Dat wordt sowieso eerst een valse start om de baan extra te doen opdrogen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:03 schreef Treveo het volgende:
Volgens NU.nl start Kramer in de rit na de laatste dweil, is dat een voordeel of ene nadeel?

quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:13 schreef Blik het volgende:
In ieder geval vanaf 12:30 voor de TV zitten

quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:16 schreef Mansjester het volgende:
In ieder geval vanaf 06:00 voor de TV zitten

Het begint morgen pas om 6:30 toch? (http://www.winterspelen.o(...)rogramma/08-02-2014/)quote:

Eerst alle TV's goed instellenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:21 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het begint morgen pas om 6:30 toch? (http://www.winterspelen.o(...)rogramma/08-02-2014/)

Ik heb gisteren al een rijtje zenders ingesteld met de NOS, de Belg, BBC en de Duitser opeenvolgend. Helemaal klaar voor het begin!quote:

Ik ga denk de openingsceremonie niet eens kijken. Morgen om 10:00 ofzo zet ik de tv denk aanquote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:19 schreef Montov het volgende:
Gaan jullie de tv uitzetten na de openingsceremonie dan?

Je vergeet de Russen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:46 schreef Nober het volgende:
Ik verwacht geen gekke dingen van Seung-Hoon, Beckert, Kuck en Pedersen dus we krijgen 2 Nederlanders op het podium en eventueel 3 als Swings niet bij de eerste 3 eindigt.

Wat bedoel je met allemaal? Het schaatsen uiteraard wel, de rest kan je sowieso via strams volgen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:51 schreef Reya het volgende:
Een enorm stomme vraag wellicht, maar wordt dit allemaal uitgezonden op de Nederlandse publieke omroep?

Nee, maar ik zie nu ook dat het toch op Sporza komt:quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:52 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Wat bedoel je met allemaal? Het schaatsen uiteraard wel, de rest kan je sowieso via strams volgen.
Wist je dat echt niet?
Commentaar van Renaatquote:Met o. A. 5000m snelschaatsen (Bart Swings), commentaar van Renaat Schotte

Aleksandr Rumyantsev, die kent u niet.quote:

Oh, kom je uit Belgie?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:57 schreef Reya het volgende:
[..]
Nee, maar ik zie nu ook dat het toch op Sporza komt:
[..]
Commentaar van Renaat

Snelschaatsenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:57 schreef Reya het volgende:
[..]
Nee, maar ik zie nu ook dat het toch op Sporza komt:
[..]
Commentaar van Renaat

Sterktequote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:58 schreef Reya het volgende:
[..]
Ja en neeIk kom van oorsprong uit Nederland, maar ik woon al lang in België.

Je moet wel een hele grote hekel aan Dijkstra hebben als je liever naar de Belg kijkt.quote:
quote:

Renaat is een heldquote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:05 schreef Nober het volgende:
[..]
Je moet wel een hele grote hekel aan Dijkstra hebben als je liever naar de Belg kijkt.

Lee was dit seizoen al goed en had een sterke 3km trainingswedstrijd.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:46 schreef Nober het volgende:
Ik verwacht geen gekke dingen van Seung-Hoon, Beckert, Kuck en Pedersen dus we krijgen 2 Nederlanders op het podium en eventueel 3 als Swings niet bij de eerste 3 eindigt.

Yuskov vrees ik vooral op de 1500. Yuskov zat bij de WB 8, 3.5 en 7.5 seconden ongeveer van het podium.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:36 schreef TheVulture het volgende:
Ik knijp hem wel een beetje voor de Russen... onderbuikgevoel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |