SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door BrandX op 05-01-2014 01:05:51 ]Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
quote:Beste douche-eendje
Je ontvangt deze mail als deelnemer aan het persoonlijke Bonuskaartprogramma. Aankomende week AH Snoepgroente
met 25% korting. Lekker en gezond het jaar in!
AH Snoepgroente met 25% korting
Keuze uit diverse varianten in beker en emmer
• Geldig van 6 t/m 12 januari 2014
• Geldig in AH-winkels in Nederland en bij online bestellingen via ah.nl, uitgezonderd AH to go.
• Deze Exclusieve Deal kun je verzilveren door het laten scannen van je geactiveerde, persoonlijke Bonuskaart aan de kassa. Je hoeft deze email dus niet uit te printen.
hmm die mail had ik ook.. terwijl ik nog geen boodschappen heb gedaan sinds ik een bonuskaart hebquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:19 schreef douche-eendje het volgende:
Die exclusieve AH-aanbiedingen met je persoonlijke bonuskaart he... volgens mij is het duidelijk wat voor spul ik koop als je dit krijgt:
[..]
Ah, zo exclusief is hij dus nietquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:42 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
hmm die mail had ik ook.. terwijl ik nog geen boodschappen heb gedaan sinds ik een bonuskaart heb
Dank je welquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:37 schreef BananaPancake het volgende:
Wow friekin_ ziet er strak uit hoor. En die strik vind ik gaaf!
Vandaag had ik echt last van hoofdpijn en misselijkheid door t afkicken bah.
O: volle yoghurt met granaatappel
T: banaan met klein beetje pindakaas
L: zilvervliesrijst met kip en tomaatjes van gisteren, klein schepje pesto
T: handje macadamia's
D: zelfgemaakte pompoensoep met 2 zuurdesemboterhammen
T: stukje chocotaart van vriendinnetje dat kwam eten, glas dubbelfris
You can do itquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:59 schreef clumsy_clown het volgende:
Zo, 1 januari 2015 wil ik -20 kilo zijn. Dat is dan iets meer dan de helft van m'n totale einddoel, en volgens mij haalbaar, aangezien ik in december (tot de feestdagen.) op 0.8 kilo per week zat
.
Haha nee.. dit stond er bij mij in de mail:quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:43 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ah, zo exclusief is hij dus niet
quote:Als deelnemer van het persoonlijke Bonuskaartprogramma van Albert Heijn blijf je profiteren van extra voordelen die Albert Heijn te bieden heeft. We moeten je nog beter leren kennen, daarom is het nu nog een algemene aanbieding. Je zult merken dat binnenkort de Exclusieve Deals persoonlijker worden. Over 2 weken hebben we weer een extra aanbieding voor je. Houd je mailbox daarom goed in de gaten.
Heb je sneakers met demping? Bijvoorbeeld asics of Nike air (ik weet niet hoe zacht die laatste daadwerkelijk zijn).quote:Op zondag 5 januari 2014 08:31 schreef Zeester het volgende:
Ik heb gisteravond beloofd me aan te sluiten bij het werk-hardloopclubje. Er doen 3 rokers met een slechte conditie mee naast mij. Enige is dat als ik echt mee wil doen ik hardloopschoenen moet hebben en dat vind ik wel zonde want ik weet helemaal niet of het iets voor me is. Is er een soort schoenen wat ik mogelijk al in de kast heb waar ik best 2 of 3x op kan hardlopen zodat ik weet dat het wat voor mij is
die had ik ookquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:19 schreef douche-eendje het volgende:
Die exclusieve AH-aanbiedingen met je persoonlijke bonuskaart he... volgens mij is het duidelijk wat voor spul ik koop als je dit krijgt:
[..]
Gewoon kopen, heb je motivatie om er in ieder geval echt mee door te gaan. Na 3 keer zul je het namelijk nog steeds niet leuk vinden. Het is pas leuk als je verschil gaat merken.quote:Op zondag 5 januari 2014 08:31 schreef Zeester het volgende:
Ik heb gisteravond beloofd me aan te sluiten bij het werk-hardloopclubje. Er doen 3 rokers met een slechte conditie mee naast mij. Enige is dat als ik echt mee wil doen ik hardloopschoenen moet hebben en dat vind ik wel zonde want ik weet helemaal niet of het iets voor me is. Is er een soort schoenen wat ik mogelijk al in de kast heb waar ik best 2 of 3x op kan hardlopen zodat ik weet dat het wat voor mij is
Je hebt gelijk. Het loopt bij mij vaak fout op het plannen! Ga zo al een planning maken voor morgen. Morgen ook weer voor het eerst in tijden sporten. Ik ga denk ik ook gelijk sochtends (ligt er aan of ik opgeroepen wordt of ik moet werken), want als ik savonds pas ga heb ik geen zin meer als ik heel de dag thuis ben geweest!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:40 schreef uniekhoorn het volgende:
En Claudia, jij zegt echt gewoon echt mooie en goede dingen. Fijne verwoording.
Joyce.. probeer wat meer te plannen en vooruit te denken.
Haal alles in huis wat je moet hebben, plan een wandeling of what ever. Het gaat niet vanzelf allemaal, moeite moet je ervoor doen hoe dan ook.
Ik eet ook ongeveer die verhouding en daar zit ik altijd erg vol van! En qua kcals is het het wel waard hoor. Al zou ik de pindakaas niet doen, maar dat heb ik ook nog nooit geprobeerd!quote:Op zondag 5 januari 2014 09:46 schreef Myraela het volgende:
Ik heb vandaag echt achterlijk veel ontbeten. Het is maar goed dat ik geen kcal probeer bij te houden, want dan zou ik nu balen.Maar ik wil eens proberen of een groot ontbijt bij mij werkt.
40 gram havermout, 250 ml melk, 20 gram pindakaas en één banaan.
Dat stond er bij mij ook. Ik ga morgen wel wat snoepgroente halen, denk dat dat voor nu wel even goed werkt.quote:Op zondag 5 januari 2014 01:08 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Haha nee.. dit stond er bij mij in de mail:
[..]
Ik zit nu ook wel echt stampvol. Ik zag het met pindakaas ergens staan en wilde dat eens proberen, maar eigenlijk gaf het te weinig smaak af om het de volgende keer weer met pindakaas te doen. Volgende keer met appel en koekkruiden denk ik. Eet jij het gewoon kaal?quote:Op zondag 5 januari 2014 09:52 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik eet ook ongeveer die verhouding en daar zit ik altijd erg vol van! En qua kcals is het het wel waard hoor. Al zou ik de pindakaas niet doen, maar dat heb ik ook nog nooit geprobeerd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |