Is zoquote:Op zondag 5 januari 2014 14:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Is dat zo
Meestal deed ik hem als een riem om mn middel maar denk doe eens wat anders
[..]
Ja duh
Stop nou eens met internetten op een n73quote:Op zondag 5 januari 2014 14:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ugh, plaatjes in de OP..
Denk ook eens aan de mobiele fokkers en doe het niet?
vindtquote:Op zondag 5 januari 2014 14:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik moest net mn eigen broodje jam maken en ik kwam tot de conclusie dat ik zo'n broodje lekkerder vindt als het is gemaakt door een leuke vent die het dan ook nog naar bed komt brengen!
Nee, ik vindt.quote:Op zondag 5 januari 2014 14:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Volgensmij klopt het in deze variant hoor.
Ik vind dat een broodje jam gesmeerd door een lekkere ventquote:
'dat ik zo'n broodje lekkerder vindt'quote:Op zondag 5 januari 2014 14:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik vind dat een broodje jam gesmeerd door een lekkere vent
Ik zo'n broodje lekkerder vindt..
Not sure, maar volgensmij doet ze het toch goed hoor.
Vraag de zoon van Huppel of ie t je kan lerenquote:Op zondag 5 januari 2014 15:09 schreef -Engel- het volgende:
pompompom....
Dit moet ik toch eens een keer leren
mehehe en die gast die daar ff stoer staat te doen
Dat deed ik vroeger nog wel eens, maar dan zwaar amateuristischquote:Op zondag 5 januari 2014 15:09 schreef -Engel- het volgende:
pompompom....
Dit moet ik toch eens een keer leren
mehehe en die gast die daar ff stoer staat te doen
Die doet toch breaken? Al zijn sommige tricks daar ook wel bij te gebruikenquote:Op zondag 5 januari 2014 15:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vraag de zoon van Huppel of ie t je kan leren
Ik vind t vooral tof om te zien..... ik heb ooit eens geprobeerd te skateboarden en dat was geen succes.... ik kan wel goed apekooien dus ergens in het midden zit free runningquote:Op zondag 5 januari 2014 15:13 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Dat deed ik vroeger nog wel eens, maar dan zwaar amateuristisch
Wel tof.
Een manier om er achter te komen; proberenquote:Op zondag 5 januari 2014 15:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Die doet toch breaken? Al zijn sommige tricks daar ook wel bij te gebruiken
[..]
Ik vind t vooral tof om te zien..... ik heb ooit eens geprobeerd te skateboarden en dat was geen succes.... ik kan wel goed apekooien dus ergens in het midden zit free running
Ik ren wel eens over een randje, maar over een hek heb ik al heel lang niet meer gesprongen... de laatste keer bleef ik met mijn tenen er aan hangenquote:Op zondag 5 januari 2014 15:16 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Een manier om er achter te komen; proberen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |