SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Geld moet rollen he. Gaat er niet om wat de spelers willen. En die willen sowieso het liefst een volle grote zaal.quote:Op zondag 5 januari 2014 00:28 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
is dat een criteria dan? hoeveel lawaai het publiek maakt?
veel spelers vinden rustiger publiek juist fijner. het blijft nog altijd een sport waar concentratie het belangrijkst is.
de master of darts een aantal jaar terug was volgens mij zeer geslaagd. als dat kan waarom niet zo een premiere league avond.quote:Op zondag 5 januari 2014 01:08 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Geld moet rollen he. Gaat er niet om wat de spelers willen. En die willen sowieso het liefst een volle grote zaal.
Het kan wel, maar niet op een donderdag.quote:Op zondag 5 januari 2014 01:18 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
de master of darts een aantal jaar terug was volgens mij zeer geslaagd. als dat kan waarom niet zo een premiere league avond.
Das toch lang geen 8000 man. Totaal niet interessant voor de PDC imo+ publiek is zo saai als wat.quote:Op zondag 5 januari 2014 01:18 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
de master of darts een aantal jaar terug was volgens mij zeer geslaagd. als dat kan waarom niet zo een premiere league avond.
Kut toernooitjequote:Op zondag 5 januari 2014 00:22 schreef Grifte het volgende:
[..]
Je baseert je mening wel volledig op een 'kuttoernooitje'. Er zijn zat voetbalfans (zinglui) die best naar zo'n PL avond willen gaan, het animo is er zeker na al het Nederlandse succes wel. Ik denk dat de PDC het gewoon eens moet durven, goede reclame campagne dan kan je wel een mooi zaaltje vullen.
Vraag dat nou in dit topic.... Zo moeilijk is het niet.quote:Op zondag 5 januari 2014 21:28 schreef polderturk het volgende:
Hoeveel Nederlanders doen er eigenlijk mee?
zijn ze in Engeland allemaal vrij vrijdags? Bovendien zijn er genoeg concerten en dergelijk op donderdag. Je kan de volgende dag gewoon werken na een avond darts kijkenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:48 schreef hole1988 het volgende:
[..]
PL is donderdag en de meeste mensen moeten gewoon naar hen werk. Ik denk dat een groot toernooi zoals de World Darts Trophy best wel zou kunnen.
Dat kan altijd, alleen je werkt wel met Engelse tijden en het kan zo uitlopen tot middernacht. Concerten eindigen toch wat eerder.quote:Op zondag 5 januari 2014 21:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zijn ze in Engeland allemaal vrij vrijdags? Bovendien zijn er genoeg concerten en dergelijk op donderdag. Je kan de volgende dag gewoon werken na een avond darts kijken
quote:Ron Meulenkamp maakt de overstap van de BDO naar de PDC
Vandaag maakte Ron Meulenkamp bekend dat hij een nieuwe hoofdsponsor heeft gevonden welke het mogelijk maakt om de overstap naar de PDC te maken. “Ik u mededelen dat ik een nieuwe hoofdsponsor heb in het bedrijf Vloettax.nl personenvervoer/regiotaxi. Samen met de steun van F.v Cargo Oranjebar, en glazenwassersbedrijf Nielen.
Zo heb ik een mooi bedrag bij elkaar om een mooi begin te maken aan een overstap naar de PDC. Zelf zou ik nooit de overstap kunnen maken. Met de hulp van deze mensen krijg ik een kans die ik graag met beide handen aanpak. Ik heb er super veel zin in om deze kans goed te benuttigen,” aldus Ron “The Bomb” Meulenkamp.
Mooi daar wordt hij alleen maar beter van. Bij jonkies als Smith en Evans betaalt dat zich nu al uit.quote:
Gaat vanzelf weg, had hier in het begin ook last van. Duurt echter wel even.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:08 schreef RemcoW23 het volgende:
Iemand hier die ervaring heeft met een rubberen mat voor het darten, en dan met name wat trucjes om de geur snel weg te krijgen?
Heb dat ding maar even buiten neer gezet.
quote:Ian Moss
Kyle Anderson
Mareno Michels
Matt Clark
Tomas Seyler
Mark Barilli
Ron Meulenkamp
überhaupt.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die sponsors
Waarom zou je Ron Meulenkamp uberhaupt willen sponsoren
Zo hoog staan de jongere niet.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:06 schreef clavier het volgende:
[..]
Mooi daar wordt hij alleen maar beter van. Bij jonkies als Smith en Evans betaalt dat zich nu al uit.
quote:De voornaamste beweegreden om terug te keren is dat Co een mensenmens is en gevoelsmatig het idee had om zich meer thuis te voelen bij de BDO.
De BDO is de bond waar Co in 1996 zijn debuut maakte op de Embassy. In 2008 besloot Co zijn geluk te beproeven bij de PDC. Co heeft in de jaren goed gepresteerd bij de PDC. Onder meer twee kwartfinale plaatsen op het WK en een geweldige overwinning op Phil Taylor tijdens het PDC German Darts Championships in 2008. Hetgeen nog steeds een absoluut hoogtepunt is voor de darter die tegenwoordig woonachtig is in Lelystad.
Vanaf heden zal Co weer in het BDO circuit actief zijn. Hij gaat uitstippelen welke koers voor hem het beste is en hoopt acte de presence te geven op de Dutch Open. Het grootste toernooi ter wereld wordt van 31 januari t/m 2 februari 2014 gespeeld in de Bonte Wever te Assen.
Co geeft ook duidelijk aan dat hij een geweldige tijd heeft gehad bij de PDC maar denkt dat het voor hem beter is om verder te darten bij de BDO.
Voor zover nu bekend zal Co gewoon actief blijven als analist bij RTL darts.
qua deelnemers is het inderdaad de grootste, maar voor de rest.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 01:06 schreef Slobeend het volgende:
http://www.rtl7darts.nl/n(...)h-darts-organisation
[..]![]()
, maar wel een goed besluit van Co.
twitter:MarcelMaijer twitterde op donderdag 09-01-2014 om 20:54:36@TeamMvG180 Hij is klaar met gedrag van mensen bij PDC. Voelt zich meer thuis bij BDO. Hij spreekt van een 'warm bad' daar. reageer retweet
Dat blijft hij.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 03:30 schreef j0rdiiii het volgende:
Hopelijk blijft hij behouden als top analist bij RTL7.
Nederlander?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 04:04 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat blijft hij.
Er gaat trouwens nog iemand van de PDC naar de BDO.
Ik denk dat die nog een keer voor de Q-school gaat, daar was hij 2 jaar geleden toch heel dicht bij een tourkaart.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 02:55 schreef wimderon het volgende:
Oh, stond al een paar posts terug.
Dan maar de grote vraag: gaat Co Stompe Junior ook mee naar de BDO?
Van zijn FBquote:Dank Dank Dank , diepe buiging voor alle hartverwarmende reacties ! Het hoge woord is eruit en ik ben dolgelukkig hoe hier door mijn fans op is gereageerd. Dankzij al deze prachtige berichten, op welke manier dan ook, besef ik dat ik de juiste keuze heb gemaakt. Het begin bij de PDC was prachtig en dat had ik voor geen goud willen missen. Maar de tijd is nu aangebroken voor een switch. De exacte redenen en motivatie zijn persoonlijk. Deze wil ik graag voor mij zelf houden en hoop dat jullie daar respect voor op kunnen brengen. Door deze switch krijg ik meer tijd om nog meer leuke dingen te doen voor en met RTL . Het geeft ook ruimte aan sponsoren, de eerste hebben zich al aangemeld. Zijn er nog bedrijven die willen praten dan kunnen ze nu aanschuiven. Vandaag via Amsterdam onderweg naar Texel een nieuwe stap is gemaakt.
Zijn niveau?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:25 schreef borisz het volgende:
De exacte redenen en motivatie zijn persoonlijk. Deze wil ik graag voor mij zelf houden en hoop dat jullie daar respect voor op kunnen brengen
Opmerkelijk:quote:
Fantastische zaal om te dartenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:02 schreef Nober het volgende:
Dartwereld in schok.
[ afbeelding ]
[..]
Opmerkelijk:
Geert de Vos wil niet meedoen aan de World Darts Trophy.
Geert de Vos was ranked in the top 16 but asked not to be included in the draw.
Nee die zijn voor Fordham en R. Georgequote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Fantastische zaal om te darten
Co meteen voor de wildcard daar?
Er is geloot tijdens de Zuiderduin Masters. Als het goed is zaten Bunting en Wilson ook gewoon bij de balletjes, maar ik vind het inderdaad ook opvallend.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 17:21 schreef Madhouse11 het volgende:
Hebben ze nu bewust de wildcards tegenover de nummers 1 en 2 van de wereld gezet?
Dit. Wat een klapjostie is me dat.quote:
Cadeautje van de Daily Mirror, althans Fordham dan.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Waar sláát dit op, die Wildcards voor de World Trophy BDO..
Fordham & George. Dat Fordham wordt gekozen is echt een belediging voor elke darter die netjes de toernooien afloopt.
Jep..quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:36 schreef borisz het volgende:
[..]
Cadeautje van de Daily Mirror, althans Fordham dan.
zijn ook van de partij op de Q-school.quote:Paul Lim
Alan Tabern
Chris Mason
Barrie Bates
Carlos Rodriguez
twitter:BarryHearn twitterde op donderdag 09-01-2014 om 15:34:32I have no problem with the BDO calling the lakeside event The World Amateur . I have a problem calling this the World professional champs. reageer retweet
quote:
quote:Work on TV talking darts, boxing expert, 4 time major semi-finalist winner of 12 world ranking events!
Before you judge, make sure you're perfect.
not in jail
Mason speelt niet voor de Tour kaart schijnbaar. Hij speelt dit jaar de challenger tour, wat dat ook mag inhouden. Staat op zijn Twitter.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:12 schreef wimderon het volgende:
Onder andere
[..]
zijn ook van de partij op de Q-school.
Challenge Tour is tot 25 jaar, hij zal wel wat anders bedoelen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:49 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Mason speelt niet voor de Tour kaart schijnbaar. Hij speelt dit jaar de challenger tour, wat dat ook mag inhouden. Staat op zijn Twitter.
Noemt Mason Jan Dekker nou 'Dicky Dekker' ?????.!!!
Wat doe je op Eurosport als de wedstrijd allang ten einde is?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:49 schreef Salt_Seafood het volgende:
Euro Sport heeft bij mij storing, ben ik de enige?
Zal vast en zeker met de Q-school te maken hebben.twitter:Dannycox_ twitterde op zaterdag 11-01-2014 om 22:39:23Expect the unexpected over the next 24 hours! #darts reageer retweet
Lijkt mij dat een grote naam naar de PDC gaat.quote:
Zijn dat de 100.000 toernooitjes?quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Alle Europese Tour events van de PDC komen live op YouTube
Er gaat 1 grote naam van de PDC naar de BDO zoals Stompe reeds bekend maakte.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:52 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Lijkt mij dat een grote naam naar de PDC gaat.
[..]
Zijn dat de 100.000 toernooitjes?
Uh, je snapt 't niet.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 23:54 schreef MolFan het volgende:
[..]
Er gaat 1 grote naam van de PDC naar de BDO zoals Stompe reeds bekend maakte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |