Het is waarschijnlijk Amerikaanse pindakaas, en die is ook smerig. Er zit suiker of hfcs in.quote:Op zondag 5 januari 2014 03:18 schreef Kees22 het volgende:
[..]![]()
Ik lust geen pindakaas, maar wat ziet die pot er extra smerig uit zeg!![]()
Als ik aanneem dat het geen satire is, is het nog steeds een slecht argument. Als er al een nieuwe vorm van leven zou ontstaan, wordt die door onze maag en darmen wel doeltreffend verteerd.
Ik snap zijn argumentatie niet. Hij heeft dus elke pot pindakaas onderzocht of er ergens een nieuw eencellig organisme in zit verborgen of wat?quote:
Wat hij doet is Preaching for the quire zoals dat zo mooi heetquote:Op zondag 5 januari 2014 10:50 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ik snap zijn argumentatie niet. Hij heeft dus elke pot pindakaas onderzocht of er ergens een nieuw eencellig organisme in zit verborgen of wat?
Preaching to the choir bedoel je.quote:Op zondag 5 januari 2014 11:05 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wat hij doet is Preaching for the quire zoals dat zo mooi heet
Hij overtuigt atheisten niet, maar zijn mening is er voor de mensen die hem sowieso aanhangen
Euh, ja, geen idee waar dat vandaan komtquote:
quote:Op zondag 5 januari 2014 00:33 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Je druk maken om wat andere mensen wel of niet geloven.
Overigens hebben we daar in het Nederlands de uitdrukking preken voor eigen parochie voor.quote:Op zondag 5 januari 2014 11:13 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Euh, ja, geen idee waar dat vandaan komt
Waarom zou er überhaupt een nieuwe vorm van leven in pindakaas ontstaan.quote:Op zondag 5 januari 2014 03:18 schreef Kees22 het volgende:
[..]![]()
Ik lust geen pindakaas, maar wat ziet die pot er extra smerig uit zeg!![]()
Als ik aanneem dat het geen satire is, is het nog steeds een slecht argument. Als er al een nieuwe vorm van leven zou ontstaan, wordt die door onze maag en darmen wel doeltreffend verteerd.
Een pot pindakaas is een perfect model voor de prebiotische aarde toch?quote:Op zondag 5 januari 2014 12:51 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Waarom zou er überhaupt een nieuwe vorm van leven in pindakaas ontstaan.
20%? Dat geloof ik niet zomaar, zeker niet als er geen enkele informatie over de opzet van het onderzoek gegeven wordt en het in opdracht van Trouw is gedaan.quote:Op zondag 5 januari 2014 09:36 schreef Pietverdriet het volgende:
20% van Nederland denkt er hetzelfde over
http://www.elsevier.nl/Cu(...)aal-ELSEVIER225238W/
Volgens mij kon dat wel eens kloppen.quote:Op zondag 5 januari 2014 14:24 schreef heiden6 het volgende:
[..]
20%? Dat geloof ik niet zomaar, zeker niet als er geen enkele informatie over de opzet van het onderzoek gegeven wordt en het in opdracht van Trouw is gedaan.
Ik weet niet of de mens wel zo intelligent is. Gezien de staat de politiek en de planeet en zo.quote:Op zondag 5 januari 2014 00:09 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het is toch een belediging als men een intelligent wezen als de mens beschouwt als aap 2.0?²
En wat bedoelt men met 'evolutie'? Zoveel mensen die bashen op Christenen die niet geloven in 'de evolutie' zonder dat er eigenlijk wordt gezegd wat ze daar precies mee bedoelen.quote:Op zondag 5 januari 2014 14:28 schreef Monolith het volgende:
[..]
Volgens mij kon dat wel eens kloppen.
Ik heb wel eens wat cijfers gezien waarin inderdaad de VS en Turkije scores van tegen de 40% haalden, maar ook Nederland nou niet bepaald goed voor de dag kwam in vergelijking met Scandinavische landen bijvoorbeeld.
Deze dus.
[ afbeelding ]
Wat heeft de leeftijd van de aarde met evolutie van doen? Dat is een conclusie die volgt uit vakgebieden als kern- en astrofysica.quote:Op zondag 5 januari 2014 14:36 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
En wat bedoelt men met 'evolutie'? Zoveel mensen die bashen op Christenen die niet geloven in 'de evolutie' zonder dat er eigenlijk wordt gezegd wat ze daar precies mee bedoelen.
Er zijn vast genoeg mensen die simpelweg niet geloven in de leeftijd van de aarde zoals die gekenschetst wordt door anderen, maar evolutie en het ontstaan van nieuwe rassen op zich niet uitsluiten.
Zie, dat dieren resistent worden voor allerhande medicijnen of antibiotica is een gegeven waar weinig gelovigen moeite mee zullen hebben om te erkennen. Hoe al het leven schijnbaar ontstaan is uit één ééncellige is iets totaal anders en ik snap best dat niet iedereen dat zomaar aanneemt.
Ja dat onderscheid maak jij nu. Mijn punt is dat allerlei dingen onder de noemer 'evolutie' of 'evolutietheorie' zijn gaan vallen die er niks mee te maken hebben.quote:Op zondag 5 januari 2014 14:38 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wat heeft de leeftijd van de aarde met evolutie van doen? Dat is een conclusie die volgt uit vakgebieden als kern- en astrofysica.
Wat is er Europees aan?quote:Op zondag 5 januari 2014 00:02 schreef barthol het volgende:
Afbeelding toont ook aan dat creationisten Adam en Eva voorstellen als mensen met een Europees fenotype.
Ja, na honderduizendmiljard jaar begin je wellicht voorzichtaan aan zelfmoord te denken.quote:Op zondag 5 januari 2014 01:36 schreef IMVHI het volgende:
Het lijkt mij erg benauwend om het eeuwige leven te hebben. Op een gegeven moment ben je er gewoon klaar mee
Een lichtgetinte herrieschopper was het.quote:
Neu dat onderscheid maak ik niet. De hedendaagse evolutietheorie verklaart slechts de biodiversiteit.quote:Op zondag 5 januari 2014 14:41 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ja dat onderscheid maak jij nu. Mijn punt is dat allerlei dingen onder de noemer 'evolutie' of 'evolutietheorie' zijn gaan vallen die er niks mee te maken hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |