Hier de uitslagen van gisteren:quote:
Bij de training is er geen jury, want er is geen competitie-elementquote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:59 schreef Jason22 het volgende:
Raar dat ze de score niet laten zien, maar alleen de afstand.
Jup, morgen is ie aan de beurt.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:18 schreef Felagund het volgende:
Dacht dat Kasai vandaag in actie zou komen, maar op de officiële site staat dat hij al gekwalificeerd is (waarschijnlijk vanwege zijn plaats in wereldbekerstand?). Dus hij springt niet?
Vandaag ook al (als training) 98.5 meter gesprongen. Hij was één van de mindere van de schansspring die zich al gekwalificeerd hadden.quote:
quote:Op zondag 9 februari 2014 09:48 schreef petervanhal het volgende:
Nu eerst een eitje bakken. Caputje maken en genieten van de Maffiaspelen. Poetin Poten rammerrrrr👎! Lees stukje Youp in NRC geweldig!
Rechtengelden waren verhoogd omdat individuele landen meer geld over zouden hebben in dat gevalquote:Op zondag 9 februari 2014 09:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]![]()
Had ES geen geld (over) voor de rechten? Vooral met skispringen/skiën/biatlon enz keek ik altijd graag naar ES.
Ik kijk sowieso niet, totaal niet interessant.quote:Op zondag 9 februari 2014 09:45 schreef petervanhal het volgende:
En wie Prevc niet als winnaar ziet en dit op TV zegt heeft denk ik wel een wedstrijdje gemist😜😎
quote:Op zondag 9 februari 2014 09:48 schreef petervanhal het volgende:
Nu eerst een eitje bakken. Caputje maken en genieten van de Maffiaspelen. Poetin Poten rammerrrrr👎! Lees stukje Youp in NRC geweldig!
Ok bedankt voor jouw meningquote:Op zondag 9 februari 2014 10:00 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik kijk sowieso niet, totaal niet interessant.
van mij mag het met ahonen op zilverquote:Op zondag 9 februari 2014 10:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En vanavond met dik kippenvel kijken naar het goud voor Kasai
twitter:Ayolt twitterde op zondag 09-02-2014 om 16:49:02Skispringen, pole position http://t.co/J6Mtk8BXtI reageer retweet
Dat zou briljant zijn.quote:Op zondag 9 februari 2014 10:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En vanavond met dik kippenvel kijken naar het goud voor Kasai
Dit is het enige wat ik kan vinden:quote:
Lage notering bij BWIN. 10 euro inzetten kan al veel geld opleveren.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |