Suicide Tequila, paar weken geleden nog gedaan.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:08 schreef Adames het volgende:
[..]
5 jaar geleden geweest, uit pure ellende een tequila suicide gedaan om daarna gratis lam te zuipen omdat de barman zich verveelde
Fixedquote:
Ik ben niet irritant, jij bent 24/7 ongesteld. Je zoekt aandacht van mij met je intens treurige opmerkingen.quote:
Lekker gegeten?quote:
ik neuk je plat, heb je wel nodig blijkbaarquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben niet irritant, jij bent 24/7 ongesteld. Je zoekt aandacht van mij met je intens treurige opmerkingen.
Dat kun je ook niet wetenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:15 schreef Toto69 het volgende:
je hebt niet in de gaten
wat je allemaal met me doet
en misschien heb je me toenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat kun je ook niet weten
Ik heb je pas 1x ontmoet
wat zei ik net? dat dus.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je irritatiegrens ligt bijzonder laag.
Hoe ga je daarmee om in het openbaar?
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:17 schreef Toto69 het volgende:
In de linkerhoek, met 84 kilo: [ afbeelding ]
In de rechterhoek, met 138 kilo: [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben niet irritant, jij bent 24/7 ongesteld. Je zoekt aandacht van mij met je intens treurige opmerkingen.
Ja was lekker manquote:
fatso'squote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:17 schreef Toto69 het volgende:
jij bent een kut dagquote:
Van wie is die?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:17 schreef Toto69 het volgende:
[..]
en misschien heb je me toen
niet eens gezien
Hoe weet jij dat ik 84 kilo ben?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:17 schreef Toto69 het volgende:
Ok. Ik ga me even bezighouden met leuke(re) mensen, dus ik moet even gedag zeggen. Sorry. Doeeg.quote:
Mijn afzakkende te grote broek zit nu best okéquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:18 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ja was lekker man
nu chillen met deze baas;
ben alwetend.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat ik 84 kilo ben?
heb je zn huismoeders spijkerbroekquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn afzakkende te grote broek zit nu best okéZo na het eten
Ik wilde een schoenenkast gaan kopen, maar dat lukte niet op de fietsquote:
Veel succes met Wooninck.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ok. Ik ga me even bezighouden met leuke(re) mensen, dus ik moet even gedag zeggen. Sorry. Doeeg.
Geen ideequote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:19 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Oke, samenvatting graag.
Wie is er chagrijnig
Huh wat?quote:
Ik sta te springen...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
picsquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Huh wat?
NeeIk had een broek gekocht die perfect zat. En daarna ben ik afgevallen. En toen zat ie niet meer perfect
Hij reageerde niet eens op mijn begroetingquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:21 schreef Etsu het volgende:
Stijn, je hebt hem weggejaagd met je kut, debiel, achterlijk gedrag godverdomme.
doe normaal tegen El Stinho joh, debielquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:21 schreef Etsu het volgende:
Stijn, je hebt hem weggejaagd met je kut, debiel, achterlijk gedrag godverdomme.
Ik doe niets. Jij maakt het zo dat ik debiel gedrag vertoon, terwijl juist jij dat doetquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:21 schreef Etsu het volgende:
Stijn of Wooninck?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hij reageerde niet eens op mijn begroeting
Neequote:
Wooninckquote:
Hij irriteert me mateloos.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
doe normaal tegen El Stinho joh, debiel!
Volgens mij droom je. Word eens wakker, jongen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik doe niets. Jij maakt het zo dat ik debiel gedrag vertoon, terwijl juist jij dat doet.
kan,,,eeh een gebrek aan kusjesquote:
Ik wil ook afvallenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Huh wat?
NeeIk had een broek gekocht die perfect zat. En daarna ben ik afgevallen. En toen zat ie niet meer perfect
Zo heb ik dat ook geleerdquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij kijkt er ook wel tevreden bij
ETSU HEEFT GEEN INCASSERINGSVERMOGEN!!!!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Volgens mij droom je. Word eens wakker, jongen.
Ik zie het verband niet zo. Dus ga maar terug naar VBL, naar je vriendjes waarvan je denkt dat ze je vrienden zijn.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ETSU HEEFT GEEN INCASSERINGSVERMOGEN!!!!
Hij valt wel op mannen. Ik heb DM's. Maar toegeven op een forum is te hoog gegrepen voor hem. Dat kan ik best begrijpen hoor.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
En dat alleen omdat hij niet op mannen valt.
Jij vieze pedo hommo.![]()
racist
nogmaals, ik drink niet thuisquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan moet je minder eten ja. En er zwaait wat als je het op bier afschuift.
Beetje jammer, ja. Maar gelukkig ben je ditmaal niet de oorzaak.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:23 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Doek dit topic op![]()
Elke keer het zelfde
Is Etsu AdoreBelle?quote:
Wil je mijn geheim weten?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk systeem hè?
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Dat zal ook niet meer gebeurenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:24 schreef Muto het volgende:
[..]
Beetje jammer, ja. Maar gelukkig ben je ditmaal niet de oorzaak.
Oquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hij valt wel op mannen. Ik heb DM's. Maar toegeven op een forum is te hoog gegrepen voor hem. Dat kan ik best begrijpen hoor.
Hij heeft iets goed te maken als hij hier nog welkom wil zijnquote:
Je kan ook gewoon het gezeik negerenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:23 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Doek dit topic op![]()
Elke keer het zelfde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |