Ja, mede daardoor was ik ook erg sceptisch. Er zitten ook meer dan genoeg standaard dingen in, maar vooralsnog zijn de verhaallijnen gewoon erg leuk en worden ze eigenlijk met de week beter. Gewoon een typische "verstand op 0" zomercomedy voor tussendoor, niets mis mee.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:12 schreef Jivis het volgende:
Jezus, alle sitcom cliché's die je maar kunt verzinnen komen in die trailer terug hè.
oh, hij kwam me al bekend voor.quote:Op zondag 8 juli 2012 14:12 schreef Seam het volgende:
Ik kwam er laatst pas achter dat die gast met de baard uit de 70's show komt. Met baard herkende ik hem amper. Volgende week de laatste 2 afleveringen alweer van het seizoen.
Volgens mij had hij in that 70's show ook een tijd een baardquote:Op zondag 15 juli 2012 03:32 schreef Max-Westerman het volgende:
Vandaag ook de eerste afleveringen gezien.
Leuke serie.
[..]
oh, hij kwam me al bekend voor.
Volgens mij niet, hij was toch Hyde?quote:Op zondag 15 juli 2012 13:53 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Volgens mij had hij in that 70's show ook een tijd een baard
Echt top is het niet, maar dat lage cijfer is bullshit. Gisteren de eerste twee afleveringen gezien, en het lijkt gewoon een vermakelijke serie te zijn....quote:Op zondag 15 juli 2012 04:22 schreef Kenju het volgende:
Hmm, zal het eens proberen. Op imdb word het iig niet erg positief ontvangen, gezien het lage cijfer en de reacties...
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 01:36 schreef Tim86 het volgende:
Ze gaan het nu ook op Comedy Central uitzenden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |