Is toch al weg? Hou op met dit geneuzel.quote:Op zondag 5 januari 2014 12:10 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik zag net een foto van Morgan Freeman gepost. Slaat nergens op. Waarom?˛
Ja man.quote:Op zondag 5 januari 2014 12:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Is toch al weg? Hou op met dit geneuzel.
Tja, van voor internet.quote:Op zondag 5 januari 2014 12:15 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja man.
Nee, ik moet zeggen dat ik Eusébio alleen ken als mascotte. Ik weet weinig tot niks van zijn voetbalskills.˛
Graag gedaan. Eusebio's overlijden is nieuwswaardig.quote:Op zondag 5 januari 2014 12:48 schreef Alentejana het volgende:
@Yvonne, thanks voor het opschonen en aanpassen van OP.
Een van de grootste voetbalkenners hier. Op detail niveau zelfs.quote:Op zondag 5 januari 2014 10:58 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Dankje, ik moet eerlijk bekennen dat ik niet verwacht had dat Tong80 into voetbal was en zo serieus kon zijn
twitter:LavieJanRoos twitterde op zondag 05-01-2014 om 10:03:14RT @jeroenkrabbe Mijn goede vriend Eusébio is helaas overleden. Onder de douche noemde ik hem altijd Euzépio. Ik zal je missen, maat. #RIP reageer retweet
Triestquote:Op zondag 5 januari 2014 13:20 schreef Evertjan het volgende:
twitter:LavieJanRoos twitterde op zondag 05-01-2014 om 10:03:14RT @jeroenkrabbe Mijn goede vriend Eusébio is helaas overleden. Onder de douche noemde ik hem altijd Euzépio. Ik zal je missen, maat. #RIP reageer retweet
Portugal is nu eenmaal warmbloedigquote:Op zondag 5 januari 2014 13:54 schreef Alentejana het volgende:
De president van Portugal heeft een toepraak gehouden en drie dagen nationale rouw uitgeropen en "hoopt dat mensen een voorbeeld nemen aan zijn moed."
En in Nederland maar flauwe grapjes maken. Wacht maar tot er bij jullie een nationale held doodgaat.
Klopt.quote:
Nee, was de bijnaam van Eusebio, Beckenbauer heeft die naam nog getwittert vanochtend om hem te eren.quote:
quote:Op zondag 5 januari 2014 11:31 schreef Alentejana het volgende:
Nou ik ben er even ingedoken (ik wil het dan wel weten ook, zo zit ik in elkaar) maar Pelé (op zichzelf al een bijnaam, want niet zijn echte) "kreeg de naam de koning in 1957, op z'n 17de, van toneel- en sportschrijver Nelson Rodrigues..." en werd óók zwarte parel genoemd.
Het lijkt erop dat de namen dus niet echt exclusief waren en op beide continenten gewoon een koning en een zwarte parel rondliep. We hebben allebei gelijk!
Pelé had als bijnaam El Rey.quote:Op zondag 5 januari 2014 17:25 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nee, was de bijnaam van Eusebio, Beckenbauer heeft die naam nog getwittert vanochtend om hem te eren.
Aangezien Columbus een Italiaan was zal dat wel. Verder was Eusebio natuurlijk een veel betere voetballer dan die ontdekkingsreiziger.quote:Op zondag 5 januari 2014 14:05 schreef tong80 het volgende:
Ik denk dat mochten er een verkiezing van grootste Portugees zijn gehouden hij had gewonnen van Columbus.
Luisteren wat LdL ermee doet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |