quote:Op zondag 9 februari 2014 09:48 schreef petervanhal het volgende:
Nu eerst een eitje bakken. Caputje maken en genieten van de Maffiaspelen. Poetin Poten rammerrrrr👎! Lees stukje Youp in NRC geweldig!
Rechtengelden waren verhoogd omdat individuele landen meer geld over zouden hebben in dat gevalquote:Op zondag 9 februari 2014 09:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]![]()
Had ES geen geld (over) voor de rechten? Vooral met skispringen/skiën/biatlon enz keek ik altijd graag naar ES.
Ik kijk sowieso niet, totaal niet interessant.quote:Op zondag 9 februari 2014 09:45 schreef petervanhal het volgende:
En wie Prevc niet als winnaar ziet en dit op TV zegt heeft denk ik wel een wedstrijdje gemist😜😎
quote:Op zondag 9 februari 2014 09:48 schreef petervanhal het volgende:
Nu eerst een eitje bakken. Caputje maken en genieten van de Maffiaspelen. Poetin Poten rammerrrrr👎! Lees stukje Youp in NRC geweldig!
Ok bedankt voor jouw meningquote:Op zondag 9 februari 2014 10:00 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik kijk sowieso niet, totaal niet interessant.
van mij mag het met ahonen op zilverquote:Op zondag 9 februari 2014 10:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En vanavond met dik kippenvel kijken naar het goud voor Kasai
twitter:Ayolt twitterde op zondag 09-02-2014 om 16:49:02Skispringen, pole position http://t.co/J6Mtk8BXtI reageer retweet
Dat zou briljant zijn.quote:Op zondag 9 februari 2014 10:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En vanavond met dik kippenvel kijken naar het goud voor Kasai
Dit is het enige wat ik kan vinden:quote:
Lage notering bij BWIN. 10 euro inzetten kan al veel geld opleveren.quote:
Waarom zet niemand op Stoch in bij Nostradamus? Weten jullie iets wat ik (en de bookies) niet weten?quote:
quote:Op zondag 9 februari 2014 17:20 schreef Felagund het volgende:
[..]
Lage notering bij BWIN. 10 euro inzetten kan al veel geld opleveren.
Nou ja, het ligt behoorlijk open, en Hayböck is echt goed in vormquote:Op zondag 9 februari 2014 17:22 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Waarom zet niemand op Stoch in bij Nostradamus? Weten jullie iets wat ik (en de bookies) niet weten?Hij is tenslotte favoriet....
Heb je dat al gedaan?quote:
ik hoop op Ammannquote:Op zondag 9 februari 2014 17:27 schreef DomineeGremdaat het volgende:
Ik ga voor Morgenstern of Schlierenzauer.
ZDF.quote:Op zondag 9 februari 2014 18:13 schreef Maver24 het volgende:
Welke zender op tv gaat het skispringen uitzenden ? Sporza?
Ik wil het niet missen. Kan wel livestream kijken op internet maar dat vind ik niet zo leuk
Voetbal kan altijd wel. Dat maakt het makkelijkerquote:Op zondag 9 februari 2014 18:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik wil ook het rodelen en het voetbal zien
Maar die zullen ook wel het slot van het rodelen willen uitzenden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |