quote:Op zondag 5 januari 2014 13:51 schreef Estherdv het volgende:
Thanks, kan ik eindelijk via tablat utiopia kijken
Ik ga jou zoenen, kanjer !!!quote:Op zondag 5 januari 2014 13:35 schreef 430 het volgende:
Beveiliging m'n reet!
VLC downloaden, Media -> Netwerkstream openen, één van onderstaande invullen:
Als ze nou regelde dat ik gewoon kon kijken op mn tablet, iter van de mol lees je mee?quote:Op zondag 5 januari 2014 15:09 schreef Parzival het volgende:
al is fok nog zo snel.. de IT'er bij de Mol achterhaalt het wel..
quote:Op zondag 5 januari 2014 15:51 schreef 430 het volgende:
Awh, ze hebben het geblokkeerd
Maar niet getreurd, ik zoek wel naar een oplossing!
graag dm is ook goedquote:Op zondag 5 januari 2014 15:51 schreef 430 het volgende:
+1quote:
ik ook dm graagquote:Op zondag 5 januari 2014 15:51 schreef 430 het volgende:
Waarschijnlijk omdat er nog geen oplossing is....quote:Op zondag 5 januari 2014 16:14 schreef Estherdv het volgende:
Ik heb nog steeds geen serieuse antwoord
Direct Message (DM) / Privé-berichtquote:Op zondag 5 januari 2014 16:14 schreef Estherdv het volgende:
rechts bovenin, in je profiel staat DM en daarmee kan iemand je een direct bericht sturenquote:Op zondag 5 januari 2014 16:14 schreef Estherdv het volgende:
ik wil wel graag een link had je ook een paspoort want doe heb ik welquote:Op zondag 5 januari 2014 18:30 schreef 430 het volgende:
Ze hebben me geband, blijkbaar kunnen ze het zien hehe.
Heb wel wat links die werken, maar kans is dus groot dat je geband wordt
Wie links wilt, stuur mij maar een DM!
Of dat vreselijke Silverlight er af zouden gooien.... heb je ook nog wat aan je smart TV.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:56 schreef Dotteke het volgende:
Jammer dat ze zelf geen App beschikbaar stellen voor mensen met android!
4.1 of iPad
Waarom, ze zitten gratis zijn streams te kijken. Natuurlijk vindt hij dat niet leuk.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:53 schreef Estherdv het volgende:
Belache.ijk toch van j. De mol...dat je meteen wordt geband
ik wil de link wel weten trouwens
Het boeit me niets dat ik er voor moet betalen, en als we aan 3 apparaten nog niet genoeg hebben dan nemen we er rustig een account bij, maar het stoort me mateloos dat de streams en apps voor een deel van de apparaten niet beschikbaar zijn.quote:Op maandag 6 januari 2014 00:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Waarom, ze zitten gratis zijn streams te kijken. Natuurlijk vindt hij dat niet leuk.
Living largequote:Op maandag 6 januari 2014 00:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het boeit me niets dat ik er voor moet betalen, en als we aan 3 apparaten nog niet genoeg hebben dan nemen we er rustig een account bij.
Nah, we kijken ook allebei, dus laat ik vooral niet zeikerig doen over die ¤ 2,50 per maand, maar dan wil ik eigenlijk wel dat we ze op de TV kunnen kijken.... dus hup een Samsung TV app graagquote:
Gewoon je pc/laptop aansluiten op je tv tochquote:Op maandag 6 januari 2014 00:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nah, we kijken ook allebei, dus laat ik vooral niet zeikerig doen over die ¤ 2,50 per maand, maar dan wil ik eigenlijk wel dat we ze op de TV kunnen kijken.... dus hup een Samsung TV app graag
Ja, en dan heb ik dus of m'n laptop niet meer tot m'n beschikking, of ik heb 7 meter hdmi kabel door de woonkamer liggen terwijl er een peuter rondloopt.... niet echt een fijne combinatie.quote:Op maandag 6 januari 2014 00:44 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Gewoon je pc/laptop aansluiten op je tv toch
Maar beter fixt iemand ff gratis stream, want ik ben arm cheap
MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHquote:Op maandag 6 januari 2014 00:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, en dan heb ik dus of m'n laptop niet meer tot m'n beschikking, of ik heb 7 meter hdmi kabel door de woonkamer liggen terwijl er een peuter rondloopt.... niet echt een fijne combinatie.
Hejje geen peeceetjuhquote:Op maandag 6 januari 2014 00:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
De oplossing is een nieuwe laptop erbij
Oh wacht........![]()
![]()
Ja, wel meer dan een ook.... nog niet aangesloten sinds de verhuizingquote:
Ik heb - na meer dan anderhalf jaar - nog steeds geen coaxkabel gekochtquote:Op maandag 6 januari 2014 00:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, wel meer dan een ook.... nog niet aangesloten sinds de verhuizing
Daarbij wil ik ze niet in de woonkamer hebben staan, ik heb al een CI+ module gekocht voor in de TV om geen aparte digitale ontvanger meer te hoeven hebben, dus ik zit niet te wachten op een PC in de woonkamer, ik zou ook niet weten waar hij zou moeten staan, bij de TV is geen optie.
quote:Op maandag 6 januari 2014 00:54 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik heb - na meer dan anderhalf jaar - nog steeds geen coaxkabel gekocht
Toe maarquote:Op maandag 6 januari 2014 00:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat had ik dan weer wel gelijk voor elkaar![]()
En niet alleen voor beneden, ook naar boven doorgetrokken![]()
Moest ook wel, want boven moest de kabel achter die 3 meter kledingkast komen te liggen
Nee, als de kabel lang genoeg is om de afstand tussen de TV en het aansluitpunt te overbruggen kan het idd geen kwaad.quote:Op maandag 6 januari 2014 00:56 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Toe maar
Ik kijk eigenlijk al jaren geen televisie meer, maar het kan geen kwaad om zo'n kabel te hebben toch
huhu, morgen maar es zo'n kabeltje halen...als ik het niet vergeetquote:Op maandag 6 januari 2014 00:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, als de kabel lang genoeg is om de afstand tussen de TV en het aansluitpunt te overbruggen kan het idd geen kwaad.
Geen idee, we hebben hier gewoon zo'n UPC-abonnementjequote:Op maandag 6 januari 2014 01:01 schreef Leandra het volgende:
Heb je een digitale ontvanger of CI-module dan?
Of wil je analoog kunnen kijken (als je zou kijken)?
Je weet dat analoog kijken in een heleboel regio's al helemaal niet meer kan?
Het zal me jeuken dat mensen gratis streams kijken. Maar je snapt zelf toch ook wel dat de aanbieder daar niet op zit te wachten?quote:Op maandag 6 januari 2014 00:24 schreef Estherdv het volgende:
Ach wat ben je braaf zeg...als hij het wat toeganklijk maakt voor de tablat...
Lekker touwtje springen met de kleine man!quote:Op maandag 6 januari 2014 00:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, en dan heb ik dus of m'n laptop niet meer tot m'n beschikking, of ik heb 7 meter hdmi kabel door de woonkamer liggen terwijl er een peuter rondloopt.... niet echt een fijne combinatie.
Oh das mazzel, UPC zendt nog wel analoog uit, en ze zenden het DBC signaal mee, ik wou dat Ziggo dat eens ging doen.quote:Op maandag 6 januari 2014 01:04 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Geen idee, we hebben hier gewoon zo'n UPC-abonnementje
quote:Op maandag 6 januari 2014 01:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Lekker touwtje springen met de kleine man!
Ik heb verder ook geen idee hoor, op de Ipad werkt het prima.
Dus ik kan gewoon tv kijken ook al wil ik dat niet?quote:Op maandag 6 januari 2014 01:41 schreef Leandra het volgende:
Oh das mazzel, UPC zendt nog wel analoog uit, en ze zenden het DBC signaal mee, ik wou dat Ziggo dat eens ging doen.
Lijkt me nietquote:Op maandag 6 januari 2014 01:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je TV-signaal niet afgesloten is wel
Studentenhuis toch, gewoon all-in huurquote:Op maandag 6 januari 2014 01:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan betaal je er dus gewoon voor?
Ook zonde om er dan niet naar te kijken, het is bijna een matige grap.
Dan zal er idd wel signaal op zitten.quote:Op maandag 6 januari 2014 01:47 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Studentenhuis toch, gewoon all-in huur
Dat studentenhuis had ik ook niet aan zien komen.quote:Op maandag 6 januari 2014 01:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan zal er idd wel signaal op zitten.
Weet ik toch niet jonguh... Je komt altijd meestal zo volwassen over
quote:Op maandag 6 januari 2014 02:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat studentenhuis had ik ook niet aan zien komen.
quote:Op zondag 5 januari 2014 13:51 schreef Estherdv het volgende:
Thanks, kan ik eindelijk via tablat utiopia kijkin
quote:Op zondag 5 januari 2014 14:53 schreef MPC60 het volgende:
Ik krijg het niet voor elkaar, galaxy tab2 10.1
Je kunt de app buiten playstore om downloaden.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:56 schreef Dotteke het volgende:
Jammer dat ze zelf geen App beschikbaar stellen voor mensen met android 4.1
Volgens google was mijn tab niet geschikt maar het werkt prima.quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:38 schreef Sirolf het volgende:
APK kan je via hier downloaden: http://apps.evozi.com/apk-downloader/ (en dan 'package name' nl.sbs.sbs6.utopia invoeren).
Oke, ik ga op zoek, dank je!quote:Op maandag 6 januari 2014 02:45 schreef Rica het volgende:
[..]
[..]
[..]
Je kunt de app buiten playstore om downloaden.
[..]
Volgens google was mijn tab niet geschikt maar het werkt prima.
Dit dus. En het is niet de bedoeling dat FOK! een platform gaat zijn waar in het openbaar besproken wordt hoe streams kunnen worden afgetapt zonder er voor te betalen. Er kan juridisch gezeik van komen als we dat faciliteren.quote:Op maandag 6 januari 2014 01:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Het zal me jeuken dat mensen gratis streams kijken. Maar je snapt zelf toch ook wel dat de aanbieder daar niet op zit te wachten?
Tip maak ze niet openbaar, maar dm ze en dan alleen naar fok!users met meer dan 1000postsquote:Op zondag 5 januari 2014 15:51 schreef 430 het volgende:
Snap je punt Gert, maar hoe meer mensen kijken hoe populairder het wordt, het is een win win situatie. Er zijn betalende kijkers, er zijn tv kijkers en er zijn mensen die ff verder kijken en daardoor gratis kunnen kijken. Deze gratis kijkers zorgen voor naamsbekendheid net als er iemand gratis samples uitdeelt. Er is een lek heel het internet pikt het op skoften vk gs etc en hoppa Utopia is weer in de picture. Zou me niks verbazen als ze expres gaten maken in de beveiliging.quote:Op maandag 6 januari 2014 10:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Dit dus. En het is niet de bedoeling dat FOK! een platform gaat zijn waar in het openbaar besproken wordt hoe streams kunnen worden afgetapt zonder er voor te betalen. Er kan juridisch gezeik van komen als we dat faciliteren.
Bovendien lijkt het niet zo handig om het hier neer te plempen, want ook de aanbieder leest mee en neemt tegenmaatregelen.
Er zijn genoeg methodes om kennis uit te wisselen die minder opvallend zijn.
quote:Op maandag 6 januari 2014 10:31 schreef Speedball het volgende:
[..]
Snap je punt Gert, maar hoe meer mensen kijken hoe populairder het wordt, het is een win win situatie. Er zijn betalende kijkers, er zijn tv kijkers en er zijn mensen die ff verder kijken en daardoor gratis kunnen kijken. Deze gratis kijkers zorgen voor naamsbekendheid net als er iemand gratis samples uitdeelt. Er is een lek heel het internet pikt het op skoften vk gs etc en hoppa Utopia is weer in de picture. Zou me niks verbazen als ze expres gaten maken in de beveiliging.
Ze zullen waarschijnlijk gewoon vergeten zijn om het key-check verhaal aan de streaming-kant in te bouwen (of hebben het alleen bij Silverlight gedaan, en niet bij HLS).quote:Op maandag 6 januari 2014 13:18 schreef 430 het volgende:
Na, gratis kijken is nog steeds mogelijkmaar ik zet het niet meer zomaar hier neer, daar heb ik van geleerd hehe
Wat ik wel graag van John zou willen weten is waarom ze een heel moeilijk token systeem gebruiken wat compleet waardeloos wordt als je 1x naar de source kijkt.
Juh, maar juist dat lijkt wel te worden meegegeven, maar Wowza lijkt er niks mee te doen.quote:Op maandag 6 januari 2014 13:27 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ze zullen waarschijnlijk gewoon vergeten zijn om het key-check verhaal aan de streaming-kant in te bouwen (of hebben het alleen bij Silverlight gedaan, en niet bij HLS).In principe kan je in Wowza namelijk streams hotlink-beveiligen met zo'n soort sessiecode, waardoor je die alleen kan starten als je een geldige key hebt.
Klopt, viel mij ook al op. Als ze hier meelezen vrees ik dat ze dat vast binnenkort gaan regelen...quote:Op maandag 6 januari 2014 13:29 schreef 430 het volgende:
[..]
Juh, maar juist dat lijkt wel te worden meegegeven, maar Wowza lijkt er niks mee te doen.
Dat sowieso, en is hun goed recht natuurlijkquote:Op maandag 6 januari 2014 13:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt, viel mij ook al op. Als ze hier meelezen vrees ik dat ze dat vast binnenkort gaan regelen...
volgens de app op mijn telefoon is het nog steeds veel te drukquote:Op maandag 6 januari 2014 11:32 schreef MPC60 het volgende:
App eindelijk kunnen downloaden nu, bedankt. Wil ik mij aanmelden voor een paspoort, betalen via sms, krijg ik de activatiecode niet. Wat een amateuristische bende is dit zeg. Eerst 90% van de android gebruikers negeren en als je dan via een omweg eindelijk die app hebt kan je niet betalen. John 'amateur' de Mol.
1 2 3 4 | if (this._failureCount == 5) { DataSource.GlobalProperties.Message = "Door de grote belangstelling voor de livestreams is het niet mogelijk deze te bekijken. Onze excuses voor dit ongemak. Probeer het later nog eens. Dank voor het begrip."; } |
Werken niet meerquote:Op maandag 6 januari 2014 21:46 schreef Paxcon het volgende:
Hoe krijg je die streams precies werkend? Die uit de OP doen het niet bij mij.
Dmquote:Op zondag 5 januari 2014 18:30 schreef 430 het volgende:
Ze hebben me geband, blijkbaar kunnen ze het zien hehe.
Heb wel wat links die werken, maar kans is dus groot dat je geband wordt
Wie links wilt, stuur mij maar een DM!
Dat komt omdat je je speciaal hiervoor geregistreerd hebt.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 14:28 schreef originaltroi het volgende:
430, ontvang graag de links naar de stream, maar DM lukt niet :-)
+1quote:
hier de zelfde probleemquote:Op maandag 13 januari 2014 18:20 schreef vonnie1978 het volgende:
oh ik zie dat een dm nog een week bij mij niet werkt omdat ik een nieuwe user ben kan ik dan een pb krijgen?
nee de lek is gerepareerdquote:Op woensdag 15 januari 2014 14:54 schreef GvanDroogenbroeck het volgende:
De linkjes doen het niet in mijn VLC.... bij jullie wel?
UTO / Streams in VLCquote:
https://play.google.com/store/apps/details?id=nl.sbs.sbs6.utopiaquote:Op vrijdag 17 januari 2014 11:54 schreef Dotteke het volgende:
Is er al een app voor de Iphone 6.0 of de android 4.1 weet iemand dat?
Op de Android heb ik sinds gisteren avond de streams,quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |