Daar ben ik ook wel benieuwd naar jaquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:20 schreef Royco1 het volgende:
Hoe kom je nu bij deze TT als wij het over het pimpen van een Ka hebben?
spuiten = verven ... neuken op zolder... gewoon omdat t kanquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:20 schreef Royco1 het volgende:
Hoe kom je nu bij deze TT als wij het over het pimpen van een Ka hebben?
zie bovenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daar ben ik ook wel benieuwd naar ja
mijn gedachten zijn vandaag gewoon een beetje vaagquote:
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:23 schreef fietsie het volgende:
Nooit geweten dat jij een zolder had in huis, Engel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij woont toch op een zolder?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:25 schreef -Engel- het volgende:
[..]
spuiten = verven ... neuken op zolder... gewoon omdat t kan
[..]
zie boven
[..]
mijn gedachten zijn vandaag gewoon een beetje vaag
Goed he ... krijg ik nu een knuffel?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:24 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Jezus christus wat gaat die SC snel.
Trustequote:
Ok, goede uitleg denk ik.....quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:25 schreef -Engel- het volgende:
[..]
spuiten = verven ... neuken op zolder... gewoon omdat t kan
[..]
zie boven
[..]
mijn gedachten zijn vandaag gewoon een beetje vaag
Nouja, dat is ook wel een spannende kamer. Eigenlijk moeten er een paar haken in het plafondquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:26 schreef -Engel- het volgende:
[..]
O... ja dat is waar.... ik dacht in de spannende kamer
Lol....quote:
Hoeveel heb jij er dan?quote:
Toen ik in het cafe kwam hingen er ook in het woongedeelte op hele rare plaatsen haken.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nouja, dat is ook wel een spannende kamer. Eigenlijk moeten er een paar haken in het plafonden staat die paal nu al eens?
hakenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nouja, dat is ook wel een spannende kamer. Eigenlijk moeten er een paar haken in het plafonden staat die paal nu al eens?
Waar waren die voor?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Toen ik in het cafe kwam hingen er ook in het woongedeelte op hele rare plaatsen haken.
Geloof me, die palen zijn ervoor gemaakt dat het niet gebeurdquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:29 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hakenWaar heb ik die voor nodig?
Nee nog nietik ben bang dat die paal los schiet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |