Jij bent een vrouw, dus je snapt het gewoon nietquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:12 schreef Anne het volgende:
Ik snap het gezeik niet zo. Ik vind de meuk er omheen ook wel leuk eigenlijk.
Vond het zo sneu vorig jaarquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:13 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Vind het weer bizar dattie dat ding nog tot de finish heeft gebracht.
Das deka zijn taak toch? die vrouwonvriendelijke opmerkingenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:13 schreef Yreal het volgende:
[..]
Jij bent een vrouw, dus je snapt het gewoon niet
Je lijkt wel een wijf zegquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:14 schreef KneusTeun het volgende:
Das deka zijn taak toch? die vrouwonvriendelijke opmerkingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:14 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Je lijkt wel een wijf zegnohomo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
Veel in beeld in tegenstelling tot vorig jaarquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:17 schreef Dekatria het volgende:
[..]
bromancebut nohomo
Mammoet in beeld nu trouwens, valt me alleszins mee.
Ik hoop dat ASO eens wat stricter gaat zijn mbt service waar het niet mag e.d.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:24 schreef M.Melandri het volgende:
Oogt als een zwaardere Dakar dan vorig jaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:25 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik hoop dat ASO eens wat stricter gaat zijn mbt service waar het niet mag e.d.En mini, zeker met het geld uit Qatar nu...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze werken de startnummers af van hoog naar laag per categoriequote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:26 schreef Anne het volgende:
Stomme vraag, maar hoe is besloten wie wanneer mag starten?
Geen idee, maar ik weet wel dat Frans eigenlijk zoals altijd nr. 15 wilde hebben (#FV15 haha) maar dat is om de een of andere reden aan iemand anders vergeven...quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:26 schreef Anne het volgende:
Stomme vraag, maar hoe is besloten wie wanneer mag starten?
Hmja. En anders klagen ze wel over valsspelerij ofzoquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:26 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
En mini, zeker met het geld uit Qatar nu...
Ok, maar hoe kom je dan weer aan dat startnummer? Wie het eerst komt, wie het eerst maalt?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ze werken de startnummers af van hoog naar laag per categorie
wordt deels bepaald door je prestatie jaar ervoor de rest geen ideequote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:30 schreef Anne het volgende:
[..]
Ok, maar hoe kom je dan weer aan dat startnummer? Wie het eerst komt, wie het eerst maalt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |