Helaas is medio 2013 mijn 4e generatie iPad behoorlijk hard ten val gekomen (gegleden). Het scherm helemaal kapot en ook de achterzijde/zijkant heeft nogal wat beschadigingen.
Gelukkig deed de iPad het nog perfect en daarom heb ik het scherm laten vervangen (niet door Apple zelf). Hierdoor is de iPad weer functioneel. Echter, door de beschadigingen aan de achter/zijkant (met name op de hoeken) sluit het scherm niet perfect overal meer aan op de achterzijde/zijkant van de iPad en zit er ook licht beweging bij het scherm in de hoeken. In een hoes merk je daar helemaal niets van, maar het hoort natuurlijk niet. Alle knoppen en in&uitgangen werken zoals zou moeten.
Ik heb inmiddels een nieuwe iPad en daarom wil ik deze te koop aanbieden. Wordt geleverd inclusief doos. Ik denk dat een handig iemand de achterzijde kan vervangen, waardoor het geheel weer als nieuw is, maar dat laat ik liever aan iemand anders over.
![490IMG_2063.jpg]()
![702IMG_2064.jpg]()
![879IMG_2062.jpg]()
![696IMG_2065.jpg]()
iPad bevindt zich in Groningen en kan daar afgehaald worden, zodat de koper kan zien wat hij koopt. Verzenden kan ook, goed verpakt en aangetekend, maar het risico is dan geheel voor de koper.
Vraagprijs is 400 euro voor deze beschadigde iPad 4 met Retina display, 3G en 64GB. Je krijgt er een zwartleren hoes bij
De aangegeven prijs is puur omdat er een prijs moet staan, want ik vind het moeilijk om de waarde in te schatten. Bieden mag, maar verplicht mij tot niets
Let op: Garantie tot de drempel!