Dat laatste heb je gelijk in, maar Bergsma zou in het tweede deel van de race toch wel flink afstand moeten nemen van Pedersen normaal gesproken.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:44 schreef Felagund het volgende:
[..]
Pedersen is geen slechte tegenstander voor Bergsma. Blokhuijsen kan ook best wat aan Swings hebben.
Pedersen werd in Salt Lake nog 6e op de 5000 meter, in Calgary 8e en in Berlijn 7e. Toch vrij constante subtopper.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:45 schreef Spies het volgende:
[..]
Dat laatste heb je gelijk in, maar Bergsma zou in het tweede deel van de race toch wel flink afstand moeten nemen van Pedersen normaal gesproken.
Pedersen is zeker een constante subtopper, maar ik schat Bergsma gewoon een stukkie hoger in.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:49 schreef Felagund het volgende:
[..]
Pedersen werd in Salt Lake nog 6e op de 5000 meter, in Calgary 8e en in Berlijn 7e. Toch vrij constante subtopper.
Het mooie aan deze loting is wel dat de drie besten waarschijnlijk op het podium komen.
Ik ook hoor. Ik denk dat Bergsma wel blij is dat hij na Kramer mag.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:50 schreef Spies het volgende:
[..]
Pedersen is zeker een constante subtopper, maar ik schat Bergsma gewoon een stukkie hoger in.
De positie van Kramer is het beste aan de loting in elk gevalquote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:50 schreef Mansjester het volgende:
Één ding weten we wel zeker: Kramer moet echt volle bak
Dat mag ie dan op de 10 km in een rechtstreeks gevecht met Bergsma doenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De positie van Kramer is het beste aan de loting in elk geval
Hoewel het eigenlijk wel mooier is als je in de laatste rit goud pakt natuurlijk
Nee want door die boutregel mogen ook daar de Nederlanders niet tegen elkaarquote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:54 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dat mag ie dan op de 10 km in een rechtstreeks gevecht met Bergsma doen
Ow jaquote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee want door die boutregel mogen ook daar de Nederlanders niet tegen elkaar
Geen bazenrace op de 10km dus
Dat wordt sowieso eerst een valse start om de baan extra te doen opdrogen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:03 schreef Treveo het volgende:
Volgens NU.nl start Kramer in de rit na de laatste dweil, is dat een voordeel of ene nadeel?
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:13 schreef Blik het volgende:
In ieder geval vanaf 12:30 voor de TV zitten
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:16 schreef Mansjester het volgende:
In ieder geval vanaf 06:00 voor de TV zitten
Het begint morgen pas om 6:30 toch? (http://www.winterspelen.o(...)rogramma/08-02-2014/)quote:
Eerst alle TV's goed instellenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:21 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het begint morgen pas om 6:30 toch? (http://www.winterspelen.o(...)rogramma/08-02-2014/)
Ik heb gisteren al een rijtje zenders ingesteld met de NOS, de Belg, BBC en de Duitser opeenvolgend. Helemaal klaar voor het begin!quote:
Ik ga denk de openingsceremonie niet eens kijken. Morgen om 10:00 ofzo zet ik de tv denk aanquote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:19 schreef Montov het volgende:
Gaan jullie de tv uitzetten na de openingsceremonie dan?
Je vergeet de Russen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:46 schreef Nober het volgende:
Ik verwacht geen gekke dingen van Seung-Hoon, Beckert, Kuck en Pedersen dus we krijgen 2 Nederlanders op het podium en eventueel 3 als Swings niet bij de eerste 3 eindigt.
Wat bedoel je met allemaal? Het schaatsen uiteraard wel, de rest kan je sowieso via strams volgen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:51 schreef Reya het volgende:
Een enorm stomme vraag wellicht, maar wordt dit allemaal uitgezonden op de Nederlandse publieke omroep?
Nee, maar ik zie nu ook dat het toch op Sporza komt:quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:52 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Wat bedoel je met allemaal? Het schaatsen uiteraard wel, de rest kan je sowieso via strams volgen.
Wist je dat echt niet?
Commentaar van Renaatquote:Met o. A. 5000m snelschaatsen (Bart Swings), commentaar van Renaat Schotte
Aleksandr Rumyantsev, die kent u niet.quote:
Oh, kom je uit Belgie?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:57 schreef Reya het volgende:
[..]
Nee, maar ik zie nu ook dat het toch op Sporza komt:
[..]
Commentaar van Renaat
Snelschaatsenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:57 schreef Reya het volgende:
[..]
Nee, maar ik zie nu ook dat het toch op Sporza komt:
[..]
Commentaar van Renaat
Sterktequote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:58 schreef Reya het volgende:
[..]
Ja en neeIk kom van oorsprong uit Nederland, maar ik woon al lang in België.
Je moet wel een hele grote hekel aan Dijkstra hebben als je liever naar de Belg kijkt.quote:
quote:
Renaat is een heldquote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:05 schreef Nober het volgende:
[..]
Je moet wel een hele grote hekel aan Dijkstra hebben als je liever naar de Belg kijkt.
Lee was dit seizoen al goed en had een sterke 3km trainingswedstrijd.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:46 schreef Nober het volgende:
Ik verwacht geen gekke dingen van Seung-Hoon, Beckert, Kuck en Pedersen dus we krijgen 2 Nederlanders op het podium en eventueel 3 als Swings niet bij de eerste 3 eindigt.
Yuskov vrees ik vooral op de 1500. Yuskov zat bij de WB 8, 3.5 en 7.5 seconden ongeveer van het podium.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:36 schreef TheVulture het volgende:
Ik knijp hem wel een beetje voor de Russen... onderbuikgevoel
Hij heeft zeker kans op het podium, brons zou geen grote verrassing zijn, gezien zijn vorm die hij liet zien bij o.a. het OKT.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:48 schreef Derriedouche het volgende:
Ik hoop dat Blokhuijsen gaat verrassen.
Skobrev zat een paar maal heel dicht bij het podium.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:43 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Yuskov vrees ik vooral op de 1500. Yuskov zat bij de WB 8, 3.5 en 7.5 seconden ongeveer van het podium.
Al weet je het nooit met die gekke Russen
Oh ja zeker. Maar dat is ook gewoon een podiumkandidaat. Yuskov zou een veel grotere verrassing zijnquote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:50 schreef Felagund het volgende:
[..]
Skobrev zat een paar maal heel dicht bij het podium.
Ik vrees bij de OS eigenlijk voor iedereen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:36 schreef TheVulture het volgende:
Ik knijp hem wel een beetje voor de Russen... onderbuikgevoel
Zeker. Maar die heeft ook al een goede 3000 meter gereden dit seizoen en heeft het thuisvoordeel.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:51 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Oh ja zeker. Maar dat is ook gewoon een podiumkandidaat. Yuskov zou een veel grotere verrassing zijn
Feit is gewoon dat we daar 99% van onze medailles in halen, dus dat daar de focus op ligt is helemaal niet gek.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:28 schreef Syntix het volgende:
NLers en de NOS die denken dat alleen schaatsen boeiend is, omdat we daar een beetje goed in zijn![]()
![]()
![]()
![]()
Zal wel met pieken te maken hebben.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:27 schreef Montov het volgende:
Korte reactie Bergsma op de loting:
http://nos.nl/os2014/vide(...)gsma-in-rit-elf.html
Kramer over het goede gevoel in de trainingen:
http://nos.nl/os2014/vide(...)voor-5000-meter.html
Opvallend hoe hij zegt iedere dag fitter te worden. Is hij ziekjes geweest afgelopen week? Of probeer ik nu teveel in zijn woorden te zoeken?
Je kan ook gewoon objectief blijven en alle sporten evenveel aandacht geven (behalve natuurlijke bullshit sporten zoals curlingquote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:28 schreef Blik het volgende:
[..]
Feit is gewoon dat we daar 99% van onze medailles in halen, dus dat daar de focus op ligt is helemaal niet gek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |