Mooie lijst al. Daar komen sowieso nog Bokko, Pedersen, Yuskov en Skobrev bij.quote:
Kans op goud en ook zilver voor Nederland lijkt me behoorlijk groot, maar voor brons zijn er echt veel kandidatenquote:Op maandag 27 januari 2014 20:34 schreef Montov het volgende:
[..]
Mooie lijst al. Daar komen sowieso nog Bokko, Pedersen, Yuskov en Skobrev bij.
Misschien niet de spannendste wedstrijd voor goud, maar er zijn veel schaatsers die kans maken op een medialle, ondanks sommige optimistische voorspellingen van een Nederlands podium.
Ik zie een Skobrev of Yuskov nog wel naar het zilver rijden. Of iig brons. Daarnaast heb je nog andere kandidaten voor het podium, al verwacht ik wel dat daar twee Nederlanders op staan.quote:Op maandag 27 januari 2014 20:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Kans op goud en ook zilver voor Nederland lijkt me behoorlijk groot, maar voor brons zijn er echt veel kandidaten
Die kunnen ook wel om zilver meedoen natuurlijk, maar in principe lijkt Bergsma me wel te sterk voor alle niet-Kramers
Bergsma lijkt mij vatbaar voor zenuwen. Maar zijn 3km in Inzell zag er goed uit.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 10:44 schreef takkfyrir het volgende:
Nog maar een week!![]()
Ik zie Kuck eigenlijk ook wel een medaille pakken.En op de een of andere manier heb ik het gevoel dat Bergsma gigantisch gaat falen, maar dat slaat eigenlijk nergens op.
Dat gevoel heb ik dus ook. Maar ik kan me eigenlijk zo snel geen wedstrijd herinneren waarbij hij daadwerkelijk aan de zenuwen onderdoor is gegaan. Nu is de OS natuurlijk wel andere koek, maar toch.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:32 schreef Montov het volgende:
[..]
Bergsma lijkt mij vatbaar voor zenuwen. Maar zijn 3km in Inzell zag er goed uit.
Zoals ik hier lees doet Contin sowieso niet aan de 1500 en 5000 meter mee, en hoopt hij dat ie nog op de 10 kilometer en ploegenachtervolging kan starten. Echt sneu.quote:
Zeker Yuskov verwacht ik niet ... denk dat die zich echt volledig op de 1.500 meter zal richten. Van Skobrev verwacht ik ook niet opeens 6.10. Denk dat Lee de grootste bedreiging wordt ... die reed dit weekend maar 0,9 seconde trager dan Kramer op de 3.000 meter en was dus ook sneller dan Bergsma.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:24 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik zie een Skobrev of Yuskov nog wel naar het zilver rijden. Of iig brons. Daarnaast heb je nog andere kandidaten voor het podium, al verwacht ik wel dat daar twee Nederlanders op staan.
Er zit precies een week tussen de 5000 en 1500. Skobrev en Yuskov waren vorig jaar 3 en 4 op de WK afstanden, met Skobrev maar 0,4 seconde achter Bergsma.quote:Op maandag 3 februari 2014 09:44 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Zeker Yuskov verwacht ik niet ... denk dat die zich echt volledig op de 1.500 meter zal richten. Van Skobrev verwacht ik ook niet opeens 6.10. Denk dat Lee de grootste bedreiging wordt ... die reed dit weekend maar 0,9 seconde trager dan Kramer op de 3.000 meter en was dus ook sneller dan Bergsma.
ARD/ZDF zendt het als het goed is ook uit.quote:Op maandag 3 februari 2014 17:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dan ben ik #@%*(@$ in Duitsland... Moet ik de 5km missen
Vast wel, maar dat wil niet zeggen dat ik tijd heb om te kijkenquote:Op maandag 3 februari 2014 17:05 schreef Felagund het volgende:
[..]
ARD/ZDF zendt het als het goed is ook uit.
Ik neem aan de tijd van de laatste schaatser. Maar dat is slechts een gokquote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:06 schreef Coelho het volgende:
Is er al ergens bekend hoe laat de laatste rit finisht? Ik moet voor een afspraak om 15.00 weg en probeer het al te rekken. Weet niet of de genoemde 15.25 de eindtijd van de uitzending is (incl. medailles enz.) of het moment dat de laatste schaatser over de finish komt...
Stuur een mail naar de NOS of een tweet naar @hendriksmj . Die regisseren het schaatsen, dus die zullen het zeker weten.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:06 schreef Coelho het volgende:
Is er al ergens bekend hoe laat de laatste rit finisht? Ik moet voor een afspraak om 15.00 weg en probeer het al te rekken. Weet niet of de genoemde 15.25 de eindtijd van de uitzending is (incl. medailles enz.) of het moment dat de laatste schaatser over de finish komt...
Pedersen is geen slechte tegenstander voor Bergsma. Blokhuijsen kan ook best wat aan Swings hebben.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:42 schreef Spies het volgende:
Waardeloze loting wat mij betreft. Alle toppers rijden praktisch alleen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |