Ik vond veel van zijn werk uit de jaren 90 eigenlijk wel leuk, terwijl dat over het algemeen toch niet gezien wordt als zijn beste periode.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:36 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Geen dank. Maar als een stem mij niet bevalt dan is er eigenlijk geen redden meer aan. Het past wel bij dat androgyne/ jongensachtige van hem uit die periode, maar je moet er van houden.
Ik zet hem net op! Geweldig zo'n platenkast van paquote:
Ik denk dat ik deze wel de beste vind idd.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:50 schreef methodmich het volgende:
Dat was zeker een fijne plaat van McRae, cafca. Samen met de voorganger wel zijn beste werk in mijn ogen. Daarna ben ik hem desondanks toch wat uit het oog verloren. All Maps Welcome heb ik nog wel, maar kon me al minder bekoren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
The Byrds - The Notorious Byrd Brothers (1968)![]()
Klinkt wel ok. Ken je Eloy?quote:
Ja, maar vind die zanger z'n stem niet altijd even aangenaam. Vind de albums "Floating" en "Inside" wel goed.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HMS Fable van Shack is een van mij favoriete platen ooit. Melodieus, licht psychedelisch en vooral fantastische liedjes geschreven door de in Liverpool legendarische Head broertjesquote:
Prachtige plaat ja van de band die triljoen mooie bands hadquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:53 schreef IAmKloot het volgende:
[..]
HMS Fable van Shack is een van mij favoriete platen ooit. Melodieus, licht psychedelisch en vooral fantastische liedjes geschreven door de in Liverpool legendarische Head broertjes
wilde editten maar heb mezelf gequote...oops
Dat klinkt "smakelijk"!quote:Op woensdag 8 januari 2014 07:53 schreef Gewas het volgende:
Cream - Fresh Cream
[ afbeelding ]
Net geluisterd. Hele, hele goede muziek...
De muziek van Cream is idd een enorme heerlijkheid.quote:
Als ik hem zo hoor zingen, verbaasd het mij ook niet dat ie het niet heel lang getrokken heeft.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:30 schreef Beregd het volgende:
[ afbeelding ]
smoke - heaven on a popsicle stick.
Ik ontdek het net via een blog, man heeft ook niet lang geleefd, gestorven in 1999. Het album klinkt als de perfecte mix tss tom waits en nick cave
Da's er nog een die ik gemist heb afgelopen jaar. Jason Isbell and the 400 Unit is me goed bevallen een paar jaar geleden. Zal deze ook eens luisteren.quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:35 schreef pipster het volgende:
[ afbeelding ]
Deze ligt bij mij op de draaitafel, hele fijne americana plaat van deze ex Drive-by truckeren voor mij één van de beste platen van 2013.
Is dat het laatste album van Muse? Ik vond die wel best een goede band, tot dat album... waarvan de naam mij ontsnapt is.quote:
Yep. Ik snap de haat eerlijk gezegd niet. Vind het gewoon een leuk, afwisselend album. Ja, ze experimenteren hier, maar waarom ook nietquote:Op donderdag 9 januari 2014 11:24 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Is dat het laatste album van Muse? Ik vond die wel best een goede band, tot dat album... waarvan de naam mij ontsnapt is.![]()
Daarna vond ik ze maar een wat beginnen "zeuren"...
Ik vind persoonlijk Angel Dust (toevallig komt Crack Hitler net voorbij op mijn mp3 speler) hét album van Fatih no More, luister het nog best veel, aanrader.quote:Op donderdag 9 januari 2014 10:28 schreef Little_Dolls het volgende:
Faith No More - The Real Thing (1989)
[ afbeelding ]
Dit album is mijn kennismaking met Faith No More geweest. De hits "Epic" en "Easy" (< uiteraard) kende ik al.
Aparte band...
Ben niet zo'n dupstep-fanquote:Op donderdag 9 januari 2014 11:26 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Yep. Ik snap de haat eerlijk gezegd niet. Vind het gewoon een leuk, afwisselend album. Ja, ze experimenteren hier, maar waarom ook nietDe vergelijking met Queen wordt vaak gemaakt, maar dat is terecht. Ze doen me echt veel aan Queen denken, zeker op dit album. En ben ook een groot Queen-fan, dus ja
Luistert gewoon lekker weg.
ik ben er echt weg van maar vind het nergens voor minder dan 50 EUR. Ik twijfelquote:Op woensdag 8 januari 2014 15:17 schreef belsen het volgende:
[..]
Als ik hem zo hoor zingen, verbaasd het mij ook niet dat ie het niet heel lang getrokken heeft.
Wel mooi, overigens.
Mooie voorkant.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:35 schreef brooklyndodger het volgende:
Total Strife Forever-East India Youth
Lekker fleurig plaatje is dat, ik doe mee met het genoisequote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:23 schreef Darkestrah het volgende:
[ afbeelding ]
Mentale voorbereiding op morgen.
Dat lijkt me niet de enige relevante betekenis.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:40 schreef belsen het volgende:
[ afbeelding ]
Skunk, het eerste album van Doe Maar met (of onder leiding van) Henny Vrienten. De naam is een samentrekking van ska en punk.
quote:Op zondag 12 januari 2014 11:24 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet de enige relevante betekenis.
Jeugdsentiment! Heb die lp nog ergens liggen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:40 schreef belsen het volgende:
Skunk, het eerste album van Doe Maar met (of onder leiding van) Henny Vrienten. De naam is een samentrekking van ska en punk. Toch wel zeer vermakelijk en een zeer hoog klassiekersgehalte.
538quote:Op zondag 12 januari 2014 20:03 schreef belsen het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens Radio 538 waren zij in 2009 "de eerste met nieuwe muziek" door Dance with somebody te draaien, maar volgens mij begon de soulpunk van Mando Diao toch echt met dit album dat ik in 2002 kocht. Een paar dijken van nummers, maar tegen het eind kakt het toch een beetje in. Oordeel zelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |