Niet per se, maar wel wat makkelijker/goedkoper ook. Volgens mij betalen we nu 6 pond voor de hele maand en geen gekloot met proxies enzo.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:17 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Is dat zoveel beter dan de uitzendingen van RTL 7? En zo ja: hoe dan precies?
quote:Op zondag 5 januari 2014 18:27 schreef Dekatria het volgende:
Gordon had iritrack problemen naar verluid, dus zal ook geen penalties krijgen
twitter:Mpresss twitterde op zondag 05-01-2014 om 18:30:33Lijkt toch iets serieus mis te zijn bij @RobbyGordon anders zou die niet pas als 36ste door CP1 komen, nog achter @gerthuzink reageer retweet
ik kan door me dns adres te veranderen in usa dns adres . Op Amerikaanse netflix misschien je dns veranderen in nl dns . Zou toch doodzonde zijn moest je allard missenquote:Op zondag 5 januari 2014 17:41 schreef motorbloempje het volgende:
Nou, maar weer even een maandje eurosportstreamabonnementje genomen, kunnen we ook weer kijken. Eerste afl. om half 10 vanavond (onze tijd)
http://trackingdakar.nlquote:Op zondag 5 januari 2014 19:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Waar zit die live tracker ook weer?Niet in de OP zo te zien
Thxquote:
Staat er al inquote:Op zondag 5 januari 2014 19:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Thx![]()
(misschien ook iets voor in de OP?)
Oh verschillende adressen, zelfde tabelletje. Niegezienquote:Op zondag 5 januari 2014 19:11 schreef Anne het volgende:
[..]
Staat er al in"tussentijdse resultaten".
Bijna 16 minuten jaquote:Op zondag 5 januari 2014 19:40 schreef M.Melandri het volgende:
De Villiers verliest helaas al veel tijd
Een waar slagveld ja.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Gaat al veel mis op de 1e etappe zo te zien
de tijdverschillen moeten natuurlijk meteen gemaakt worden.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Gaat al veel mis op de 1e etappe zo te zien
je ken beter gewoon je kar heel houwequote:Op zondag 5 januari 2014 19:59 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
de tijdverschillen moeten natuurlijk meteen gemaakt worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |