Echt kampioenen zijn dat altijd, dat moet.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:05 schreef Szura het volgende:
Ik hoop dat Bergsma wint, echt zo'n antiheld. En Kramer is een arrogante lul.
Nee hoor.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:07 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Echt kampioenen zijn dat altijd, dat moet.
Ja, want je mag natuurlijk nooit zeggen dat je de beste bent, ook niet als je torenhoog favoriet bent.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:05 schreef Szura het volgende:
Ik hoop dat Bergsma wint, echt zo'n antiheld. En Kramer is een arrogante lul.
Onjuist, maar een slechte eigenschap is het natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:07 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Echt kampioenen zijn dat altijd, dat moet.
Oneens. Lee, de Jong en Bergsma zijn beter op de 10 dan op de 5quote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:08 schreef Remzz het volgende:
Wat is dat voor een geneuzel dat dit zijn afstand is. Ik schat hem op de 10 minimaal net zo goed.
Dat is iets anders dan arrogant zijn.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:08 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, want je mag natuurlijk nooit zeggen dat je de beste bent, ook niet als je torenhoog favoriet bent.
Daar gaat het helemaal niet om.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:08 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, want je mag natuurlijk nooit zeggen dat je de beste bent, ook niet als je torenhoog favoriet bent.
Je hebt je tweejaarlijkse topic nog niet geopend Arceequote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:08 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik mis toch zeker drie keer Corendon in je post, dat kan beter.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:08 schreef TheVulture het volgende:
Sven is gewoon een held... leuk arrogant... ik gun het Blokhuijsen ook... ik heb het minst met Bergsma maar dat komt met name door zijn trainer
Kramer ook, hij is op de 5 kilometer vaker verslagen(Fabris/Bokko) dan op de 10.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:09 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Oneens. Lee, de Jong en Bergsma zijn beter op de 10 dan op de 5
Corendon?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:10 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik mis toch zeker drie keer Corendon in je post, dat kan beter.
Anema is juist een held, altijd reuring door z'n uitsprakenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:08 schreef TheVulture het volgende:
Sven is gewoon een held... leuk arrogant... ik gun het Blokhuijsen ook... ik heb het minst met Bergsma maar dat komt met name door zijn trainer
De 29stequote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:11 schreef Mansjester het volgende:
Wanneer is de 3 km voor de mannen eigenlijk? Maandag 17e?
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:11 schreef Mansjester het volgende:
Wanneer is de 3 km voor de mannen eigenlijk? Maandag 17e?
Mwah. Hij is de op de 10 denk ik vaker verslagenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:10 schreef Remzz het volgende:
[..]
Kramer ook, hij is op de 5 kilometer vaker verslagen(Fabris/Bokko) dan op de 10.
Kramer gaat 1 keer vals starten.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:11 schreef Jor_Dii het volgende:
Die heerlijke Nederlandse arrogantie altijd.. '1, 2 en 3..' Zometeen start Kramer 2 keer vals en ligt ie er uit
De 10km is ook de afstand van Bergsma en de Jong...die hebben daar een grotere kans om te winnen dan op de de 5km. Dat betekent dat Sven op de 10km een grotere kans om te verliezen heeft.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:08 schreef Remzz het volgende:
Wat is dat voor een geneuzel dat dit zijn afstand is. Ik schat hem op de 10 minimaal net zo goed.
Maar het zou raar zijn als je het over Lee, Swings, Pedersen en Skobrev gaat hebben terwijl Kramer en Bergsma de favorieten zijn en die komen uit Nederland.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:11 schreef Jor_Dii het volgende:
Die heerlijke Nederlandse arrogantie altijd.. '1, 2 en 3..' Zometeen start Kramer 2 keer vals en ligt ie er uit
Die kans is toch gewoon aanwezig, heeft weinig met arrogantie te maken.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:11 schreef Jor_Dii het volgende:
je bent oudquote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:13 schreef TheVulture het volgende:
16 jaar geleden al... damn ik word oud
Als we het dan toch over arrogante eikels hebben... dan is Bob er in mijn ogen wel éénquote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bob de Jong bashDat verdient ie niet
Normaal werden ze gevuld met schoolklassen, maar ja daar woont bijna niemand.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:13 schreef marcodej het volgende:
Ik heb het idee dat die hal verre van vol gaat raken.
Ja, met een boze Veldkamp die eigenlijk zei dat het doping moest zijnquote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:14 schreef snellejelle het volgende:
[..]
je bent oud
Weet je nog, 94 met Koss?
Ging hij toen met zijn schaatsen gooien?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja, met een boze Veldkamp die eigenlijk zei dat het doping moest zijn
'80 met Heidenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:14 schreef snellejelle het volgende:
[..]
je bent oud
Weet je nog, 94 met Koss?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |