Weet inmiddels wel dat jij alle complotten probeert onderuit te halen...quote:Op maandag 6 januari 2014 17:36 schreef theguyver het volgende:
[..]
zei toch dat je het niet wou geloven, en heb nog niet eens een woord over gerept
Ik zoek liever dingen tot op de bodem uit.quote:Op maandag 6 januari 2014 17:44 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Weet inmiddels wel dat jij alle complotten probeert onderuit te halen...
En dankje wel.quote:Op zondag 5 januari 2014 11:55 schreef Volksrepubliek- het volgende:
[..]
Is dan ook geen vraag of stelling, is gewoon informatie.
En hoe weet jij dat werk jij zelf voor NSA of zo. of zat je naast me voor de buis toen.quote:Op maandag 6 januari 2014 17:44 schreef Japie77 het volgende:
Als Bush and Co niet hadden toegegeven dat ze gelogen hadden over die WMD's dan had jij hier nu nog verklaart dat ze er wel waren..![]()
Oh ja- waterdicht.quote:Op maandag 6 januari 2014 17:26 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Nee inderdaad, het officiele verhaal is zo goed, geen speld tussen te krijgen...
ZUCHT.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:56 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dat kan ik je nu ook wel vertellen, maar dan stop je je vingers in je oren want dat wil je niet geloven.
Ja- je gaat gewoon brullen hoe t OCT klopt.quote:Op maandag 6 januari 2014 17:36 schreef theguyver het volgende:
[..]
zei toch dat je het niet wou geloven, en heb nog niet eens een woord over gerept
PROBEERT heel harde maar bereikt niks.quote:Op maandag 6 januari 2014 17:44 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat?quote:Op maandag 6 januari 2014 17:56 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ja- je gaat gewoon brullen hoe t OCT klopt.
Echt.
Nou vertel eens dan, wat is je mening mbt 911?quote:Op maandag 6 januari 2014 17:59 schreef theguyver het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat?
En vanwaar dat gezucht weer.
Ik geloof niet dat je alles hebt meegekregen in 9/11 en andere topics.
Ik post al sinds 2003 in het 9/11 topic. dus zeg het maar![]()
ow btw onder 3 verschillende user accounts
Zie 9/11 topic vanaf ongeveer deel 11 tot nu enjoy.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:01 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Nou vertel eens dan, wat is je mening mbt 911?
Zie NIST,Cheney,Bush,Rumsfeld,CNN, FOX,NBC,BBC enz.enz.enz.enz.enz.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:01 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Nou vertel eens dan, wat is je mening mbt 911?
Hebben ze dat toegegeven?quote:Op maandag 6 januari 2014 17:44 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Als Bush and Co niet hadden toegegeven dat ze gelogen hadden over die WMD's dan had jij hier nu nog verklaart dat ze er wel waren..![]()
Grappig Tingo.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:08 schreef Tingo het volgende:
[..]
Zie NIST,Cheney,Bush,Rumsfeld,CNN, FOC,NBC,BBC enz.enz.enz.enz.enz.
Al die verhalen kloppen hoor! Het moet maar! Anders moet ik heel anders denken over het wereld en dat is veel te eng!
Niet dat ik weet, wat wel gewoon duidelijk werd na de hele oorlogs campagne daar was, tja we hebben nog steeds niks gevonden.quote:
Dat ga ik dus niet helemaal doorlezen, heb ook nog andere dingen te doen. Kleine samenvatting?quote:Op maandag 6 januari 2014 18:03 schreef theguyver het volgende:
[..]
Zie 9/11 topic vanaf ongeveer deel 11 tot nu enjoy.
Hebben WE nog steeds niks gevonden? Ik hoor niet bij die WE hoor....quote:Op maandag 6 januari 2014 18:13 schreef theguyver het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, wat wel gewoon duidelijk werd na de hele oorlogs campagne daar was, tja we hebben nog steeds niks gevonden.
Mja we hebben het er niet meer over, Saddam is het hoekie om, en we hebben een marionet genaamd Karzai aan de macht in Afghanistan.
Heb ik het over jou?quote:Op maandag 6 januari 2014 18:19 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Hebben WE nog steeds niks gevonden? Ik hoor niet bij die WE hoor....
Jij zegt toch WE hebben nog niks gevonden, wat bedoel je daar dan mee?quote:Op maandag 6 januari 2014 18:21 schreef theguyver het volgende:
[..]
Heb ik het over jou?
Zat jij ook in Iraq
Ik ook niet.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:19 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Hebben WE nog steeds niks gevonden? Ik hoor niet bij die WE hoor....
WE and our american friends!quote:Op maandag 6 januari 2014 18:22 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Jij zegt toch WE hebben nog niks gevonden, wat bedoel je daar dan mee?
Nou nouquote:Op maandag 6 januari 2014 18:29 schreef Tingo het volgende:
[..]
WE and our american friends!
hohohohohohohohohohohohohoho!
Dr.David Kelly heeft ook niks gevonden en hij was van plan om dat te gaan zeggen....maar helaas hij heeft beslist om zelfmoord te plegen(zeggen ze)quote:Op maandag 6 januari 2014 18:22 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Jij zegt toch WE hebben nog niks gevonden, wat bedoel je daar dan mee?
Tingo is nog in de kerstspiritquote:Op maandag 6 januari 2014 18:29 schreef Tingo het volgende:
[..]
WE and our american friends!
hohohohohohohohohohohohohoho!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |