quote:Op zondag 5 januari 2014 01:00 schreef dion_v_k het volgende:
Kut. Datum vergeten wanneer de regens van Duitsland en Frankrijk in het spel komen.
quote:Op donderdag 26 december 2013 16:42 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Nog nooit geprobeerd op die manier![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op die datums ga ik de meest populaire competities af, dan kun je ze gewoon een contract aanbieden en kost de speler je 500k-1M in plaats van 5 tot 10 miljoen
quote:Op zondag 5 januari 2014 00:06 schreef ThadCastle het volgende:
Halve finale capital one cup.. wie haalt er een speler neer die niet eens de bal heeft.. jap Cesar
Echt te achterlijk hoe slecht hij is
David Luiz nu ook rood
Hassle opponents bij Chelsea is pure aids, bij Porto nooit problemen mee gehaddat had ik ook bij Chelsea (en Anderlecht). Hassle opponents = 1 op 2 wedstrijden rode kaartSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel 5-3 gewonnen over 2 wedstrijden
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Heb het nu weggehaaldquote:Op zondag 5 januari 2014 01:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
dat had ik ook bij Chelsea (en Anderlecht). Hassle opponents = 1 op 2 wedstrijden rode kaart
Door dat debiele salaris was het bijna onmogelijk. Heb hem eerst in seizoen 2 moeten verhuren omdat niemand hem wilde kopen..maar Inter wilde tenminste dat salaris overnemen. Daarna toch kunnen slijten voor een paar miljoen, maar moest nog wel even 150k per maand blijven betalen voor hemquote:Op zondag 5 januari 2014 01:49 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Heb het nu weggehaaldTegen de mindere teams verdedigen ze als kranten maar nu tegen City en Liverpool allebei maar 1 goal tegen. 1-0 vs City en 1-2 vs Liverpool
Misschien met dat Hassle opponents toch teveel dode spelsituaties tegen..
Hoe heb jij Torres kunnen slijten?
Lampard schiet alles raak. En Lukaku ookquote:Op zondag 5 januari 2014 02:26 schreef ThadCastle het volgende:
PenaltiesKrijg er 100 tegen en als ik er zelf 1 heb missen mijn spelers. 1 uit 5 ofzo.. Tot nu toe echt een rare save dit..
1-1 tegen dat Franse kut team.
Lampard zit op de bank haalt nooit hoger dan een 6,9. Zelfde geldt voor Hazard, Azpili, Ivanovic.quote:Op zondag 5 januari 2014 02:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lampard schiet alles raak. En Lukaku ook
In Decemberquote:Op zondag 5 januari 2014 14:11 schreef wieisboos het volgende:
[ afbeelding ]
En ik zit nog in december
Als ik mijn grote spitta talentje daar dan naast leg...quote:Op maandag 6 januari 2014 01:08 schreef Lindgren. het volgende:
Ik denk dat ik hem een basisplaats ga geven.
[ afbeelding ]S
Dat wordt over een jaartje gewoon 20 afwerken, 20 dribbel, 20 beweeglijkheid, 20 eerste meters en 20 snelheid.
+ hoog op afstandsschoten, techniek, zonder bal.
Zo zien ze er bij mij uit de jeugd ook allemaal uit hoor.quote:Op maandag 6 januari 2014 01:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als ik mijn grote spitta talentje daar dan naast leg...
[ afbeelding ]
Maar dit krijgt dan 4,5* (en doet het ook goed). Maar op basis van de stats is er echt niks waar je dat vanaf kan zien eigenlijk..quote:Op maandag 6 januari 2014 01:13 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zo zien ze er bij mij uit de jeugd ook allemaal uit hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |