Ik probeer hier een serieuze discussie te starten als die jou niet aanstaat hoef je toch niet te reageren ik zie het probleem niet.quote:
Mooie reactie! Dit topic leeft eigenlijk vooral omdat ik altijd veel jongeren zie zeuren dat ze maar niet kunnen hosselen etc. Vergetend dat dat ook niet alles is. Ik wilde eens kijken hoe R&P hier tegenaan kijkt. In ieder geval bedankt voor je serieuze reactie. Wie weet gaat het topic nog ergens naartoe.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:08 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Sommige mensen willen graag hosselen, sommigen willen graag wachten op de ware liefde en blijven voor altijd bij hun eerste vriendin. Ik heb weinig last van de hosselaars, ik ben het niet eens met hun "leefwijze" maar het zal mij een worst wezen wat ze doen. Zolang ik ook maar in mijn waarde wordt gelaten.
Wat is dat nou voor een vaag en raar verband dat je daar legt. Alsof dat allemaal mensen zijn die geen waardig zelfbeeld hebben en daarom maar rond neuken. Ik ken genoeg mensen zonder relatie (of een open relatie, of zelfs een polygame) die heel goed weten wie ze zijn, en wat ze belangrijk vinden. En er dan bewust voor kiezen om geen relatie aan te gaan, maar het houden op losse / tijdelijke contacten, om wat voor een reden dan ook.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:46 schreef inslagenreuring het volgende:
Tjah. Als je zelf geen waardig zelfbeeld kunt construeren, dan moet je het maar hangen aan het aantal dames wat je in bed kan krijgen.
Vindt het maar onreine figuren die zo rondsletten. Zowel man als vrouw.
Iemand 'regelen' (bah wat een nare term)quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:03 schreef Elvi het volgende:
Hosselen? PUA? Beta en alpha? Ik snap er geen reet van
Ben ik gauw klaar mee. Uiteindelijk moet je kijken naar wat het ultieme doel is. En gewoon seks hebben is geen goed doel naar mijn mening. Dat het werkt ontken ik niet, maar ik denk niet dat seks aan zich een goed doel is. Het is leuk maar ik moet dan altijd denk aan Brave new world, waar iedereen maar met elkaar seks heeft zonder enig contact op te bouwen. En brave new world bestaat nu eenmaal uit een lege wereld.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
Je moet wel oppassen hoor met die PUA gasten, voor sommigen is het geloof in de PUA godheid nog groter dan het geloof in god van een jehova (inclusief de bekrompenheid die daaruit voortvloeit), daar hebben we ellenlange discussies over gehad in het versieren topic
Nergens staat dat ik dit tegenkom in mijn vriendengroep ik merk enkel dat mensen vaak opscheppen over deze dingen en doen alsof ze iets speciaals zijn omdat ze 200 chickies hebben gescoord. Wilde eens kijken wat de gedachten daarvan waren.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:15 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Ik weet niet wat voor vrienden jij hebt, maar het moment dat het bij mijn vrienden draait om 'meiden hosselen en in bed krijgen' dan ben ik snel weg hoor. Ik ga op stap om gezellig met vrienden een beetje te drinken, lullen, dansen (voor sommigen, mij niet gezien).
Ah ok... en regelen is dus zoveel mogelijk meiden in bed krijgen? Jeetje wat een leeg levenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:06 schreef probeer het volgende:
[..]
Iemand 'regelen' (bah wat een nare term)
Pick Up Artist (iemand die dus als hoofddoel heeft om anderen te hosselen, vaak middels bepaalde technieken)
en beta en alpha .. tsja, het alpha mannetje en de niet-alpha mannetjes, ofzo?
Ja in bepaalde gedeelten van FOK! wordt het zelfs heel veel gebruikt.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:17 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ah ok... en regelen is dus zoveel mogelijk meiden in bed krijgen? Jeetje wat een leeg leven
Alpha mannetjeis dat niet meer iets voor gorilla's of wolven? Zijn er serieus mannen die zich zo noemen?
Oh mijn god wat ergquote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:17 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ja in bepaalde gedeelten van FOK! wordt het zelfs heel veel gebruikt.
Ja, is een heel topic over, heb hem even opgegravenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:19 schreef Elvi het volgende:
[..]
Oh mijn god wat erg![]()
Het is de eerste keer dat ik ervan hoor en ik vind het bizar
Jup, een vrij trieste bedoeling allemaal. Er is zelfs een topicreeks over op FoK!, die ik nu even niet kan vinden. Hebben ze zelfs allemaal termen bedacht en aanbidden ze (youtube filmpjes van) mannen die hun technieken uitleggen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:17 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ah ok... en regelen is dus zoveel mogelijk meiden in bed krijgen? Jeetje wat een leeg leven
Alpha mannetjeis dat niet meer iets voor gorilla's of wolven? Zijn er serieus mannen die zich zo noemen?
Dit soort praktijken vind ik dus 10x niets.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, is een heel topic over, heb hem even opgegraven
R&P / PUA en andere hardcore versiermethodes #7
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed. Dit gedoe interesseert me vrij weinig, en ik vind het ook een beetje een zinloze discussie, so I'm out!
"Pools are perfect for holding water"
Not this shit againquote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, is een heel topic over, heb hem even opgegraven
R&P / PUA en andere hardcore versiermethodes #7
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:25 schreef probeer het volgende:
Die begrippenlijst in dat topic ook echt ...^
Chick Crack? Wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed. Dit gedoe interesseert me vrij weinig, en ik vind het ook een beetje een zinloze discussie, so I'm out!![]()
2
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Heel verstandig!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik zou dat topic geen schopje durven geven!![]()
Jazeker, bestaat zelfs een heus beroep voorquote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:40 schreef Elvi het volgende:
Stiekem wil ik het wel
Ik vraag me af of er ook vrouwelijke PUA's zijn(oh shit ik praat nu al de lingo
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je mag op me oefenen als je wilt. Mag je de (wat is het mannelijke naamwoord voor bitch?'quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:40 schreef Elvi het volgende:
Stiekem wil ik het wel
Ik vraag me af of er ook vrouwelijke PUA's zijn(oh shit ik praat nu al de lingo
)
Was dat niet de gaylord? (talk to the hand!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:53 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Je mag op me oefenen als je wilt. Mag je de (wat is het mannelijke naamwoord voor bitch?'
De man-bitch crack ontdekken?Potverdomme dat wordt nog lastig al die termen te bedenken..
Dit.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:46 schreef inslagenreuring het volgende:
Vindt het maar onreine figuren die zo rondsletten. Zowel man als vrouw.
Ik heb ook niets tegen homo's maar als een vrouw mannen gaat hosselen via PUA zal de vrouw haar termen moeten hebben.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Was dat niet de gaylord? (talk to the hand!)
Geen idee, ik zeg maar watWeet het ook niet met die termen
![]()
Overigens heb ik niks tegen homo's
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:55 schreef complicate het volgende:
[..]
Dit.
En meeste mannen liegen over het aantal bedpartners.
Hoi Koffiequote:
Hoe gedraagt een mannetjes-bitch zich dan?quote:
Nou dan mag je op me oefenen om de bitch-crack te vinden bij mij is dat echter geen voetbal.quote:
quote:ADD [anti-douche defense]
•Betekenis: Anti-douche-defensie de manoeuvres die sommige mannen maken om niet als een douche over te komen op de vrouw met wie hij is, de maatschappij, of zichzelf (vrienden van deze man zijn over het algemeen ook douche, dus bij hen hoeft hij geen ADD op te werpen)
Cock crack
•Betekenis: Elk technisch of wetenschappelijk onderwerp dat de meeste mannen aanspreekt maar de meeste vrouwen niet interesseert, zoals gamen, houthakken en penislineaals.
Tittyblocker
•Betekenis: Dat is de (vaak)dikke lelijke (minder mooie) vriend die er een sport van heeft gemaakt alle vrouwen die interesse tonen in het potentiele object met alle macht probeert te verhinderen of de aandacht naar hem te verplaatsen.
HB [Hot Bro]
•Betekenis: een term die door leden van de verleidingsgemeenschap wordt gebruikt om aantrekkelijke mannen aan te duiden. Als er een specifieke man wordt besproken, volgt er vaak een numerieke waardering van zijn schoonheid zoals HB10 of een bijnaam zoals HBBigDick.
IOI.
•Betekenis: Interesse indicator een teken dat een man een vrouw geeft waarmee hij indirect onthult dat hij zich tot haar voelt aangetrokken of in haar is geïnteresseerd. Voorbeelden van zulke aanwijzingen, over het algemeen expres en niet-subtiel, zijn: naar de tieten staren wanneer zij praat, seksvragen stellen om een gesprek gaande te houden, of in haar kont knijpen tijdens een knuffel.
NEG
•Betekenis: Een ambigue bewering of schijnbaar toevallige belediging aan het adres van een mooie man die een versierkunstenaar net heeft ontmoet, met de bedoeling om hem (of z’n vrienden) actief een gebrek aan interesse voor hem te tonen. Bijvoorbeeld: “Dat is een leuk kapsel, is het echt?”
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:11 schreef Elvi het volgende:
Ok ik heb een paar termen/ beschrijvingen herschreven voor de vrouwelijke PUA:
[..]
Voorbeeld van mannetjes-bitches: onsportieve gasten bij online gaming, politieagenten van het slag "en wat denken wij dat wij aan het doen zijn mevrouwtje?", mannelijke verkopers bij de H&M.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoe gedraagt een mannetjes-bitch zich dan?
Ik kan me daar moeilijk een voorstelling van maken![]()
Edit: Heb het getracht op te zoeken maar een mannelijke versie van het woord "bitch" bestaat schijnbaar niet
Klinkt als beta's die alfa willen doenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:20 schreef Elvi het volgende:
[..]
Voorbeeld van mannetjes-bitches: onsportieve gasten bij online gaming, politieagenten van het slag "en wat denken wij dat wij aan het doen zijn mevrouwtje?", mannelijke verkopers bij de H&M.
Homo's hebben vaak goede smaak qua kleding keuzequote:
Ieder mens is een compromisquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:24 schreef complicate het volgende:
[..]
Homo's hebben vaak goede smaak qua kleding keuze, helaas dat het dan homo's zijn
![]()
Please, PUA in combinatie met 'goden' , is het niet eerder PUA-hondenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ieder mens is een compromis
Dat hoort er een beetje bij, niemand is perfect (naja, behalve dan die PUA-goden he?![]()
)
Mooi gedaan, ben bang dat ik geen van zulke interesses heb etc. Geen wonder dat de wereld mij wereldvreemd vindt. Is mijn bestaan dan een tegenstrijdigheid...quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:11 schreef Elvi het volgende:
Ok ik heb een paar termen/ beschrijvingen herschreven voor de vrouwelijke PUA:
[..]
Ze leren je hoe je een chick in bed krijgt maar schoonouders meeten etc hebben ze geen weet van. Het gevaarlijke aan PUA lijkt mij dat je zulke dingen niet leert. En vrouwen als alles gaat zien behalve relatie materiaal dat is leuk als je in de 20 zit. Maar wat als je ouder wordt en iedereen een serieuze relatie aan gaat daar sta je dan met je PUA skills....quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:34 schreef complicate het volgende:
[..]
Please, PUA in combinatie met 'goden' , is het niet eerder PUA-hondenEen hond kan tenminste slechte manieren afleren , PUA-mannetjes niet
Bovendien is streven naar perfectie vragen om imperfectie hé.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:59 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Mooi gedaan, ben bang dat ik geen van zulke interesses heb etc. Geen wonder dat de wereld mij wereldvreemd vindt. Is mijn bestaan dan een tegenstrijdigheid...
Nou ik hou wel van vrouwen in houthakkershemd, dat vind ik soms wel mooi staan. Dus 1+ punt voor de moeite.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:00 schreef Elvi het volgende:
[..]
Die stereotype interesses zijn ook onzinDie hele lijst is onzin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |