abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 4 januari 2014 @ 22:37:09 #1
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_135085111
Voor wie is de FOK!Dieetclub bedoeld? De FOK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Gezond slank. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Goede en lekkere tips voor verantwoord ontbijt/lunch: CUL / Gezonde ontbijt/lunch keuzes

Ik wil ook! Dat kan ;) Post mee en als je wil, maak dan een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter of een van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt. krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt. zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Deelnemers

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 1% gewijzigd door BrandX op 05-01-2014 01:05:51 ]
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zaterdag 4 januari 2014 @ 22:40:03 #2
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_135085263
En Claudia, jij zegt echt gewoon echt mooie en goede dingen. Fijne verwoording.

Joyce.. probeer wat meer te plannen en vooruit te denken.
Haal alles in huis wat je moet hebben, plan een wandeling of what ever. Het gaat niet vanzelf allemaal, moeite moet je ervoor doen hoe dan ook.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_135087191
Die exclusieve AH-aanbiedingen met je persoonlijke bonuskaart he... volgens mij is het duidelijk wat voor spul ik koop als je dit krijgt:

quote:
Beste douche-eendje

Je ontvangt deze mail als deelnemer aan het persoonlijke Bonuskaartprogramma. Aankomende week AH Snoepgroente
met 25% korting. Lekker en gezond het jaar in!

AH Snoepgroente met 25% korting
Keuze uit diverse varianten in beker en emmer
• Geldig van 6 t/m 12 januari 2014
• Geldig in AH-winkels in Nederland en bij online bestellingen via ah.nl, uitgezonderd AH to go.
• Deze Exclusieve Deal kun je verzilveren door het laten scannen van je geactiveerde, persoonlijke Bonuskaart aan de kassa. Je hoeft deze email dus niet uit te printen.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 23:32:18 #4
367828 Bassen
Does Humor Belongs To Music?
pi_135087940
Wist niet eens wat snoepgroente was tot ik het googelde. Ken het uiteraard wel, wist echter niet dat het zo genoemd werd.
pi_135088226
Wow friekin_ ziet er strak uit hoor. En die strik vind ik gaaf!

Vandaag had ik echt last van hoofdpijn en misselijkheid door t afkicken bah.

O: volle yoghurt met granaatappel
T: banaan met klein beetje pindakaas
L: zilvervliesrijst met kip en tomaatjes van gisteren, klein schepje pesto
T: handje macadamia's
D: zelfgemaakte pompoensoep met 2 zuurdesemboterhammen
T: stukje chocotaart van vriendinnetje dat kwam eten, glas dubbelfris
My salvation lies in your love..
pi_135088493
quote:
17s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 23:19 schreef douche-eendje het volgende:
Die exclusieve AH-aanbiedingen met je persoonlijke bonuskaart he... volgens mij is het duidelijk wat voor spul ik koop als je dit krijgt:

[..]

hmm die mail had ik ook.. terwijl ik nog geen boodschappen heb gedaan sinds ik een bonuskaart heb :P
pi_135088549
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 23:42 schreef PatriQue89 het volgende:

[..]

hmm die mail had ik ook.. terwijl ik nog geen boodschappen heb gedaan sinds ik een bonuskaart heb :P
Ah, zo exclusief is hij dus niet :+
pi_135089117
Zo, 1 januari 2015 wil ik -20 kilo zijn. Dat is dan iets meer dan de helft van m'n totale einddoel, en volgens mij haalbaar, aangezien ik in december (tot de feestdagen :').) op 0.8 kilo per week zat :9.
pi_135089451
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 23:37 schreef BananaPancake het volgende:
Wow friekin_ ziet er strak uit hoor. En die strik vind ik gaaf!

Vandaag had ik echt last van hoofdpijn en misselijkheid door t afkicken bah.

O: volle yoghurt met granaatappel
T: banaan met klein beetje pindakaas
L: zilvervliesrijst met kip en tomaatjes van gisteren, klein schepje pesto
T: handje macadamia's
D: zelfgemaakte pompoensoep met 2 zuurdesemboterhammen
T: stukje chocotaart van vriendinnetje dat kwam eten, glas dubbelfris
Dank je wel O+ Wat een lieve reacties allemaal :)
pi_135091370
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 23:59 schreef clumsy_clown het volgende:
Zo, 1 januari 2015 wil ik -20 kilo zijn. Dat is dan iets meer dan de helft van m'n totale einddoel, en volgens mij haalbaar, aangezien ik in december (tot de feestdagen :').) op 0.8 kilo per week zat :9.
You can do it *O* en ik ga voor datzelfde doel!
pi_135091423
Deze week niks bijgehouden nog eigenlijk, benieuwd wat de weegschaal doet dinsdag. Op zich eet ik prima geloof ik. Ben benieuwd.
pi_135091564
quote:
17s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 23:43 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Ah, zo exclusief is hij dus niet :+
Haha nee.. dit stond er bij mij in de mail:

quote:
Als deelnemer van het persoonlijke Bonuskaartprogramma van Albert Heijn blijf je profiteren van extra voordelen die Albert Heijn te bieden heeft. We moeten je nog beter leren kennen, daarom is het nu nog een algemene aanbieding. Je zult merken dat binnenkort de Exclusieve Deals persoonlijker worden. Over 2 weken hebben we weer een extra aanbieding voor je. Houd je mailbox daarom goed in de gaten.
  zondag 5 januari 2014 @ 07:40:20 #13
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_135094432
ik heb nog zo'n oude bonus kaart :o
komtvast ook wel weer goed..

mijn doel is om 1 januari 2015 nog steeds onder de 80 kilo te zitten :)
(daar moet ik wel nog eerst naar toe en dat zal zo'n 5/6/7 kilo (niet dezelfde weegschaal hier op werk :) )
zijn nog :P )
gister wel weer wezen sporten dus lekker bezig en ik merk dat mn lichaam er beter op reageert dan de eerste keer sporten ( na 3 weken niks doen ivm rug ) ben benieuwd naar de spierpijn morgen :)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_135094540
Ik heb gisteravond beloofd me aan te sluiten bij het werk-hardloopclubje. Er doen 3 rokers met een slechte conditie mee naast mij. Enige is dat als ik echt mee wil doen ik hardloopschoenen moet hebben en dat vind ik wel zonde want ik weet helemaal niet of het iets voor me is. Is er een soort schoenen wat ik mogelijk al in de kast heb waar ik best 2 of 3x op kan hardlopen zodat ik weet dat het wat voor mij is
pi_135094638
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 08:31 schreef Zeester het volgende:
Ik heb gisteravond beloofd me aan te sluiten bij het werk-hardloopclubje. Er doen 3 rokers met een slechte conditie mee naast mij. Enige is dat als ik echt mee wil doen ik hardloopschoenen moet hebben en dat vind ik wel zonde want ik weet helemaal niet of het iets voor me is. Is er een soort schoenen wat ik mogelijk al in de kast heb waar ik best 2 of 3x op kan hardlopen zodat ik weet dat het wat voor mij is
Heb je sneakers met demping? Bijvoorbeeld asics of Nike air (ik weet niet hoe zacht die laatste daadwerkelijk zijn).
Ik zou in ieder geval absoluut niet op all stars of vans gaan rennen als je blessures wilt voorkomen
pi_135094656
Of heb je niet toevallig nog gymschoenen liggen van de middelbare school of binnenschoenen die eigenlijk voor de sportschool bedoeld waren?
Anders zou ik kijken of je iets kan lenen.
  zondag 5 januari 2014 @ 09:05:37 #17
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_135094684
:W net wakker en nu alweer achterlijk moe :')
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  Licht Ontvlambaar zondag 5 januari 2014 @ 09:06:18 #18
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_135094687
quote:
17s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 23:19 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

die had ik ook :D
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_135094791
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 08:31 schreef Zeester het volgende:
Gewoon kopen, heb je motivatie om er in ieder geval echt mee door te gaan. Na 3 keer zul je het namelijk nog steeds niet leuk vinden. Het is pas leuk als je verschil gaat merken.
pi_135094974
Ik heb vandaag echt achterlijk veel ontbeten. Het is maar goed dat ik geen kcal probeer bij te houden, want dan zou ik nu balen. :') Maar ik wil eens proberen of een groot ontbijt bij mij werkt.

40 gram havermout, 250 ml melk, 20 gram pindakaas en één banaan.
pi_135095028
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 22:40 schreef uniekhoorn het volgende:
En Claudia, jij zegt echt gewoon echt mooie en goede dingen. Fijne verwoording.

Joyce.. probeer wat meer te plannen en vooruit te denken.
Haal alles in huis wat je moet hebben, plan een wandeling of what ever. Het gaat niet vanzelf allemaal, moeite moet je ervoor doen hoe dan ook.
Je hebt gelijk. Het loopt bij mij vaak fout op het plannen! Ga zo al een planning maken voor morgen. Morgen ook weer voor het eerst in tijden sporten. Ik ga denk ik ook gelijk sochtends (ligt er aan of ik opgeroepen wordt of ik moet werken), want als ik savonds pas ga heb ik geen zin meer als ik heel de dag thuis ben geweest!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_135095050
quote:
14s.gif Op zondag 5 januari 2014 09:46 schreef Myraela het volgende:
Ik heb vandaag echt achterlijk veel ontbeten. Het is maar goed dat ik geen kcal probeer bij te houden, want dan zou ik nu balen. :') Maar ik wil eens proberen of een groot ontbijt bij mij werkt.

40 gram havermout, 250 ml melk, 20 gram pindakaas en één banaan.
Ik eet ook ongeveer die verhouding en daar zit ik altijd erg vol van! En qua kcals is het het wel waard hoor. Al zou ik de pindakaas niet doen, maar dat heb ik ook nog nooit geprobeerd!
pi_135095058
quote:
7s.gif Op zondag 5 januari 2014 01:08 schreef PatriQue89 het volgende:

[..]

Haha nee.. dit stond er bij mij in de mail:

[..]

Dat stond er bij mij ook. Ik ga morgen wel wat snoepgroente halen, denk dat dat voor nu wel even goed werkt.
pi_135095059
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2014 09:52 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Ik eet ook ongeveer die verhouding en daar zit ik altijd erg vol van! En qua kcals is het het wel waard hoor. Al zou ik de pindakaas niet doen, maar dat heb ik ook nog nooit geprobeerd!
Ik zit nu ook wel echt stampvol. Ik zag het met pindakaas ergens staan en wilde dat eens proberen, maar eigenlijk gaf het te weinig smaak af om het de volgende keer weer met pindakaas te doen. Volgende keer met appel en koekkruiden denk ik. Eet jij het gewoon kaal?
pi_135095154
Ok ik ga alvast mijn plan voor morgen hier typen. In het geval dat ik niet hoef te werken:

O: 40gr havermout met 250ml amandelmelk en wat kaneel
S: Ongeveer anderhalf uur sporten.
L: omelet van 2 eieren met champignons, prei en wat ham. 150 gr. Kwark met diepvriesfruit.
T: ongeveer 6 olijfjes en wat tomaatjes.
D: Lasagnette met een salade.
T: augurkje met een plakje boterhammenworst

Wanneer ik wel moet werken dan gaat het sporten naar de avond. En gaat mijn avond-t niet door. Die verschuift dan naar de ochtend. Als ik het lijstje bekijk is het misschien wat laag in kcals. Maar ik denk dat het wel genoeg moet zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')