abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135090714
Dit is de zoveelste serie die ik ga aanmoedigen, maar er is gewoon teveel crap op tv om niet een beetje positief te blijven. Dus bij deze!

Dit topic gaat over Ground Floor een serie die draait om een stelletje "Suits" ja Suits (iedereen die Entourage heeft gezien, weet wat Suits zijn, alleen bedoelen we hier niet dezelfde Suits), die een bedrijfje runnen onder baas Dr. Cox, nee niet de echte Dr. Cox, gewoon de acteur die Dr. Cox speelde.

En verder spelen nog een aantal lekkere wijven in deze serie, die op de ground floor werken, waaronder, Alexis Knapp, uit de film Project X, maar in deze serie speelt ze iemand genaamd Tori, boeiend ook hoe ze heet, je kan gewoon genieten van haar en Briga Heelan of hoe ze ook heet... ja Briga Heelan heet ze... tja, je wil het gewoon zien of niet!

[ Bericht 0% gewijzigd door JDx op 05-01-2014 11:37:16 ]
  zondag 5 januari 2014 @ 00:46:10 #2
356649 MyTiredFeet
Onsamenhangend
pi_135090853
Inderdaad, leuke serie.
Op woensdag 27 december 2012 schreef robdriessen het volgende:
Als Leo Blokhuis ooit onder een auto terecht komt en gaat hemelen, wil ik MyTiredFeet als nieuwe nationale muziekprofessor.
pi_135091306
quote:
14s.gif Op zondag 5 januari 2014 00:46 schreef MyTiredFeet het volgende:
Inderdaad, leuke serie.
Goeie concurrent voor Men at Work haha :)

Ik verdien trouwens wel minstens 1 puntje voor deze OP toch? :P

[ Bericht 8% gewijzigd door JDx op 05-01-2014 01:43:51 ]
pi_135092901
Lekker luchtig tussendoortje, maar zou het niet missen ofzo als het stopte :P
pi_135093005
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 02:09 schreef Zhano het volgende:
Lekker luchtig tussendoortje, maar zou het niet missen ofzo als het stopte :P
Geef op z'n minst een beetje credit voor al de links in de OP... weetje hoeveel moeite! :P
pi_135093072
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 02:15 schreef JDx het volgende:

[..]

Geef op z'n minst een beetje credit voor al de links in de OP... weetje hoeveel moeite! :P
Bitch please :{w :P

Verder leuke OP idd, alleen vergeet je de hoofdrolspeler? Nou boeit die dude me persoonlijk niet maar andere mensen kennen hem misschien van Pitch Perfect?
pi_135096500
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 02:20 schreef Zhano het volgende:

[..]

Bitch please :{w :P

[ afbeelding ]

Verder leuke OP idd, alleen vergeet je de hoofdrolspeler? Nou boeit die dude me persoonlijk niet maar andere mensen kennen hem misschien van Pitch Perfect?
Zo dan?
http://media.filmz.ru/photos/full/f_111321.jpg

:)

Ik kan die bek van die gast niet uitstaan, rare mondhoeken ofzo haha, maar idd, die gay uit Pitch Perfect, verder totaal onbekende gast.
pi_135097767
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 11:38 schreef JDx het volgende:

[..]

Zo dan?
http://media.filmz.ru/photos/full/f_111321.jpg

:)

Ik kan die bek van die gast niet uitstaan, rare mondhoeken ofzo haha, maar idd, die gay uit Pitch Perfect, verder totaal onbekende gast.
Top ^O^
pi_147539998
Seizoen 2 is begonnen :)
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_147875002
Was vorig jaar blij met een nieuw seizoen, maar er was meteen al geen zak aan.

Echt zo'n serie waar ze na 1 seizoen wat mensen weghalen en met een kleine goedkope cast nog even doorkabbelen op het semi-succes van het eerste seizoen.

Bagger, meteen mee gekapt na S02E01.

Was destijds met Breaking In ook zo. Mooie chick eruit, belangrijke gast weg, wat B-acteurs er voor in de plaats en gewoon doorgaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')