abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135096918
N.a.v. van de discussie in het OUD feedback topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen :Y
pi_135097176
Dank je wel :* maar get. is gewoon niet leuk als je je kind achter het behang wilt plakken. Ze is zo leuk, maar nu is niks goed. Als je haar vast houdt, wil ze weg. Ligt ze op het kleed, begint ze te krijsen omdat ze bij je wil zijn. Zit ze in de kinderstoel, gooit ze alles op de grond. Ze heeft honger, maar als ze eten krijgt, wil ze slapen en als ze moet slapen is ze ineens klaarwakker...

-O-
Sarcasme. Herken het.
pi_135097747
Hier eigenlijk nauwelijks reactie op de meet, merk geen verschil! Blijkbaar kan ze heel goed tegen alle prikkels, fijn voor haar!

Ellie wil als ze echt moe is soms ook helemaal niets meer, ze blijft dan huilen, of ik haar knuffel of laat liggen, met haar loop of speel - alles is Fout. Dan kan ik haar net zo goed laten liggen - alleen kan ik dat niet dus hou ik 'r vast tot ze in slaap valt :@.

Spirit, ik kan me goed voorstellen dat het je zo irriteert!

[ Bericht 6% gewijzigd door Cwen op 05-01-2014 12:51:00 ]
Home is where the O+ is...
  zondag 5 januari 2014 @ 13:29:52 #4
171422 LadyBlack
paint it black
pi_135099289
Spirit er is inderdaad een sprong rond deze tijd, vervelend dat Isa er zo duidelijk in zit!

Ik heb geloof ik mazzel met een kind dat eigenlijk alleen echt huilt als ze zich bezeert, en verder alleen wat jengelt als ze moe is of honger heeft. Dat was net op kraamvisite, en op de terugweg in de draagdoek slaakte ze een diepe zucht, legde haar hoofd op mijn borst en viel in slaap O+
pi_135101353
Spirit dikke knuf klinkt erg vermoeiend.

Le geslaagd feestje zo te lezen.

Ik was denk ik liever naar de meet gegaan dan min of meer verplicht in het rijks rond te hobbelen kan nu amper nog lopen. Ean en sac waren bij mijn schoonouders. Sac hebben we gisterenavond nog opgehaald en ean kwam vanmorgen pas thuis. Waarom slaapt ze daar altijd veel langer dan thuis?

Hier huilt sac vooral 's avonds even in bed eruit halen is nog harder huilen. Ean had dit ook. Nu huilt sac sowieso vaker dan ean en heb ik geen idee waarom. En ik kan zo slecht tegen baby gehuil.
pi_135102322
LB Ik herinner me nog dat jij toch een periode had waarin ze wel huilde? Dat je iets op MP had gekocht en in de auto zat ze de hele weg te huilen?
Maar goed, dan nog is het fijn dat het niet te vaak gebeurt. Hier hetzelfde.

Maar op zo'n meet bijvoorbeeld is het wel erg veel en als hij dan een ander kind hoort huilen of hij valt is het meteen raak. Gelukkig is hij dan weer snel afgeleid.
Huilen bij het slapen doet hij ook wel eens, maar het gebeurt zo weinig dat ik hem dan (als het niet in twee a drie pogingen lukt) in de draagzak doe, dan slaapt hij binnen tien minuten en leg ik hem weg. Ik zou dat niet altijd willen doen maar zoals nu, denk eens per week, vind ik geen probleem.

LE dat klinkt als een leuk feest! :)

Spirit, hopelijk komt ze er snel weer uit :* Ik had het er gister nog over met een vriendin, het gevoel dat je weg wilt rennen van het moederschap. Ik ken dat gevoel niet, maar ken wel zat moeders die het wel zo nu en dan hebben. Zeker als je ook werkt en als je dan thuis bent vaak alleen met je kind(eren) bent kan ik me daar best iets bij voorstellen!

Ferrari, bij ean is het overgegaan toch? Dus houd hoop voor sac O+
pi_135102570
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 14:48 schreef Suikertante het volgende:
LB Ik herinner me nog dat jij toch een periode had waarin ze wel huilde? Dat je iets op MP had gekocht en in de auto zat ze de hele weg te huilen?
Maar goed, dan nog is het fijn dat het niet te vaak gebeurt. Hier hetzelfde.

Maar op zo'n meet bijvoorbeeld is het wel erg veel en als hij dan een ander kind hoort huilen of hij valt is het meteen raak. Gelukkig is hij dan weer snel afgeleid.
Huilen bij het slapen doet hij ook wel eens, maar het gebeurt zo weinig dat ik hem dan (als het niet in twee a drie pogingen lukt) in de draagzak doe, dan slaapt hij binnen tien minuten en leg ik hem weg. Ik zou dat niet altijd willen doen maar zoals nu, denk eens per week, vind ik geen probleem.

LE dat klinkt als een leuk feest! :)

Spirit, hopelijk komt ze er snel weer uit :* Ik had het er gister nog over met een vriendin, het gevoel dat je weg wilt rennen van het moederschap. Ik ken dat gevoel niet, maar ken wel zat moeders die het wel zo nu en dan hebben. Zeker als je ook werkt en als je dan thuis bent vaak alleen met je kind(eren) bent kan ik me daar best iets bij voorstellen!

Ferrari, bij ean is het overgegaan toch? Dus houd hoop voor sac O+
Klopt ik heb alleen geen idee meer vanaf wanneer dat was. Maar ik gok toen ze begon te praten.
pi_135106710
Hier was het niet zozeer de meet maar meer het missen van slaapjes :D
pi_135107175
Tien minuten laten huilen voelt voor mij ook niet fijn, dus zelf doen wij dat ook niet. Hier werkt de borst meestal heel goed, maar als ze echt uit haar doen is, dan wandelen we rondjes door het huis met haar op ons arm tot ze rustiger is. Ik vind het dan ook fijner als ze in slaap kan vallen met een veilig gevoel, het snijdt dan door mijn hart om haar alleen te laten liggen huilen.

We hebben ook nog wat persoonlijke truukjes inmiddels om haar te troosten, zodra je d'r bijvoorbeeld een pluk haren (gewoon die van m'n eigen hoofd) in d'r hand geeft, gaat ze duimen. Dat maakt d'r instant al een stuk rustiger. En dus een beetje wiebelenwobbelen tijdens het rondjes lopen, terwijl je zachtjes haar hoofd tegen je borst aanhoudt werkt ook altijd goed.

De meeting was voor Nin echt heel overweldigend, ze moest ook huilen van andere (huilende) kindjes en stak F. van Suiker ook tot twee maal toe aan ;( In de auto was ze meteen weer wat blijer, maar eenmaal thuis was ze dusdanig overprikkeld dat ze ook niet kon slapen. Zelfs 's avonds is ze nog een keer hard huilend wakker geworden, maar na een knuffel en aai meteen wel weer verder geslapen.

Ik voelde me achteraf zelfs best schuldig, omdat ze er zo van uit haar doen was geraakt, alleen maar omdat ík zo graag naar die meeting wilde :@ .
pi_135108355
Niet schuldig voelen belle, ze zal er toch aan moeten wennen! Het was voor M net zo overweldigend, hij huilt idd ook mee met andere kindjes en werd instant zenuwachtig als ik uit beeld verdween. Gisteravond werd hij ook nog hard huilend wakker, maar sliep wel gewoon door. Herkenbaar dus! Het zijn gewoon veel indrukken, die mogen ze best even verwerken.
En ik heb Nin toch echt wel relaxed zien spelen ook :Y
pi_135108517
Idd belle, niet schuldig voelen hoor! Ze heeft aan jullie een hartstikke veilige haven en ze zal in haar leventje, ook nu al, vaker veel indrukken te verwerken krijgen. Dat moet volgens mij ook een beetje groeien bij een kindje. Vandaag en morgen rustig aan en dan gaat het vast weer top met haar!
  zondag 5 januari 2014 @ 17:37:20 #12
171422 LadyBlack
paint it black
pi_135109179
Ah belle -O- wat jammer dat je er nou achteraf geen goed gevoel bij hebt... Maar ik sluit me aan bij de rest! Ze heeft jullie om zich veilig bij te voelen O+

Suiker, ja daar heb je gelijk in!! :o De auto is een plek waar E wel volledig over de zeik kan raken, omdat ze dan in die maxicosi moet blijven zitten en je haar niet op kunt pakken om te troosten :'( Dat is ook nog steeds zo hoor, alleen kan ze zichzelf nu steeds beter vermaken en hebben wij ook onze truukjes ;) Zo leg ik mijn jas over de maxicosi heen zodat het donker is, en dan gaat ze lekker slapen O+
  zondag 5 januari 2014 @ 17:39:16 #13
171422 LadyBlack
paint it black
pi_135109257
Kiek mijn kleintje nou O+ helemaal in dr element in de supermarkt! Flirten met alle mensen, graaien naar mijn handen en alle boodschappen, én naar dat leuke bungelende koordje! *O*

pi_135109340
En wát een toffe slofjes heeft ze aan!
  zondag 5 januari 2014 @ 17:43:45 #15
171422 LadyBlack
paint it black
pi_135109440
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 17:41 schreef Juud-- het volgende:
En wát een toffe slofjes heeft ze aan!
Dankje! Klein avondje werk :D
pi_135109567
Oh je hebt ze zelf gemaakt?? Tof als je dat kan O+.
  zondag 5 januari 2014 @ 17:49:43 #17
171422 LadyBlack
paint it black
pi_135109713
Ze heeft een zelfgehaakte sjaal en sloffen aan, het vestje heeft een vriendin gebreid O+

Haken leren is echt het beste dat ik heb gedaan in 2009! (geloof ik)
  zondag 5 januari 2014 @ 17:51:36 #18
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_135109792
Awww wat een cutie blijft E. toch LB O+!

Verder wel meegelezen maar niks onthouden :'). Dus een algemene :* voor jullie allemaal, omdat jullie allemaal lieve, toffe mama's zijn die het beste voorhebben met jullie geweldige kindjes O+
pi_135109821
Huisvlijt <3. Ik heb onlangs breinaalden en een bol wol van mijn schoonmoeder gehad, omdat ik het plan had gevat om te leren breien. Na een avond uuuurenlang YouTubefilmpjes te hebben gekeken lukte het me min of meer om wat steken op te zetten. En daar is het ook bij gebleven, verder snapte ik er geen moer van. Heb eerlijk gezegd ook te weinig geduld, ik ben beter in het kopen van gebreide en gehaakte dingetjes :)
  zondag 5 januari 2014 @ 17:53:32 #20
171422 LadyBlack
paint it black
pi_135109878
Breien is dan ook mateloos ingewikkeld oO< ik bak daar niks van!

GotC O+
pi_135111923
LB nohhh wat een moppie. En wat een pret he in zo'n wagentje!

Belle (ik typte weer bijna je naam :@), wij hebben ook allebei onze baby veel thuis, ik neem F juist expres mee naar dit soort gelegenheden in de hoop dat hij straks op de camping gewoon in de speeltuin tussen de andere kinderen durft te spelen enzo.

Voor hem was het ook spannend maar hij heeft het er goed vanaf gebracht vind ik! Was wel heeeeel blij toen we weer thuis waren (dat heeft hij sowieso sinds kort, dat hij hardop gaat lachen en gaat kletsen zodra we binnenkomen), maar verder heeft hij goed geslapen en vandaag is hij in opperbeste stemming.

GotC :D

Een vraagje: hebben jullie een leuke app voor je baby zonder van die reclame waar je per ongeluk mee naar de appstore klikt? Ik snap niet waarom ik zoiets niet kan vinden. Bijvoorbeeld gekleurde ballen die heel langzaam bewegen en een leuk geluidje maken als je erop tikt ofzo. Ik vind de xylofoon apps best aardig maar daar zit altijd reclame in óf het is echt een vreselijk geluid.
Ik geloof dat er ook een topic was over apps voor kinderen maar dat kan ik niet zo snel vinden.
pi_135112333
Juud, haken is al de helft simpeler! 1 naald scheelt een boel :P en je kunt er echt superleuke dingen mee maken O+ Ik maak vooral knuffeltjes voor Isa, maar Belle had een tijd terug ook een heel mooi vestje voor Nin gehaakt!

Het avondeetdrama lijkt hier opgelost: Isa gaat volledig over de rooie als ik zelf kook :') Ik had bloemkool voor haar gemaakt, gillen... Gillen!! Potje bruine bonen en kind was intens gelukkig. Had allemaal vers eten voor ons ingeslagen waarbij Isa met de pot mee eet, maar de komende week maak ik mooi alleen maar potjes voor mevrouw! Dat scheelt al 1 drama in ieder geval.
Sarcasme. Herken het.
  zondag 5 januari 2014 @ 18:55:29 #23
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_135112500
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 17:52 schreef Juud-- het volgende:
Huisvlijt <3. Ik heb onlangs breinaalden en een bol wol van mijn schoonmoeder gehad, omdat ik het plan had gevat om te leren breien. Na een avond uuuurenlang YouTubefilmpjes te hebben gekeken lukte het me min of meer om wat steken op te zetten. En daar is het ook bij gebleven, verder snapte ik er geen moer van. Heb eerlijk gezegd ook te weinig geduld, ik ben beter in het kopen van gebreide en gehaakte dingetjes :)
Haken! Is echt zo simpel, en leuk! Nog geen kledingstukken gemaakt voor MN kleine meid helaas. Wel andere dingen.
pi_135113390
Nee.
Haken is niét simpel! :(
pi_135113643
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 18:41 schreef Suikertante het volgende:
LB nohhh wat een moppie. En wat een pret he in zo'n wagentje!

Belle (ik typte weer bijna je naam :@), wij hebben ook allebei onze baby veel thuis, ik neem F juist expres mee naar dit soort gelegenheden in de hoop dat hij straks op de camping gewoon in de speeltuin tussen de andere kinderen durft te spelen enzo.

Voor hem was het ook spannend maar hij heeft het er goed vanaf gebracht vind ik! Was wel heeeeel blij toen we weer thuis waren (dat heeft hij sowieso sinds kort, dat hij hardop gaat lachen en gaat kletsen zodra we binnenkomen), maar verder heeft hij goed geslapen en vandaag is hij in opperbeste stemming.

GotC :D

Een vraagje: hebben jullie een leuke app voor je baby zonder van die reclame waar je per ongeluk mee naar de appstore klikt? Ik snap niet waarom ik zoiets niet kan vinden. Bijvoorbeeld gekleurde ballen die heel langzaam bewegen en een leuk geluidje maken als je erop tikt ofzo. Ik vind de xylofoon apps best aardig maar daar zit altijd reclame in óf het is echt een vreselijk geluid.
Ik geloof dat er ook een topic was over apps voor kinderen maar dat kan ik niet zo snel vinden.
O+ Toddler lock O+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_135113753
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2014 19:14 schreef Suikertante het volgende:
Nee.
Haken is niét simpel! :(
Whehehe, Suikert kan niet haken :')

:P
Sarcasme. Herken het.
  zondag 5 januari 2014 @ 19:25:26 #27
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_135113999
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 19:21 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Whehehe, Suikert kan niet haken :')

:P
Ik ook niet :(

Geluk voor J, gehaakte vestjes zijn natuurlijk niet echt jongetjes-stoer, dus hij komt er goed van af met mijn handwerk-onkunde.
pi_135116129
O+ Thanks voor de bemoedigende woorden!

Mango, ik zag het inderdaad ook een beetje bij de andere kindjes, dat ze wel de hele tijd goed in de gaten hielden waar hun mama zich bevond O+

Cwen, ik merk ook dat het wel beter gaat nu ze steeds groter wordt en zichzelf vrijer kan bewegen. Ik denk dat het ook goed zal gaan helpen als ze zelf los kan lopen!

LB, je poppetje O+ Wat een lieve haartjes heeft ze al! Zo leuk om haar elke keer te zien groeien!

Suiker, F. deed het ook hartstikke goed! Ik vond het nog zo sneu dat ie twee keer van/door Nin moest huilen :D Ik herken bij Nin veel van mezelf, ik ben zelf altijd erg gevoelig voor emoties van anderen en op plekken waar veel mensen bij elkaar zijn, moet ik mezelf echt een soort van afsluiten daarvoor. Bij verjaardagen kan ze ook zo de kat uit de boom kijken, voordat ze zich een beetje op d'r gemak voelt. Ik heb er in ieder geval ook nog wel vertrouwen in voor de toekomst ;)

Maar vandaag gingen we nog even bij m'n schoonouders op bezoek en toen merkte ik nog wel duidelijk de impact van gisteren. Ze ging meteen weer huilen bij binnenkomst, terwijl dat eigenlijk de laatste tijd net een beetje over was. En ze wilde ook niet echt zelf spelen, ook niet na een poosje. Van de week hebben we nog een paar keer wat dingen her en der te doen, ben benieuwd hoe dat dan gaat!

Haken vind ik trouwens ook goed te doen, vooral omdat het steek voor steek gaat, dus als ik een stuk wil uithalen (wat ik vaak wil /perfectionist) dan is dat goed te doen doordat je het steek voor steek weer eruit kunt halen dus.
Breien vind ik dan dus minder makkelijk, want als ik een foutje maak dan moet het hele breiwerk weer opnieuw (ik heb geen idee hoe ik anders weer al die steken kan oppikken). Maar breien lukt me de laatste tijd ook steeds beter!
(Ik ben dus zo'n persoon die 80 keer uithaalt en opnieuw begint :P )
pi_135116762
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2014 19:19 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

O+ Toddler lock O+
Dat is een Android app }:|
Pocoyo die terugpraat is trouwens hilarisch, hoewel ik denk dat F harder om ons moest lachen dan om Pocoyo :D
pi_135117028
:{w Apple :P
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  zondag 5 januari 2014 @ 20:24:12 #31
171422 LadyBlack
paint it black
pi_135117296
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2014 19:25 schreef mousemicky het volgende:

[..]

Ik ook niet :(

Geluk voor J, gehaakte vestjes zijn natuurlijk niet echt jongetjes-stoer, dus hij komt er goed van af met mijn handwerk-onkunde.
Dit ook niet stoer? O+

Als ik goede wol of zacht katoen heb gevonden ga ik deze voor E maken!
pi_135117339
Ik wilde trouwens nog even zeggen dat ik de tip van Hillie mbt slaapzakmouwen heb geprobeerd en het lukte *O* Mouwen zijn wel errug lang, dus heb ze omgeslagen. Maar ze heeft ook opeens de hele nacht doorgeslapen, normaal werd ze tussen 4.00-5.00 wakker (wegens koud? :'( ). Maar jeej *O*

Oh en wat wat de gevoelige kindjes betreft: ik denk dat er wel wat in zit wat Suiker zegt. Als je kindje veel thuis is en in de omgeving van papa&mama, dan is het meestal rustig en gemoedelijk. Op een kdv of psz is het een stuk drukker en krijgt het kind meer prikkels. Waarmee ik overigens geen waardeoordeel uitspreek over kindje thuis/kindje op kdv. Nouja, eigenlijk kan ik geloof ik niet zo goed omschrijven wat ik bedoel. :')
  zondag 5 januari 2014 @ 20:29:57 #33
171422 LadyBlack
paint it black
pi_135117585
Volgens mij zeg je het goed Juud, maar het is lastig formuleren als je bang bent dat mensen zich aangesproken en veroordeeld voelen he? ;)
pi_135117671
Hier vandaag een poging tot haken gedaan. Had zon kant en klaar setje met beschrijving maar ben na een paar minuten proberen de omschrijving te snappen 'afgehaakt' :P

Fijn juud dar de tip geholpen heeft :)
  zondag 5 januari 2014 @ 20:31:57 #35
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_135117714
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 20:24 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Dit ook niet stoer? O+
[ afbeelding ]

Als ik goede wol of zacht katoen heb gevonden ga ik deze voor E maken!
:(
Jawel, nu moet ik dus ook leren haken, of oma inschakelen met zeer gerichte instructies...
pi_135117728
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 20:29 schreef LadyBlack het volgende:
Volgens mij zeg je het goed Juud, maar het is lastig formuleren als je bang bent dat mensen zich aangesproken en veroordeeld voelen he? ;)
:@ :Y
  zondag 5 januari 2014 @ 20:36:02 #37
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_135117973
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 18:41 schreef Suikertante het volgende:
Als je geld wilt betalen voor de uitgebreide versie, soundtouch.
Mijn O. vindt het nog steeds leuk dus die paar euro toch wel waard zolang is het al in gebruik.
Ik heb je lief mijn hele leven
  zondag 5 januari 2014 @ 20:38:33 #38
171422 LadyBlack
paint it black
pi_135118127
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2014 20:31 schreef mousemicky het volgende:

[..]

:(
Jawel, nu moet ik dus ook leren haken, of oma inschakelen met zeer gerichte instructies...
Ik heb 1 tip, ook voor Hillie en Suiker ;)

Dit vond ik echt een superduidelijke instructie _O_
pi_135118225
:* voor de kindjes die nog was last van prikkels hebben. Riley heeft daar niet last van gehad. Die heeft het vooral super naar haar zin gehad :@
Ik merk wek bij verjaardagen dat ze even bij een bekende (opa, oma, tante of ik) op schoot wil voordat ze loskomt.

Toddlerlock bij Apple. Toen ik die ontdekte was ik zo blij. Nu kan Riley bij de babyapp (giggle gang) slaan en kusjes geven zonder dat ze hete scherm verlaat *O*

Haken en breien kan ik niet hoor.

LB wat een leuk meisje is E toch O+
  zondag 5 januari 2014 @ 20:43:19 #40
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_135118473
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 20:40 schreef Omentielvo het volgende:
Toddlerlock bij Apple. Toen ik die ontdekte was ik zo blij. Nu kan Riley bij de babyapp (giggle gang) slaan en kusjes geven zonder dat ze hete scherm verlaat *O*
Voor iPad? Ik kan m niet vinden in de store, heet ie echt zo, of zoek ik verkeerd?

Edit: al gevonden, stond bij iPhone apps, maar nu toch aan t installeren! Thanks voor de tip!

[ Bericht 6% gewijzigd door mousemicky op 05-01-2014 20:48:38 ]
pi_135118668
Voor de apps: [OUD] 'Kinder-app must have'-topic (voor alle platforms)

En dat handwerken moet ik eigenlijk ook eens leren... ik kan alleen borduren, en daar heb je zo weinig aan eigenlijk :( (Al vind ik het wel ontzettend leuk om te doen, dus misschien is dat met haken of breien ook wel)

En wat betreft die prikkels enzo... misschien had Femke er gisteren inderdaad wel profijt van dat ze 3 dagen in de week kinderdagverblijf gewend is. Ze lag gister vrij onverstoorbaar op een kleed haar ding te doen. Wel met een big smile als ik in beeld kwam, maar zonder paniek als ik uit beeld verdween. Ik vond het wel prettig zo eigenlijk...
En dat chagerijnige van vanochtend, dat was volgens mij voornamelijk ook omdat ze gister wat slaap gemist had. Ze heeft het ook niet echt in de auto ingehaald denk ik. Elke keer als ik omkeek zag ik d'r handjes bezig met 't speeltje, dus dan zal ze wel niet geslapen hebben...

Madam heeft vandaag zomaar voor het eerst een stuk broodkorst op! *O* Ik had eigenlijk volgende week gepland, maar ze was vanmiddag zo 'actief' aan tafel na haar banaan, dat we haar eens een korst hebben gegeven om mee te spelen... Op een paar kruimels na niets meer van teruggevonden!

En ik stuiter er zelf ook nog steeds een beetje van dat het rugdragen me vanmiddag weer - helemaal zelf - gelukt is... *O*
  zondag 5 januari 2014 @ 20:53:13 #42
171422 LadyBlack
paint it black
pi_135119112
Ja goed bezig shandaly! Ik heb een tijd geleden rugdragen geleerd van pessie, maar heb het daarna nog maar 1x weer zelf gedaan :|W

Oh en eten: mijn meisje heeft echt lekker zitten eten joh! :o Vanmiddag driekwart boterham met roomboter, een halve appel + halve banaan, en vanavond tweeëneenhalve biet + 2 kleine aardappeltjes! :Y) (En daarnaast nog iets van 5 keer bv!)

Ik had dat bietenhapje gisteren gemaakt, en dacht dat ik daar wel 3 porties van kon maken, maar ik kon 2x terug naar de keuken om nog wat voor dr op te scheppen _O- Vandaag dus maar weer flink opgeschept, en dat ging schoon op :9
pi_135119257
En dan maak ik me soms ineens zorgen als ik die supermooie foto's zie en Riley daar bijna niet op staat. Alsof wij niet leuk zijn. Dat idee heb ik dan ineens :'( :@
pi_135119643
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 20:55 schreef Omentielvo het volgende:
En dan maak ik me soms ineens zorgen als ik die supermooie foto's zie en Riley daar bijna niet op staat. Alsof wij niet leuk zijn. Dat idee heb ik dan ineens :'( :@
:*
Volgens mij heb ik haar toch vaak genoeg voorbij zien komen hoor!
  zondag 5 januari 2014 @ 21:01:16 #45
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_135119718
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 17:39 schreef LadyBlack het volgende:
Kiek mijn kleintje nou O+ helemaal in dr element in de supermarkt! Flirten met alle mensen, graaien naar mijn handen en alle boodschappen, én naar dat leuke bungelende koordje! *O*

[ link | afbeelding ]
Ermahgerd! Meisje! O+ slofjes! O+
3!
  zondag 5 januari 2014 @ 21:02:09 #46
171422 LadyBlack
paint it black
pi_135119783
quote:
Ben jij gek, Riley's prethoofd spat van de ballenbakfoto's af! :D
  zondag 5 januari 2014 @ 21:03:34 #47
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_135119894
quote:
:* , Riley is ook O+ , en jij vast ook als trotse mama!
pi_135120048
Bedankt voor de toddler app tip omen met je knappe baby die echt op duizend foto's staat!
En de anderen ook bedankt voor de tips! (Zoals het topic dat ik kwijt was)
pi_135120182
quote:
Doe normaal mens! Jullie zijn hartstikke leuk!

En ik heb ff gekeken en tel toch al gauw zo'n 30 foto's waar Riley en/of jij op staan :D

Niet van die rare dingen denken jij!
  zondag 5 januari 2014 @ 21:08:31 #50
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_135120269
Wat betreft prikkels denk ik ook dat het van je kind afhankelijk is. Mijn meiden zijn eigenlijk helemaal niet prikkelgevoelig, ondanks prematuriteit en geen kdv. M was een stuk gevoeliger voor prikkels en hij ging wel naar het kdv. Maar nu is het bij ons thuis natuurlijk wel een stuk drukker en ze zijn sowieso altijd al met z'n tweetjes geweest. Van conceptie af aan ongeveer :o

Belle :*
Ik heb Nin natuurlijk niet de hele tijd in de gaten gehouden maar ze leek het wel naar haar zin te hebben. Wat ik bij M heb geleerd was dat het soms de moeite waard is om hem toch mee te nemen en bloot te stellen aan prikkels, gewoon voor zijn eigen ontwikkeling en plezier. En dan dus ook de gevolgen (slechte nachten, overprikkeld kind, huilerig etc) voor lief nemen. In M's geval ging het dan bijvoorbeeld om een slaapje overslaan om naar Ballorig/dierentuin/meeting oid te gaan. Maar dat is iets wat ieder voor zich moet bepalen en zelf ook je prioriteiten stellen: staat de moment in verhouding tot de gevolgen.
pi_135120334
Dank jullie :*
Die ballenbak was echt favoriet. Ze klom erin en eruit. Ik wist niet eens dat ze dat zo goed kon. Maf kind O+
  zondag 5 januari 2014 @ 21:10:32 #52
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_135120392
Ooh, E in de winkelwagen O+ O+ O+

*O* voor Femke en haar broodkorst
*O* voor Shandaly en het rugdragen

:* voor Omen, ik heb Riley echt honderd keer op foto's gezien :D

En de toddler app is briljant (ik vind hem zelf eigenlijk ook best leuk als ik me verveel :@ )
pi_135124100
Gekke vraag hè: ik moet morgenochtend naar de tandarts. Nu heb ik mn sm maar gevraagd om op Ellie te passen, want het is een lange afspraak en meenemen is niet handig. Ik voel me alleen hartstikke bezwaard. Hoe doen jullie het met dit soort dingen?
  zondag 5 januari 2014 @ 22:11:51 #54
378192 -mandy-
I am who I am
pi_135124380
Dan vraag ik een buurvrouw van een paar huizen verderop of ik D mag brengen, en hem flesje/fruithap wil geven, als zij niet kan wil mijn overbuurvrouw (zelf mama van een meisjestweeling van 2 mdn ouder) ook wel oppassen.
En andersom is het ook wel eens geweest, dat mijn overbuurvrouw onverwacht weg moest en ik 3 baby's in huis had ipv 1.
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
  zondag 5 januari 2014 @ 22:16:56 #55
171422 LadyBlack
paint it black
pi_135124664
Dat soort dingen probeer ik te plannen op een moment dat E op het dagverblijf is. Of mijn vriend probeert thuis te zijn, of ik vraag een vriendin. En bezwaard... och ja, ik pas ook met liefde op hun kinderen en dat weten ze :)
pi_135124843
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 22:06 schreef Cwen het volgende:
Gekke vraag hè: ik moet morgenochtend naar de tandarts. Nu heb ik mn sm maar gevraagd om op Ellie te passen, want het is een lange afspraak en meenemen is niet handig. Ik voel me alleen hartstikke bezwaard. Hoe doen jullie het met dit soort dingen?
Je hebt ook wel eens op Ow gepast he, dat durfde ik ook bijna niet te vragen, maar vond je toch ook niet erg!
Dus je mag het hier ook altijd vragen, ben maandag ook altijd vrij he ;) :*
  zondag 5 januari 2014 @ 22:20:09 #57
378192 -mandy-
I am who I am
pi_135124861
Ach ja, en dat bezwaard. Voor een deel wel, want ik kan hem niet meenemen en moet iemand vragen om te babysitten.
Maar wat LB zegt heb ik ook, ik pas ook graag op hun kinderen
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_135125765
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 22:06 schreef Cwen het volgende:
Oma's of extra dag op kdv. Of mijn opa en oma ofzo.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zondag 5 januari 2014 @ 22:40:39 #59
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_135126149
Ik vraag meestal de oma's of mijn schoonzusje. En soms word ik na afloop nog bedankt ook (dat ze op mochten passen). En wij vragen ook heel weinig hulp dus men is al lang blij om ergens mee te helpen. Dus geen probleem hier.
  zondag 5 januari 2014 @ 22:52:30 #60
378192 -mandy-
I am who I am
pi_135126904
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 22:40 schreef Kyara het volgende:
Ik vraag meestal de oma's of mijn schoonzusje. En soms word ik na afloop nog bedankt ook (dat ze op mochten passen). En wij vragen ook heel weinig hulp dus men is al lang blij om ergens mee te helpen. Dus geen probleem hier.
Wij vrage ook zo weinig mogelijk hulp wat dat betreft.
Ouders en schoonouders wonen hier te ver weg (België en Duitsland) om even snel op te passen.
  zondag 5 januari 2014 @ 23:10:58 #61
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_135127960
Ja, dat is dan ook anders. We vragen trouwens weinig maar mijn moeder is 2 dagen P/w hier en mijn schoonouders ook elke week een paar uurtjes. Soms fijn, soms wel druk.
  zondag 5 januari 2014 @ 23:13:08 #62
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_135128063
Noor was vandaag ook van slag hoor en die zit toch ook echt twee dagen per week op het kdv.

Ik wilde op van alles reageren maar ik weet het niet meer. Zijn net terug van onze eerste keer uit eten samen sinds een maand of 10. We hadden wat te vieren, tien jaar samen vandaag :).

Omen, Noor staat ook niet zo heeeeeel veel op de foto maar ik denk echt niet dat dat wat zegt over hoe leuk ze is hoor! Want als dat zo zou zijn had ze uiteraard op elke foto moeten staan ;).

[ Bericht 0% gewijzigd door XcUZ_Me op 06-01-2014 07:49:29 ]
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_135130420
Als ik naar de tandarts moet dan plan ik de kinderen in bij het kdv of ik vraag (schoon)moeder of m'n zus. En die geven echt wel aan als het niet uit komt. En vooral m'n moeder en zus zijn erg blij als ze op mogen passen dus dat maakt het al dat ik me niet echt bezwaard voel. En schoonzus zou ik evt ook nog kunnen vragen, haal ook haar kinderen wel eens van school om te lunchen ofzo en dat vind ik ook niet erg. En het is ook niet dat het wekelijks nodig is

Sowieso wil schoonmoeder op dinsdag oppassen als ik moet werken, nou ben ik dinsdag vrij omdat Eline haar prikjes krijgt maar vind het wel fijn dat ik Jelle dan toch even naar haar kan brengen. Kan ik rustig praten daar en hoeft Jelle die prikjes niet te zien, denk dat hij daar erg verdrietig van zou worden als z'n zus prikjes krijgt. (En daarna is het ook wel fijn dat ik even aandacht kan hebben voor troosten zonder Jelle achterna te moeten omdat hij weer eens gaat waar hij niet mag ;) :P O+ )

Ben trouwens ook weer erg benieuwd naar haar stats.. Voor m'n gevoel groeit ze echt hard namelijk :)

X_m gefeliciteerd!! Genoten van jullie etentje?!
pi_135134452
Bij mij passen mijn ouders ook op als ik iets moet doen.

XM gefeliciteerd. Heb je een gezellige dag gehad?
  maandag 6 januari 2014 @ 06:17:46 #65
95408 Incantrix
pi_135134485
Leuk XM! Gefeliciteerd nog!

Hier vraag ik meestal of mijn lief geheel of deels thuis kan werken, dan let hij even op zo lang ik weg ben en daarna gaat hij doorgaans naar zijn werk. Oppas is hier momenteel sowieso een beetje dramatisch, mijn vader is ziek dus mijn ouders vallen een beetje weg als oppas, mijn schoonzus heeft op dit moment een superdrukke baan en mijn schoonouders wonen te ver weg voor korte oppas-sessies. Bovendien is er de laatste tijd altijd wel iemand ziek of wat ook als wij een momentje voor onszelf plannen (onze kerstvakantie, oa :')) dus we houden het maar op tropenjaren :') Sorry, heb toevallig net even een baalmoment hierover, we zijn moe van onze vakantie en het weekendje weg dat we al zo'n beetje gepland hadden gaat niet door ivm geen oppas -O-

Hebben jullie ervaring met betaalde oppas?

Moet je vandaag, Hillie? Succes alvast, prikjes zijn niet leuk :*
3!
  maandag 6 januari 2014 @ 07:31:13 #66
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_135134764
Daar zou ik ook van balen Inca. Heel begrijpelijk.

Ik neem Noor nu nog wel eens mee naar de tandarts o.i.d., maar kan me voorstellen dat dat lastiger wordt als ze gaat kruipen ofzo. Meestal regel ik het dat dat soort afspraken op kdv-dagen zijn of mn vriend werkt thuis o.i.d. En anders oppas. Onze hulp heeft ook veel oppaservaring, dus die vragen we dan (en die is betaald). Of mijn ouders, maar dat is alleen voor hele dagen, aangezien ze ver weg wonen.

En er lijkt hier weer een faaaaase (tenminste, dat hoop ik maar) aan te breken. Gister wilde mevrouw haar groentehapje niet hebben van mn vriend, althans niet op, en bij mij hapte ze het zo weg en idem met de fles van gisteravond en vanochtend. Ze liet net iets van 80/90 staan en toen ik het overnam, dronk ze nog door tot 20cc rest. Eerste kenmerken eenkennigheid..?
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  maandag 6 januari 2014 @ 07:39:56 #67
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_135134800
Gefeliciteerd nog XM! Lekker gegeten?

Inca daar zou ik ook niet blij van worden :{ Wat klote zeg..

Ik moet zo naar de gyn en tsja...echt geen oppas kunnen vinden, dus T. gaat mee. Hoop dat ze het niet erg vinden..

En vanavond gaan Yur en ik uit eten, om het einde van m'n verlof te 'vieren'. Vanaf woensdag mag ik weer aan de bak. Gemixte gevoelens over..
pi_135134992
Inca ik snap dat je daar van baalt. :*

XM klinkt als eenkennigheid. Meestal een fase inderdaad

Gotc niet fijn dat je geen oppas hebt. Dan maar meenemen inderdaad
pi_135135078
Controle bij de tandarts doen man en ik meestal samen en Isa gaat dan gewoon mee. Ik weet niet hoeveel ze er van mee krijgt, maar hopelijk went ze er zo dan een beetje aan.

Inca, moe zijn van de vakantie :D Dat is zo bekend!! Wel rot dat er zoveel moeite is met oppas vinden. Wij wonen momenteel dicht bij mijn ouders en die passen graag en makkelijk op. Het plan is echter om expres verder weg te gaan wonen en dan moeten we ook alles zelf gaan regelen. Ben benieuwd hoe dat zal gaan.

En man, wat een butt nacht weer. Om een uur of 2 ging ik er weer eens uit omdat ze lag te mopperen, was ze blijkbaar boven in haar ledikant gewurmd en op haar buik in slaap gevallen :? Uiteindelijk maar weer bij ons genomen, maar helaas hebben we er niet rustiger door geslapen. Ze heeft ook weer enorme luieruitslag (maizena ftw!) dus tand nummer 8 zal zich wel spoedig aankondigen.
Sarcasme. Herken het.
pi_135135429
Wat balen Inca! Ik heb geen ervaring met betaalde oppas.

Wat betreft het meenemen naar tandarts etc. Ik heb M vorig jaar een keer -noodgedwongen- meegenomen naar de HA maar die ging dus mooi over de rooie toen een vreemde kerel zich met zijn moeder ging bemoeien (en dat was dus alleen even in mijn oren kijken, luisteren en keel checken). Dat kwam op hem dus heel verkeerd over. Dus daar zou ik nu al iets minder makkelijk in zijn.
  maandag 6 januari 2014 @ 09:06:47 #71
95408 Incantrix
pi_135135497
Spirit, wat zielig, ik haat luieruitslag ;( maizena helpt goed? Fijn! En haha, ja man, de kinderen zouden samen een paar dagen uit logeren gaan omdat wij wel een beetje op ons tandvlees lopen, maar in de plaats daarvan draaide mini het ziekenhuis in :X

XM, eenkennigheid zou zomaar kunnen ja. En het kan ook zomaar omslaan :P

Gotc, hoei, end of an era! Ik zag na Isabel echt enorm op tegen mijn werk maar toen ik eenmaal ging vond ik het juist heel fijn om weer bezig te zijn :) hopelijk voor jou ook een succes dadelijk :)

En tandarts en gyn enzo neem ik de kinders meestal ook gewoon mee. De kindjes vinden het niet altijd even leuk (Isabel vind het doodeng als ik in de tandartsstoel naar achteren ga) maar de zorgverleners vinden het nooit erg eigenlijk :)
3!
  maandag 6 januari 2014 @ 09:09:45 #72
95408 Incantrix
pi_135135543
Och Kyara, wat lief en zielig tegelijk! Dat is wel waar ja, dat moet je kind maar trekken he? Nooit echt bij stil gestaan, die van mij zijn daar op zich redelijk chill in.
3!
pi_135135775
Oh GotC, ook al weer einde verlof. Wat gaat dat toch snel.

Ik realiseerde me vanochtend dat ik al voor de 3e winter op een rij thuis zit. Alleen vorige keren kreeg ik iets beter betaald.
pi_135135795
Ik had nog niet eens aan de zorgverleners gedacht joh :D
Sarcasme. Herken het.
  maandag 6 januari 2014 @ 09:31:16 #75
95408 Incantrix
pi_135135842
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 09:27 schreef Spirit82 het volgende:
Ik had nog niet eens aan de zorgverleners gedacht joh :D
Haha :D

Kyara, bluh :-/ hiero is er nog geen kerst normaal gelopen sinds we met meer dan 2 mensen zijn -O- de normaalste kerst was die dat Gabriël net geboren was :') wij overwegen kerst in z'n geheel af te schaffen. Gaat met een seizoen alleen wel een stuk lastiger ja..
3!
pi_135135957
Ben niet bijgelezen, want voel me een beetje bleh :'(
Vorig jaar was de maandag na de kerstvakantie de eerste dag dat ik vrij was, zou alleen nog twee dagen terugkomen om dingen goed af te ronden..(maar dat is niet eens gelukt...)
Heb het toch nog niet helemaal verwerkt geloof ik.. :'(

en dan voel ik me ook nog onwijze aansteller, het had veel erger gekund. Het viel met Ow allemaal nog wel mee..
pi_135136049
:* Er blijven volgens mij heel veel herinneringsdagen bij zitten. Ik heb ze ook zo vaak en ze zijn bij mij dan positief. Ik kan me voorstellen dat het best heftig is om steeds aan zulke momenten herinnerd te worden.
pi_135136202
Inca :*

Loj, heel herkenbaar hoor. Ik heb precies hetzelfde en hier was het ook allemaal niet zo heel spannend. En het is gewoon confronterend en juist rondom zo'n 1e verjaardag ga je terugdenken aan vorig jaar en dan komen ook dit soort dingen weer naar boven. :*
pi_135136660
Ik heb mijn EHBK in de praktijk moeten brengen :'(

J zat vast met haar voetje onder de verwarming. Ik moest dus eerst haar voetje loskrijgen terwijl zij helemaal over de rooie ging (en terecht). Ik wist niet zeker of het verbrand was dus meteen voet onder lauw water gehouden. Gelukkig niet verbrand maar wel ontveld. Voetje gekoeld en aan de borst, ondertussen ging D ook compleet over de zeik. Voetje werd toch erg vochtig (geen bloed) dus HA even gebeld voor advies. Ik wilde J niet neerleggen dus D van de vloer gevist om te troosten. Daarna allebei in een stoel met een maisboogje en toen ging het weer. Herstellende vermogen bij jonge kinderen gaat heel snel dus zoveel mogelijk aan de lucht laten drogen (wat ik ook al dacht) en gewoon laten kruipen etc en dan schoonspoelen met water als het vies wordt. Nu naar bed gebracht want ze waren doodmoe van alle commotie. Hoop alleen dat die slaapzak er niet aan gaat plakken :X

Wat was dat zielig zeg :'( :'( :'( :'(

en mama zit nog even na te shaken.
pi_135136751
Oooh Kyara wat een schrik! Wel een geruststelling dat zelfs een EHBK'er dit kan overkomen :@ ;)
Wel heel sneu, hopelijk droogt het snel in, dan valt de pijn ook weer mee! :*
pi_135136753
quote:
2s.gif Op maandag 6 januari 2014 10:14 schreef Kyara het volgende:

J zat vast met haar voetje onder de verwarming. Ik moest dus eerst haar voetje loskrijgen terwijl zij helemaal over de rooie ging (en terecht). Ik wist niet zeker of het verbrand was dus meteen voet onder lauw water gehouden. Gelukkig niet verbrand maar wel ontveld. Voetje gekoeld en aan de borst, ondertussen ging D ook compleet over de zeik. Voetje werd toch erg vochtig (geen bloed) dus HA even gebeld voor advies. Ik wilde J niet neerleggen dus D van de vloer gevist om te troosten. Daarna allebei in een stoel met een maisboogje en toen ging het weer. Herstellende vermogen bij jonge kinderen gaat heel snel dus zoveel mogelijk aan de lucht laten drogen (wat ik ook al dacht) en gewoon laten kruipen etc en dan schoonspoelen met water als het vies wordt. Nu naar bed gebracht want ze waren doodmoe van alle commotie. Hoop alleen dat die slaapzak er niet aan gaat plakken :X

Logisch dat je na zit te shaken.
Ik krijg tranen in mijn ogen bij het lezen.
Niets erger dan je kindje pijn zien te hebben.

Hopelijk is het snel genezen en verder geen last meer!
pi_135136841
Oh wat zielig Kyara! Hopelijk heeft ze er niet teveel last van. Man, als ik alleen maar terugdenk aan dat Isa van het bed viel ga ik alweer shaken :') Niks ergers dan iets aan je kind. Dat wordt straks nog wat met gaten in knieën etc als ze buiten gaan spelen :@
Sarcasme. Herken het.
pi_135136903
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 10:24 schreef Spirit82 het volgende:
Oh wat zielig Kyara! Hopelijk heeft ze er niet teveel last van. Man, als ik alleen maar terugdenk aan dat Isa van het bed viel ga ik alweer shaken :') Niks ergers dan iets aan je kind. Dat wordt straks nog wat met gaten in knieën etc als ze buiten gaan spelen :@
Of met dr gezichtje tegen de tafel vallen als ze stoeien en dan dr twee voortandjes loszitten waardoor er zo veel bloed uit dat mondje komt dat je denkt dat ze geen tand meer in dr smoeltje hebt :')
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  maandag 6 januari 2014 @ 10:29:05 #84
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_135136952
Wat zielig Kyara, ik zou me ook compleet doodgeschrokken zijn. Gelukkig wist je wat te doen!
pi_135137026
Ja, en dan vooral het rustig blijven.

Met de assistente van de HA aan de telefoon: agos, ze huilt wel hard, heeft ze veel pijn? Nou nee, dat is haar zus :')

Ik vond vooral de blinde paniek toen ze vast zat zo naar. En toen het eenmaal gekoeld was, was ze vooral heel zielig, beetje nasnikken. Maar wat was ik blij met borstvoeding, het was zo duidelijk dat het haar troost gaf en je zag haar tijdens het drinken ook veranderen, van heel krampachtig naar meer ontspannen en uiteindelijk weer aan mijn haar trekken.
  maandag 6 januari 2014 @ 10:59:06 #86
259886 pessie
pi_135137618
Oh kyara wat een schrik zeg! Ze had haar sokken van tevoren uitgetrokken?

Ik ga binnenkort ook maar eens EHBK doen...

Lauren viel laatst bij mijn schoonmoeder haar tand door de lip (klein stukje). Ik weet nog dat ik dat bij Nathan zo erg vond dat ik naar de ha wilde gaan :D
pi_135137665
Ja, sokken gaan hier alleen nog maar aan voordat we weg gaan want ze trekken ze toch uit. En als ze het zelf niet doen dan doet zuslief het wel.
pi_135137691
Kyara wat een schrik! :*
  maandag 6 januari 2014 @ 11:06:44 #89
378192 -mandy-
I am who I am
pi_135137803
Kyara, wat is dat schrikken. :*
  maandag 6 januari 2014 @ 11:07:20 #90
171422 LadyBlack
paint it black
pi_135137820
Oh Kyara, wat naar!!!! Vreselijk om dan eerst ook nog rústig dat voetje los te moeten krijgen :X

En daarna 2 kinders overstuur :'( Hopelijk is het gauw genezen!! :*

En ook een :* voor jou en Loj!!
pi_135137947
Oh, en Loj, wat maakt dat je je een aansteller voelt? Zeg je tegen een man wiens arm er af moet ook: Stel je niet aan, het hadden ook twee armen kunnen zijn? Jouw gevoel mag er echt wel zijn, het was geen kattenpis en het viel niet mee, je had het anders gewild en dat brengt heel veel teleurstelling, frustratie en verdriet met zich mee. Neem de tijd om dat te verwerken. :*
  maandag 6 januari 2014 @ 11:24:57 #92
259886 pessie
pi_135138293
quote:
2s.gif Op maandag 6 januari 2014 11:00 schreef Kyara het volgende:
Ja, sokken gaan hier alleen nog maar aan voordat we weg gaan want ze trekken ze toch uit. En als ze het zelf niet doen dan doet zuslief het wel.
Dat is wel echt geluk bij een ongeluk.
pi_135138591
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 11:24 schreef pessie het volgende:

[..]

Dat is wel echt geluk bij een ongeluk.
Ja? Ik had juist het idee dat een sokje haar voetje toch wat meer beschermd had tegen de scherpe delen in de verwarming.
pi_135138805
Ik haak hier weer in, bijlezen van alles van de afgelopen dagen lukt even niet. Facebook bijhouden is al een hele uitdaging na zo'n meet!
Ik vond het zaterdag echt super leuk, en M vond het allemaal ook wel best. Hij vond het geen enkel probleem zo tussen al die andere kindjes en mamma's. In de auto terug heeft hij een dik half uur geslapen, toen ik de auto uitstapte gingen, poink, zijn ogen weer open. Nog even op bed gelegd, maar dat was geen succes. Dus hij mocht direct weer in de auto naar een nieuwjaarsborrel. Dus weer de drukte in. 's Avonds is hij lekker gaan slapen en eigenlijk merkte ik gister niks aan hem.
Stiekem wel trots op mijn kleine mannetje O+

XM Fijn dat je een restaurant hebt gevonden! Samen uit eten moeten wij ook weer eens doen, de vorige keer met z'n tweeën is al bijna een jaar geleden...

GotC succes met weer aan de slag gaan!

Loj, als jij je naar voelt, dan is dat toch goed? Het is niet niks en jij voelt je zo, dat moet je niet vergelijken met anderen! Jij bent jij en het is aan niemand om te oordelen of je gevoelens wel of niet terecht zijn. Erken je gevoel en hopelijk kan je het steeds beter verwerken (volgens mij schrijf ik het krom op, maar ik bedoel het goed :@ )

Kyara, brrr! Fijn dat je haar zo goed kon troosten en dat ze weer lekker zijn gaan slapen na alle commotie. Kan jij ook even met een kop koffie op de bank uitpuffen!
R 09-10-2010
M 20-04-2013
  maandag 6 januari 2014 @ 11:54:13 #95
381212 Gulara
From the future
pi_135139203
Oh Kyara ik word helemaal naar van je verhaal. :'(
En hard krijsende D. :D

De meet was tof. *O* Pi was wel onder de indruk met regelmatige pruillip en brul. Maar ik maak het hem ook niet makkelijk met elke dag nieuwe gezichten. :@

XM bedankt voor het slaappoeder. Hij sliep zonder huilen meteen in de auto. *O*
  maandag 6 januari 2014 @ 11:58:20 #96
381212 Gulara
From the future
pi_135139375
Oh en LB: o|O }:| :( Echt stom dat je zo'n leukerd niet naar een meet laat komen! Schande! :'(
pi_135140682
quote:
2s.gif Op maandag 6 januari 2014 10:14 schreef Kyara het volgende:

Jeetje wat zielig :*
Ik snap dat je nog zit na te shaken. Goed gehandeld trouwens. :*
pi_135140827
Kyara ontroerend dat M. er niet tegen kon dat jouw oren nagekeken werden. Nooit gedacht dat zoiets zo'n impact kan maken op een baby :@

Loj, :*

Ik zit ook wel terug te denken, maar bij mij is er dus zo weinig. Tot en met de dag van de bevalling had ik geen voorwerk of wat dan ook. Dus dan ben je zo snel klaar :D
  maandag 6 januari 2014 @ 13:06:57 #99
259886 pessie
pi_135141542
quote:
2s.gif Op maandag 6 januari 2014 11:34 schreef Kyara het volgende:

[..]

Ja? Ik had juist het idee dat een sokje haar voetje toch wat meer beschermd had tegen de scherpe delen in de verwarming.
Dan had je waarschijnlijk bij het uittrekken van de sok nog meer vel meegetrokken.
Brrrr, ik moet er niet aan denken (en onze verwarmingselementen zijn ook niet echt baby vriendelijk)...
  maandag 6 januari 2014 @ 13:58:02 #100
378192 -mandy-
I am who I am
pi_135143338
Ik heb een vraagje. Kunnen rode pukkeltjes in het gezicht een begin zijn van waterpokken?

D heeft nl sinds een dag of 2 een rood bultje op zijn ene wang en vanochtend zag ik op zijn andere wang ook 3 kleine rode bultjes.
Hier in de buurt heersen de waterpokken nl.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')