toch lijkt het me irritant. Maar hoofdtelefoons zijn kwalitatief zoveel beter dan headsets.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:41 schreef KoningStoma het volgende:
Kan je niet beter een daadwerkelijke koptelefoon kopen en dan los een mic? Dan heb je meer waar voor je geld.
Je ziet daar toch die kabel hangen. Dat is de Trigger, die heb ik.quote:
Zegt de man die met controllers gooitquote:
Heb zelf deze ook, en tot nu toe heel tevreden.quote:
Die warhead is volgens mij bijna hetzelfde als de X41 die ik hebquote:Op dinsdag 7 januari 2014 07:58 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Je ziet daar toch die kabel hangen. Dat is de Trigger, die heb ik.
Dan heb je nog de Devastator, die is wel wireless, lijkt ook op de Trigger.
En dan nog de Detonator, bekabeld en lijkt ook op de Trigger.
[ afbeelding ]
1x met m'n controller hoor en nog gewoon op bed. Was het niet Stoma die het de kamer rond gooide.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 09:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zegt de man die met controllers gooit
Ik koop wel een Astro de volgende keer dan betaal je maar iets meer heb je wel kwaliteit
Mijn pigmentair beter bedeelde vriend, ik heb ook die Triggerquote:Op dinsdag 7 januari 2014 07:58 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Je ziet daar toch die kabel hangen. Dat is de Trigger, die heb ik.
Maar draadloos? Of heb je zelf de kabels geknipt?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:37 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Mijn pigmentair beter bedeelde vriend, ik heb ook die Triggernet even het bonnetje opgezocht
Wtfquote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:42 schreef Rossdale het volgende:
Wait wut?
ONZ / Ouwe vogelzoeker
Er is een oud topic over de OP-cd
Donkere kompaan, ik legde gisteren al 6 keer uit dat hij met een draad in mijn controller zit en hij verbindt draadloos met zo'n kastje wat in mijn Xbox zitquote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:46 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Maar draadloos? Of heb je zelf de kabels geknipt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |