Klopt ik heb alleen geen idee meer vanaf wanneer dat was. Maar ik gok toen ze begon te praten.quote:Op zondag 5 januari 2014 14:48 schreef Suikertante het volgende:
LB Ik herinner me nog dat jij toch een periode had waarin ze wel huilde? Dat je iets op MP had gekocht en in de auto zat ze de hele weg te huilen?
Maar goed, dan nog is het fijn dat het niet te vaak gebeurt. Hier hetzelfde.
Maar op zo'n meet bijvoorbeeld is het wel erg veel en als hij dan een ander kind hoort huilen of hij valt is het meteen raak. Gelukkig is hij dan weer snel afgeleid.
Huilen bij het slapen doet hij ook wel eens, maar het gebeurt zo weinig dat ik hem dan (als het niet in twee a drie pogingen lukt) in de draagzak doe, dan slaapt hij binnen tien minuten en leg ik hem weg. Ik zou dat niet altijd willen doen maar zoals nu, denk eens per week, vind ik geen probleem.
LE dat klinkt als een leuk feest!
Spirit, hopelijk komt ze er snel weer uitIk had het er gister nog over met een vriendin, het gevoel dat je weg wilt rennen van het moederschap. Ik ken dat gevoel niet, maar ken wel zat moeders die het wel zo nu en dan hebben. Zeker als je ook werkt en als je dan thuis bent vaak alleen met je kind(eren) bent kan ik me daar best iets bij voorstellen!
Ferrari, bij ean is het overgegaan toch? Dus houd hoop voor sac
Haken! Is echt zo simpel, en leuk! Nog geen kledingstukken gemaakt voor MN kleine meid helaas. Wel andere dingen.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:52 schreef Juud-- het volgende:
Huisvlijt <3. Ik heb onlangs breinaalden en een bol wol van mijn schoonmoeder gehad, omdat ik het plan had gevat om te leren breien. Na een avond uuuurenlang YouTubefilmpjes te hebben gekeken lukte het me min of meer om wat steken op te zetten. En daar is het ook bij gebleven, verder snapte ik er geen moer van. Heb eerlijk gezegd ook te weinig geduld, ik ben beter in het kopen van gebreide en gehaakte dingetjes
quote:Op zondag 5 januari 2014 18:41 schreef Suikertante het volgende:
LB nohhh wat een moppie. En wat een pret he in zo'n wagentje!
Belle (ik typte weer bijna je naam), wij hebben ook allebei onze baby veel thuis, ik neem F juist expres mee naar dit soort gelegenheden in de hoop dat hij straks op de camping gewoon in de speeltuin tussen de andere kinderen durft te spelen enzo.
Voor hem was het ook spannend maar hij heeft het er goed vanaf gebracht vind ik! Was wel heeeeel blij toen we weer thuis waren (dat heeft hij sowieso sinds kort, dat hij hardop gaat lachen en gaat kletsen zodra we binnenkomen), maar verder heeft hij goed geslapen en vandaag is hij in opperbeste stemming.
GotC![]()
Een vraagje: hebben jullie een leuke app voor je baby zonder van die reclame waar je per ongeluk mee naar de appstore klikt? Ik snap niet waarom ik zoiets niet kan vinden. Bijvoorbeeld gekleurde ballen die heel langzaam bewegen en een leuk geluidje maken als je erop tikt ofzo. Ik vind de xylofoon apps best aardig maar daar zit altijd reclame in óf het is echt een vreselijk geluid.
Ik geloof dat er ook een topic was over apps voor kinderen maar dat kan ik niet zo snel vinden.
Ik ook nietquote:
Dat is een Android appquote:
Dit ook niet stoer?quote:Op zondag 5 januari 2014 19:25 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Ik ook niet
Geluk voor J, gehaakte vestjes zijn natuurlijk niet echt jongetjes-stoer, dus hij komt er goed van af met mijn handwerk-onkunde.
quote:Op zondag 5 januari 2014 20:24 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dit ook niet stoer?
[ afbeelding ]
Als ik goede wol of zacht katoen heb gevonden ga ik deze voor E maken!
quote:Op zondag 5 januari 2014 20:29 schreef LadyBlack het volgende:
Volgens mij zeg je het goed Juud, maar het is lastig formuleren als je bang bent dat mensen zich aangesproken en veroordeeld voelen he?
Als je geld wilt betalen voor de uitgebreide versie, soundtouch.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:41 schreef Suikertante het volgende:
Een vraagje: hebben jullie een leuke app voor je baby zonder van die reclame waar je per ongeluk mee naar de appstore klikt? Ik snap niet waarom ik zoiets niet kan vinden. Bijvoorbeeld gekleurde ballen die heel langzaam bewegen en een leuk geluidje maken als je erop tikt ofzo. Ik vind de xylofoon apps best aardig maar daar zit altijd reclame in óf het is echt een vreselijk geluid.
Ik geloof dat er ook een topic was over apps voor kinderen maar dat kan ik niet zo snel vinden.
Ik heb 1 tip, ook voor Hillie en Suikerquote:Op zondag 5 januari 2014 20:31 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Jawel, nu moet ik dus ook leren haken, of oma inschakelen met zeer gerichte instructies...
Voor iPad? Ik kan m niet vinden in de store, heet ie echt zo, of zoek ik verkeerd?quote:Op zondag 5 januari 2014 20:40 schreef Omentielvo het volgende:
Toddlerlock bij Apple. Toen ik die ontdekte was ik zo blij. Nu kan Riley bij de babyapp (giggle gang) slaan en kusjes geven zonder dat ze hete scherm verlaat![]()
quote:Op zondag 5 januari 2014 20:55 schreef Omentielvo het volgende:
En dan maak ik me soms ineens zorgen als ik die supermooie foto's zie en Riley daar bijna niet op staat. Alsof wij niet leuk zijn. Dat idee heb ik dan ineens![]()
Ermahgerd! Meisje!quote:Op zondag 5 januari 2014 17:39 schreef LadyBlack het volgende:
Kiek mijn kleintje nouhelemaal in dr element in de supermarkt! Flirten met alle mensen, graaien naar mijn handen en alle boodschappen, én naar dat leuke bungelende koordje!
[ link | afbeelding ]
Ben jij gek, Riley's prethoofd spat van de ballenbakfoto's af!quote:Op zondag 5 januari 2014 20:55 schreef Omentielvo het volgende:
En dan maak ik me soms ineens zorgen als ik die supermooie foto's zie en Riley daar bijna niet op staat. Alsof wij niet leuk zijn. Dat idee heb ik dan ineens![]()
quote:Op zondag 5 januari 2014 20:55 schreef Omentielvo het volgende:
Doe normaal mens! Jullie zijn hartstikke leuk!quote:Op zondag 5 januari 2014 20:55 schreef Omentielvo het volgende:
Je hebt ook wel eens op Ow gepast he, dat durfde ik ook bijna niet te vragen, maar vond je toch ook niet erg!quote:Op zondag 5 januari 2014 22:06 schreef Cwen het volgende:
Gekke vraag hè: ik moet morgenochtend naar de tandarts. Nu heb ik mn sm maar gevraagd om op Ellie te passen, want het is een lange afspraak en meenemen is niet handig. Ik voel me alleen hartstikke bezwaard. Hoe doen jullie het met dit soort dingen?
Oma's of extra dag op kdv. Of mijn opa en oma ofzo.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:06 schreef Cwen het volgende:
Gekke vraag hè: ik moet morgenochtend naar de tandarts. Nu heb ik mn sm maar gevraagd om op Ellie te passen, want het is een lange afspraak en meenemen is niet handig. Ik voel me alleen hartstikke bezwaard. Hoe doen jullie het met dit soort dingen?
Wij vrage ook zo weinig mogelijk hulp wat dat betreft.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:40 schreef Kyara het volgende:
Ik vraag meestal de oma's of mijn schoonzusje. En soms word ik na afloop nog bedankt ook (dat ze op mochten passen). En wij vragen ook heel weinig hulp dus men is al lang blij om ergens mee te helpen. Dus geen probleem hier.
Hahaquote:Op maandag 6 januari 2014 09:27 schreef Spirit82 het volgende:
Ik had nog niet eens aan de zorgverleners gedacht joh
Logisch dat je na zit te shaken.quote:Op maandag 6 januari 2014 10:14 schreef Kyara het volgende:
Ik heb mijn EHBK in de praktijk moeten brengen
J zat vast met haar voetje onder de verwarming. Ik moest dus eerst haar voetje loskrijgen terwijl zij helemaal over de rooie ging (en terecht). Ik wist niet zeker of het verbrand was dus meteen voet onder lauw water gehouden. Gelukkig niet verbrand maar wel ontveld. Voetje gekoeld en aan de borst, ondertussen ging D ook compleet over de zeik. Voetje werd toch erg vochtig (geen bloed) dus HA even gebeld voor advies. Ik wilde J niet neerleggen dus D van de vloer gevist om te troosten. Daarna allebei in een stoel met een maisboogje en toen ging het weer. Herstellende vermogen bij jonge kinderen gaat heel snel dus zoveel mogelijk aan de lucht laten drogen (wat ik ook al dacht) en gewoon laten kruipen etc en dan schoonspoelen met water als het vies wordt. Nu naar bed gebracht want ze waren doodmoe van alle commotie. Hoop alleen dat die slaapzak er niet aan gaat plakken
Wat was dat zielig zeg![]()
![]()
![]()
en mama zit nog even na te shaken.
Of met dr gezichtje tegen de tafel vallen als ze stoeien en dan dr twee voortandjes loszitten waardoor er zo veel bloed uit dat mondje komt dat je denkt dat ze geen tand meer in dr smoeltje hebtquote:Op maandag 6 januari 2014 10:24 schreef Spirit82 het volgende:
Oh wat zielig Kyara! Hopelijk heeft ze er niet teveel last van. Man, als ik alleen maar terugdenk aan dat Isa van het bed viel ga ik alweer shakenNiks ergers dan iets aan je kind. Dat wordt straks nog wat met gaten in knieën etc als ze buiten gaan spelen
Dat is wel echt geluk bij een ongeluk.quote:Op maandag 6 januari 2014 11:00 schreef Kyara het volgende:
Ja, sokken gaan hier alleen nog maar aan voordat we weg gaan want ze trekken ze toch uit. En als ze het zelf niet doen dan doet zuslief het wel.
Ja? Ik had juist het idee dat een sokje haar voetje toch wat meer beschermd had tegen de scherpe delen in de verwarming.quote:Op maandag 6 januari 2014 11:24 schreef pessie het volgende:
[..]
Dat is wel echt geluk bij een ongeluk.
Jeetje wat zieligquote:Op maandag 6 januari 2014 10:14 schreef Kyara het volgende:
Ik heb mijn EHBK in de praktijk moeten brengen
J zat vast met haar voetje onder de verwarming. Ik moest dus eerst haar voetje loskrijgen terwijl zij helemaal over de rooie ging (en terecht). Ik wist niet zeker of het verbrand was dus meteen voet onder lauw water gehouden. Gelukkig niet verbrand maar wel ontveld. Voetje gekoeld en aan de borst, ondertussen ging D ook compleet over de zeik. Voetje werd toch erg vochtig (geen bloed) dus HA even gebeld voor advies. Ik wilde J niet neerleggen dus D van de vloer gevist om te troosten. Daarna allebei in een stoel met een maisboogje en toen ging het weer. Herstellende vermogen bij jonge kinderen gaat heel snel dus zoveel mogelijk aan de lucht laten drogen (wat ik ook al dacht) en gewoon laten kruipen etc en dan schoonspoelen met water als het vies wordt. Nu naar bed gebracht want ze waren doodmoe van alle commotie. Hoop alleen dat die slaapzak er niet aan gaat plakken
Wat was dat zielig zeg![]()
![]()
![]()
en mama zit nog even na te shaken.
Dan had je waarschijnlijk bij het uittrekken van de sok nog meer vel meegetrokken.quote:Op maandag 6 januari 2014 11:34 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ja? Ik had juist het idee dat een sokje haar voetje toch wat meer beschermd had tegen de scherpe delen in de verwarming.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |