Nou mensen, het is wel eens vaker gebeurd dat het condoom knapte en toen heb ik haar de volgende dag naar de winkel gereden voor de morning after pill. De laatste keer zou ze dat zelf doen en ik vertrouwde haar erop. Het is niet zo dat ik altijd zonder condoom neukte, ook voor het zingen de kerk uit wanneer het condoom knapte.quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:01 schreef swoopie het volgende:
[..]
Ah ok, een vaderschapstest, ik snapte niet wat voor screening hij bedoelde.
Maar goed, feit is, TS heeft (bewust?) geen condoom gebruikt, dus dan moet hij ook op de blaren zitten. Tenzij de dame in kwestie bewust iets gesaboteerd heeft, dan wordt het een heel naar verhaal en staat TS al een stuk meer in zijn recht als hij een en ander gaat aanvechten.
Zolang de vader geen veto-recht heeft op het geboren worden is dat een absurde constructie.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:44 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Voor de vraag of een ouder een alimentatieplicht heeft naar zijn of haar kind toe, is de omstandigheid dat er wel of niet een relatie tussen de ouders is geweest niet relevant. Ook als een kind uit een one night stand wordt geboren, is er sprake van een alimentatieplicht van de niet-verzorgende ouder. Ook een biologische vader die zijn kind niet heeft erkend, heeft op basis van zijn biologische vaderschap een onderhoudsplicht naar zijn kind toe. In dat opzicht maakt het dus voor het recht op kinderalimentatie niets uit of een kind wel of niet erkend is.
Ze zou de morning after pil gaan halen, maar heeft dat duidelijk niet gedaan. Hoe betrouwbaar is dan haar uitspraak dat ze een abortus laat doen als het van jou is? Face it dude. In 2014 ben jij pappa.quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:45 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Nou mensen, het is wel eens vaker gebeurd dat het condoom knapte en toen heb ik haar de volgende dag naar de winkel gereden voor de morning after pill. De laatste keer zou ze dat zelf doen en ik vertrouwde haar erop. Het is niet zo dat ik altijd zonder condoom neukte, ook voor het zingen de kerk uit wanneer het condoom knapte.
Maar ze zegt nu dat ze maandag een echo laat doen om te kijken hoe ver het is. En dan nog die vaderschapstest. Ikzelf heb maar een afspraak gemaakt bij de dokter voor een soatest. Na al dit gedoe ga ik een celibatair leven leiden voor een tijdje.
Ze zegt nu wel dat wanneer het toch van mij blijkt te zijn ze een abortus gaat doen en wanneer blijkt dat het van die ander is dan houdt ze het. Ook lekker om er zo achter te komen dat ze het ook met een ander deed.
Absurd of niet, zo is het momenteel geregeld en voorlopig gaat dat niet veranderen. Er zijn dus wel wat consequenties voor TS.quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:52 schreef cricket het volgende:
[..]
Zolang de vader geen veto-recht heeft op het geboren worden is dat een absurde constructie.
koekje er bij?quote:
En jij gelooft haar nog steeds op haar woord? Even de feiten op een rij:quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:45 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Nou mensen, het is wel eens vaker gebeurd dat het condoom knapte en toen heb ik haar de volgende dag naar de winkel gereden voor de morning after pill. De laatste keer zou ze dat zelf doen en ik vertrouwde haar erop. Het is niet zo dat ik altijd zonder condoom neukte, ook voor het zingen de kerk uit wanneer het condoom knapte.
Maar ze zegt nu dat ze maandag een echo laat doen om te kijken hoe ver het is. En dan nog die vaderschapstest. Ikzelf heb maar een afspraak gemaakt bij de dokter voor een soatest. Na al dit gedoe ga ik een celibatair leven leiden voor een tijdje.
Ze zegt nu wel dat wanneer het toch van mij blijkt te zijn ze een abortus gaat doen en wanneer blijkt dat het van die ander is dan houdt ze het. Ook lekker om er zo achter te komen dat ze het ook met een ander deed.
Die mogelijkheid zou er best kunnen zijn maar ik erken helemaal niets.quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:53 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Ze zou de morning after pil gaan halen, maar heeft dat duidelijk niet gedaan. Hoe betrouwbaar is dan haar uitspraak dat ze een abortus laat doen als het van jou is? Face it dude. In 2014 ben jij pappa.
Tja wat kan ik doen behalve mijn wagen in haar parkeren.quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:57 schreef SimplyAlex het volgende:
[..]
En jij gelooft haar nog steeds op haar woord? Even de feiten op een rij:
• Zij heeft beloofd om zelf de morning pil te halen en in te nemen.
• Ze is zo trouw en geloofwaardig dat ze er ook nog een ander op na houdt.
• Ze geeft aan dat zij het aborteert als het van jou blijkt.
Hou naief en wanhopig ben je TS? Geloof haar gewoonweg niet meer op haar woord.
Je niet zo laten gebruiken door die snol.quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:58 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Tja wat kan ik doen behalve mijn wagen in haar parkeren.
Ik en zij zijn ook helemaal klaar maar wat nu?quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:59 schreef SimplyAlex het volgende:
[..]
Je niet zo laten gebruiken door die snol.
Pff, lekker zootje dus, klinkt inderdaad alsof ze niet helemaal zuiver op de graat is. Jammer, maar je had er niet op moeten vertrouwen dat ze de morning after pill zelf zou gaan regelen. Ik weet niet of je eerder al het idee had dat ze niet te vertrouwen is?quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:45 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Lees nog even wat ik hierboven schreef over al dan niet erkennen en het recht op kinderalimentatie op basis van een onderhoudsplicht die jij als biologische ouder hebt.quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:58 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Die mogelijkheid zou er best kunnen zijn maar ik erken helemaal niets.
Er is nog hoop! Ik heb niet helemaal vergelijkbaar "probleempje" gehad. Maar de dame in kwestie had een spontane biologische miskraam net voor 3 maandenquote:Op donderdag 9 januari 2014 16:45 schreef SunTzu het volgende:
[..]
onderhoudsplicht? jezus man zo is unprotected lovemaking helemaal niet leuk meerquote:Op donderdag 9 januari 2014 17:01 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Lees nog even wat ik hierboven schreef over al dan niet erkennen en het recht op kinderalimentatie op basis van een onderhoudsplicht die jij als biologische ouder hebt.
Ik wil het feestje niet verpestenquote:Op donderdag 9 januari 2014 17:02 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
onderhoudsplicht? jezus man zo is unprotected lovemaking helemaal niet leuk meer
Dat die andere man voor haar serieus is en TS slecht een neukertje was.quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:00 schreef swoopie het volgende:
Sowieso vreemd allemaal, als het van jou is doet ze een abortus, als het van die andere is niet? Wat zegt dat?
Daarin kan overigens een deel van de oplossing schuilen; als die andere man het kind erkend hoeft TS niets te betalenquote:Op donderdag 9 januari 2014 17:05 schreef SimplyAlex het volgende:
[..]
Dat die andere man voor haar serieus is en TS slecht een neukertje was.
Dit dus .... is ook niet echt voor de hand liggend dat TS met zijn slappe zaad daadwerkelijk iemand zwanger heeft gemaakt.quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:07 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Daarin kan overigens een deel van de oplossing schuilen; als die andere man het kind erkend hoeft TS niets te betalen
Heeft ze gedaan op het punt dat je in haar kwam .... toen was je gedachte er niet helemaa bij. Maar feit is dat ze het wel aan je heeft verteld.quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:09 schreef SunTzu het volgende:
Echt ze probeert me nu dus wijs te maken dat ze al eerder heeft verteld over die ander. Het word echt aantrekkelijk om mijn auto in haar te rammen.
Ik denk dat jij beter niets meer in haar kunt rammenquote:Op donderdag 9 januari 2014 17:09 schreef SunTzu het volgende:
Echt ze probeert me nu dus wijs te maken dat ze al eerder heeft verteld over die ander. Het word echt aantrekkelijk om mijn auto in haar te rammen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |