abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135092051
Wat mij de laatste tijd opvalt is dat je steeds vaker hoort dat iemand transseksueel is en vaak is het dichterbij dan je denkt. Zo kwam ik erachter dat een jongen bij mij uit het dorp eerder een meisje is geweest. Een vriendin van die jongen is eerder een jongen geweest. Ook op TV hoor je het steeds vaker. Vorige week bij the voice kids een meisje wat eerder een jongen was en op nederland 1 was laatst een programma met 2 meisjes die eerder jongens waren. Hier heb ik het alleen nog maar over jongeren wat ik de laatste maand heb gehoord, dan heb ik het nog niet gehad over alle volwassen transseksuelen. Op zich heb ik er niks op tegen, ik vind het hooguit apart.

Komt het dan toch meer voor dan je denkt? Zijn er hier op Fok misschien ook transseksuelen?

[ Bericht 0% gewijzigd door Saleu op 05-01-2014 02:01:03 ]
pi_135092123
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 01:30 schreef Saleu het volgende:
Wat mij de laatste tijd opvalt is dat je steeds vaker hoort dat iemand transseksueel is en vaak is het dichterbij dan je denkt. Zo kwam ik erachter dat een jongen bij mij uit het dorp eerder een meisje is geweest. Een vriendin van die jongen is eerder een jongen geweest. Ook op hoor je het steeds vaker. Vorige week bij the voice kids een meisje wat eerder een jongen was en op nederland 1 was laatst een programma met 2 meisjes die eerder jongens waren. Hier heb ik het alleen nog maar over jongeren wat ik de laatste maand heb gehoord, dan heb ik het nog niet gehad over alle volwassen transseksuelen. Op zich heb ik er niks op tegen, ik vind het hooguit apart.

Komt het dan toch meer voor dan je denkt? Zijn er hier op Fok misschien ook transseksuelen?
ik heb een achternicht, die op het punt staat om de eerste operatie te ondergaan.
van vrouw naar man, dus.
pi_135092188
had d'r ooit een op badoo en heb vriendelijk bedankt

Iedereen moet kunnen doen en zijn wat hij wil zolang het niet bij het overdreve af is (wat je ziet bij flikkers ipv homos).
pi_135092198
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 01:30 schreef Saleu het volgende:
Wat mij de laatste tijd opvalt is dat je steeds vaker hoort dat iemand transseksueel is en vaak is het dichterbij dan je denkt. Zo kwam ik erachter dat een jongen bij mij uit het dorp eerder een meisje is geweest. Een vriendin van die jongen is eerder een jongen geweest. Ook op hoor je het steeds vaker. Vorige week bij the voice kids een meisje wat eerder een jongen was en op nederland 1 was laatst een programma met 2 meisjes die eerder jongens waren. Hier heb ik het alleen nog maar over jongeren wat ik de laatste maand heb gehoord, dan heb ik het nog niet gehad over alle volwassen transseksuelen. Op zich heb ik er niks op tegen, ik vind het hooguit apart.

Het komt gelukkig niet zoveel voor :)
pi_135092718
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 01:37 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:

Iedereen moet kunnen doen en zijn wat hij wil zolang het niet bij het overdreve af is (wat je ziet bij flikkers ipv homos)
Met andere woorden het komt er op neer dat niet iedereen mag doen wat ze willen :')
-XOXO-
pi_135093111
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2014 02:02 schreef datismijnmening het volgende:

[..]

Met andere woorden het komt er op neer dat niet iedereen mag doen wat ze willen :')
haha nu ik het terug lees...eigenlijk wel ja :`)

saaahhhrieeeehhh
pi_135093372
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 02:23 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:

[..]

haha nu ik het terug lees...eigenlijk wel ja :`)

saaahhhrieeeehhh
:')
-XOXO-
  zondag 5 januari 2014 @ 03:01:31 #9
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_135093522
Loopt ergens een topic over op FOK!. Zijn nogal defensieve mensen hier.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  zondag 5 januari 2014 @ 03:01:53 #10
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_135093528
quote:
14s.gif Op zondag 5 januari 2014 03:01 schreef Fir3fly het volgende:
Loopt ergens een topic over op FOK!. Zijn nogal defensieve mensen hier.
R&P / Genderdysforie #45 : Being ourselves!
  zondag 5 januari 2014 @ 03:02:03 #11
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_135093529
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_135093638
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 02:49 schreef IMVHI het volgende:

[..]

Inderdaad. Ze voegen gewoon niet zoveel toe aan de maatschappij, en zijn veel mensen gewoon tot last.
Vertel mij eens hoe je weet dat ze niets toevoegen. En hoe ze veel mensen lastigvallen?

Spreek je uit ervaring?

En nu ik al bezig ben, vertel eens wat jij toevoegt aan de maatschappij en waarom jij - gezien je houding - anderen lastigvalt met je denkbeelden.
pi_135093659
quote:
Toen ik dat topic net ff snel aan het doorspitten was zat ik bij elke post van iemand me constant af te vragen of hun 'geslachtstekentje' hun echte geslacht(of zal ik zeggen het fysieke geslacht) of hun geestelijke geslacht is :'). Ben er maar vanaf gegaan werd er een beetje paranoia van.
pi_135093671
Ik kan maar niet begrijpen waarom mensen last hebben van anderen die 'afwijken'. Transseksuelen en homoseksuelen enzovoorts.

Wat is nou het probleem precies? En waarom wordt hun 'afwijking' als een bron van ergernis gezien?

Wanneer je ruzie hebt met een normaal persoon (haha weet je zo'n heteroseksueel jaja), dan heb je toch ook niet last van heteroseksuelen, maar van die persoon specifiek? Of word je nou constant door een transseksueel lastiggevallen dat je ze allemaal maar als lastig bestempelt?
  zondag 5 januari 2014 @ 03:22:15 #15
179075 hugecooll
pi_135093697
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2014 03:19 schreef zarGon het volgende:
Ik kan maar niet begrijpen waarom mensen last hebben van anderen die 'afwijken'. Transseksuelen en homoseksuelen enzovoorts.

Wat is nou het probleem precies? En waarom wordt hun 'afwijking' als een bron van ergernis gezien?

Wanneer je ruzie hebt met een normaal persoon (haha weet je zo'n heteroseksueel jaja), dan heb je toch ook niet last van heteroseksuelen, maar van die persoon specifiek? Of word je nou constant door een transseksueel lastiggevallen dat je ze allemaal maar als lastig bestempelt?
Dit is aan IMVHI gericht toch?
pi_135093722
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2014 03:19 schreef zarGon het volgende:

Heb er ook totaal geen problemen mee vindt het alleen een beetje raar. Maarja de wereld zou saai zijn zonder raar.
pi_135093782
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2014 03:15 schreef zarGon het volgende:

[..]

Vertel mij eens hoe je weet dat ze niets toevoegen. En hoe ze veel mensen lastigvallen?

Spreek je uit ervaring?

Ja ik spreek uit ervaring. Ik ken er een en die heeft zijn/haar hele leven al een uitkering en loopt altijd in de weg. Vandaar :)
pi_135093790
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 03:22 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Dit is aan IMVHI gericht toch?
Onder andere. Begon bij het lezen van de OP, waarin TS aangaf 'op zich niets tegen ze te hebben'.

Waarom zou je zoiets vermelden en waarom zou je er überhaupt iets tegen hebben?

Persoonlijke ervaringen daargelaten natuurlijk.
  zondag 5 januari 2014 @ 03:31:45 #19
179075 hugecooll
pi_135093799
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2014 03:30 schreef zarGon het volgende:
waarom zou je er überhaupt iets tegen hebben?
srs?
pi_135093809
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 03:29 schreef IMVHI het volgende:

[..]

Ja ik spreek uit ervaring. Ik ken er een en die heeft zijn/haar hele leven al een uitkering en loopt altijd in de weg. Vandaar :)
Aha. Je kent één transseksueel. En je vindt alle transseksuelen maar niets.

Mag ik je vragen wat je van heteroseksuelen en Nederlanders vindt?

Want guess what, heteroseksuelen en Nederlanders maken meer misbruik van uitkeringen dan transseksuelen.

Verder vraag ik me af hoe ze jou in de weg kan lopen. Delen jullie dezelfde gangpad, of zo?
pi_135093816
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 03:31 schreef hugecooll het volgende:

[..]

srs?
Ja.

Wat is jouw probleem met een *random* transseksueel?
  zondag 5 januari 2014 @ 03:35:54 #22
179075 hugecooll
pi_135093835
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2014 03:33 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ja.

Wat is jouw probleem met een *random* transseksueel?
Met de persoon op zich in beginsel niks. Maar waarom zou je transseksualiteit geen probleem vinden?
pi_135093842
Hoe logisch is het om een hele groep af te rekenen op wat een individu doet?

En ja, zijn natuurlijk weer uitzonderingen op. Dat je elke dag maar opnieuw lastiggevallen wordt en er niets aan doet of kan doen. Dan kan ik de frustratie begrijpen. Maar ik heb een vermoeden dat je niet dagelijks een transseksueel tegen het lijft loopt. Ongewild.
pi_135093847
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 03:35 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Met de persoon op zich in beginsel niks. Maar waarom zou je transseksualiteit geen probleem vinden?
Waarom wel?
  zondag 5 januari 2014 @ 03:38:15 #25
179075 hugecooll
pi_135093854
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2014 03:37 schreef zarGon het volgende:

[..]

Waarom wel?
Ja, goed, waarom zou je iets tegen paranoia hebben? Je hebt er toch zelf geen last van?

Vragen, vragen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')