Dit jaar tot vandaag half 1 NL tijd (in de middag dus)quote:
Verhuizen is kut manquote:Op zondag 5 januari 2014 15:02 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ja kan t iedereen aanraden. Helemaal qua school en sociale contacten.
Ik weet nog op mn eerste schooldag dat er gewoon mensen naar me toe kwamen om te vragen of ik mee wou basketballen
Hier in nederland ben je nieuw op een school en moet je of snel de grootste van de klas voor zn bek timmeren om vrienden te krijgen of het duurt heel lang voor je veel contacten legt
spammerquote:
Dan zal ik nu vast wel boven de 1000 zitten.quote:Op zondag 5 januari 2014 15:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dit jaar tot vandaag half 1 NL tijd (in de middag dus)
wie is die tweedequote:
Ik kan me verstaanbaar maken. Heb mn GCSE erin gehaald en toen nooit meer gesproken.quote:
Zegt er eentje watquote:
Aangenaamquote:
coņoquote:Op zondag 5 januari 2014 15:05 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik kan me verstaanbaar maken. Heb mn GCSE erin gehaald en toen nooit meer gesproken.
Maar als ik er eens in de zoveel tijd ben kom ik overal wel uit, het enige wat ik kut vind is dat ik veel straat woorden gebruik ipv echt spaans
Denk aan tio voor maat/makker ipv oom
EN GODVERDOMME IK BEDENK ME NET DAT FEYENOORD AL BEZIG IS!
Dan gaan we nog wel eens spaans spreken.quote:Op zondag 5 januari 2014 15:05 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik kan me verstaanbaar maken. Heb mn GCSE erin gehaald en toen nooit meer gesproken.
Maar als ik er eens in de zoveel tijd ben kom ik overal wel uit, het enige wat ik kut vind is dat ik veel straat woorden gebruik ipv echt spaans
Denk aan tio voor maat/makker ipv oom
EN GODVERDOMME IK BEDENK ME NET DAT FEYENOORD AL BEZIG IS!
niet?quote:Op zondag 5 januari 2014 15:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zegt er eentje wat![]()
Stiekem kun je het gewoon niet hebben da tik eergister meer posts had dan jij
Wie ben jij?quote:Op zondag 5 januari 2014 15:05 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Aangenaam
Ik was degene die je een 8,7 vond.
Dan lul je me omver durf ik te weddenquote:Op zondag 5 januari 2014 15:06 schreef Muto het volgende:
[..]
Dan gaan we nog wel eens spaans spreken.
Ja ik zei toch ook eergisterquote:Op zondag 5 januari 2014 15:06 schreef Jimbo het volgende:
[..]
niet?
gister had ik er 100meer dan jou.
eergister had je t over
Afgelopen maand ruim 80,000 posts in deze reeksquote:Op zondag 5 januari 2014 15:03 schreef Jimbo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]januari nu al meer dan anders
ohnee
wow.quote:Op zondag 5 januari 2014 15:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Afgelopen maand ruim 80,000 posts in deze reeks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |