En dus als eerste uitgestemd,quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze is handig en zeer bruikbaar daar en een leuk koppie
Bonding to the max.quote:
Leuk voor Paul zijn *meissie* die thuis voor de stream hangtquote:
Lin is een bikkel, altijd al geweest. Geen twijfel hier.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:06 schreef waxmask het volgende:
[..]
Die gaat een zware periode tegemoet, benieuwd of ze dat wel gaat trekken.
quote:
Die vangt nu toch 10K de weekquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Leuk voor Paul zijn *meissie* die thuis voor de stream hangt
Dat gaat inderdaad nergens overquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
In een vorige COS las ik het al ergens: De belichting is wel kut hè.
Hoi ruudemans, ze hebben geen stroom hè?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
En rust zonder die bob de bouwerquote:
Nog wel ja, en bij die dieren zal het ook wel niet beter worden.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
Hoiquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoi ruudemans, ze hebben geen stroom hè?
volgens mij ook jaquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:13 schreef Mylene het volgende:
Harold schaamt zich kennelijk om te douchen.
Dat zal Ome Sjon wel afgedekt hebben.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
Hoi, maar het moet wel te zien zijn op TV hè !
Hun inkomsten worden toch gedekt... Als Paul 10K per snuift .... Dan krijgt ie minstens zoveel binnen toch ?quote:
je kan je zender niet onder de dousche meenemen, ff bijpraten hoe die 2 het aan gaan pakken, je zal zien straks gaan ze met hele groepjes onder de dousche staan.......quote:
Wie?quote:
Wie dan ?quote:
Ik word daar zo niet goed van. Stom gelul.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:13 schreef Disana het volgende:
Volgens de wet van Mozes mag je je baard niet afscheren, vertelt Rienk.
Echt?????quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:15 schreef Mylene het volgende:
Jeetje, na een paar dagen staan ze al te bekken.
Doe eens cos. Wie ????????????????????quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:15 schreef Mylene het volgende:
Jeetje, na een paar dagen staan ze al te bekken.
Neeeeeeequote:
Wtf!!!!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:16 schreef Chanel5 het volgende:
Kussen onder de douche
[ link | afbeelding ]
Too dark... Kan net zo goed een staand standje 69 zijn, Billy heeft van onder net zoveel haar als van boven.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:16 schreef Chanel5 het volgende:
Kussen onder de douche
[ link | afbeelding ]
Jammer dat ik het niet gezien heb, maar Paul liep de eerste avond nog te janken dat hij zijn vrouw ontzettend mist, dat ze al 14 jaar ofzo samen zijn en alles samen doen. Dus dan weten we ook weer dat die woorden helemaal niks betekenenquote:
Ook geblondeerd?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:17 schreef waxmask het volgende:
[..]
Too dark... Kan net zo goed een staand standje 69 zijn, Billy heeft van onder net zoveel haar als van boven.
Dag 4quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:17 schreef Copycat het volgende:
Mijn Utopia? Binnen no time op een all time low RLS-niveau komen.
Echt Cc, ik zit met stomme verbazing te kijken. Een format binnen 5 dagen verneuken.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:17 schreef Copycat het volgende:
Mijn Utopia? Binnen no time op een all time low RLS-niveau komen.
Ook een dramaquote:
bij paul thuis zullen ze nu roepen **Gelukkig hebben we de foto`s nog**quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:16 schreef Chanel5 het volgende:
Kussen onder de douche
[ link | afbeelding ]
Ik hoor de voice-over al ...quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Paul miste waarschijnlijk z'n vriendin en z'n kinderen en probeert het zo te vergeten. Wordt wel gelijk duidelijk waarom Billy wilde dat ze onder de douche wel door de camera's gezien konden worden. Alles voor de show.
Met een knipoog.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Paul miste waarschijnlijk z'n vriendin en z'n kinderen en probeert het zo te vergeten. Wordt wel gelijk duidelijk waarom Billy wilde dat ze onder de douche wel door de camera's gezien konden worden. Alles voor de show.
Dit was echt wel met het oog op de camera. Ik sta versteld.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:20 schreef Clank het volgende:
En ze denken dat ze buiten het beeld van de camera's zijn ofzo ... of ze willen héél graag in beeld komen tijdens de uitzending
Scherp.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Wordt wel gelijk duidelijk waarom Billy wilde dat ze onder de douche wel door de camera's gezien konden worden. Alles voor de show.
nouja, Billy is inderdaad 31 maar die kan je ook zo 51 schatten. Dat kan nog wel.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:21 schreef aarontje112 het volgende:
Die Paul is toch in de 50? En schreeuwlelijk in de 30 toch?
Zoiets maar die is met zo'n kop toch al gewend om te pakken wat je pakken kunt...quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:21 schreef aarontje112 het volgende:
Het lijkt idd meer te kloppen dat Vanessa 10 k erdoor heen gejast heeft qua middelenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:21 schreef aarontje112 het volgende:
Doet Amanda nog aan paaldansen?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer Chantal aka De Bossche Bol haar opwachting in Utopia komt maken.
Dus zoent ze met hemquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Billy denkt beslist dat Paul de ware leider is.
is Billy 31????quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:21 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
nouja, Billy is inderdaad 31 maar die kan je ook zo 51 schatten. Dat kan nog wel.
Weet niet wat dat gelul over "al veertien jaar samen en alles met elkaar doen" nou helemaal waard is. Ik bedoel, als Paul zo'n zwaar verslaafde GHB-gebruiker was, leuke relatie dan. Of deed ze gezellig met 'm mee? Of is dat GHB-verhaal (ook) gelul?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:22 schreef Toverheks het volgende:
Wat zou het nu leuk zijn, paul zijn *meissie* heeft dit ook gezien, ze komt met een teringgang naar het hek rijden en pleurt zo een paar vuilniszakken over het hek met al zijn rotzooi...........
Jos Vanbergenhenegouwen, ben jij het?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij strookt me niet een GHB type, maar wie weet heeft hij wel geile trance feestjes thuis....quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Weet niet wat dat gelul over "al veertien jaar samen en alles met elkaar doen" nou helemaal waard is. Ik bedoel, als Paul zo'n zwaar verslaafde GHB-gebruiker was, leuke relatie dan. Of deed ze gezellig met 'm mee? Of is dat GHB-verhaal (ook) gelul?
Dat zijn de beste sponsoren.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:22 schreef Toverheks het volgende:
Wat zou het nu leuk zijn, paul zijn *meissie* heeft dit ook gezien, ze komt met een teringgang naar het hek rijden en pleurt zo een paar vuilniszakken over het hek met al zijn rotzooi...........
De camera zoemt er zo van bovenaf in.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:21 schreef mootie het volgende:
Er staat daar een hele horde, dan ga je toch niet bekken?
Die is 37quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:25 schreef aarontje112 het volgende:
Haha ik had Billy nog wel in de 30 geschat hoor, eerder Vanessa schat ik in de 50
denk dat hun allemaal zich zelf heel mooi voor doen, kan best dat Paul verslaafd is geweest, vrouw die hem door dik en dun steunde etc.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Weet niet wat dat gelul over "al veertien jaar samen en alles met elkaar doen" nou helemaal waard is. Ik bedoel, als Paul zo'n zwaar verslaafde GHB-gebruiker was, leuke relatie dan. Of deed ze gezellig met 'm mee? Of is dat GHB-verhaal (ook) gelul?
hij zei idd dat ze nog steeds hand in hand op de bank zaten elke avond...quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Of het is opgelegd van boven. Alles voor de kijkcijfers,quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:20 schreef Clank het volgende:
En ze denken dat ze buiten het beeld van de camera's zijn ofzo ... of ze willen héél graag in beeld komen tijdens de uitzending
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |