quote:
Hij staat gewoon in de OP, maar ik zie hem nietquote:
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hij staat gewoon in de OP, maar ik zie hem niet
Ik keek net bij edit, maar hij staat er echtquote:
Ja ik ookquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:07 schreef LittleBrownie het volgende:
@ess
Lekker gezellig met familie en jij?
Weghalen en opnieuw er inzetten?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik keek net bij edit, maar hij staat er echt
damn jij houdt echt van kokenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja ik ook![]()
1e kerstdag lekker rustig naar het strand wezen uitwaaien (of wegwaaien) en 's avonds eerst gourmetten en daarna ben ik gaan voorbereiden voor het diner voor 2e kerstdag
2e kerstdag van 9 tot 14.00 in de keuken gestaan, en daarna kwam er nog meer familie en leuke quiz enzo gedaan en daarna een 6 gangen diner voor 10 man gekookt![]()
Buiten dat lekker veel gewerkt omdat allemaal collega's ineens ziek werden. O&N bij vriendinnen gezeten en nu weer lekker rustig in Delft
Jullie zoeken het maar uit met die jinglequote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:11 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Weghalen en opnieuw er inzetten?
Ja was leukquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:14 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
damn jij houdt echt van koken
Gezellig met je vriendje of is 'ie er nog niet?
Kutuser gespotquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Jullie zoeken het maar uit met die jingle
Wat heb je gemaakt?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja was leukAlleen daarna heb ik wel even vrij genomen van koken
![]()
Nee vriendje is er nog nietnog 2 maandjes ongeveer
SC-verrader.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Jullie zoeken het maar uit met die jingle
Essquote:
Een salade met kiprollade, amandelschaafsel en sinaasappeldressingquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:17 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wat heb je gemaakt?
Awh, hoe hou je dat vol?
Mexicanoquote:
Dit haalt de kwaliteit van deze SC omhoog.quote:
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit haalt de kwaliteit van deze SC omhoog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |