Veel succes met Wooninck.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ok. Ik ga me even bezighouden met leuke(re) mensen, dus ik moet even gedag zeggen. Sorry. Doeeg.
Geen ideequote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:19 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Oke, samenvatting graag.
Wie is er chagrijnig
Huh wat?quote:
Ik sta te springen...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
picsquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Huh wat?
NeeIk had een broek gekocht die perfect zat. En daarna ben ik afgevallen. En toen zat ie niet meer perfect
Hij reageerde niet eens op mijn begroetingquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:21 schreef Etsu het volgende:
Stijn, je hebt hem weggejaagd met je kut, debiel, achterlijk gedrag godverdomme.
doe normaal tegen El Stinho joh, debielquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:21 schreef Etsu het volgende:
Stijn, je hebt hem weggejaagd met je kut, debiel, achterlijk gedrag godverdomme.
Ik doe niets. Jij maakt het zo dat ik debiel gedrag vertoon, terwijl juist jij dat doetquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:21 schreef Etsu het volgende:
Stijn of Wooninck?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hij reageerde niet eens op mijn begroeting
Neequote:
Wooninckquote:
Hij irriteert me mateloos.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
doe normaal tegen El Stinho joh, debiel!
Volgens mij droom je. Word eens wakker, jongen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik doe niets. Jij maakt het zo dat ik debiel gedrag vertoon, terwijl juist jij dat doet.
kan,,,eeh een gebrek aan kusjesquote:
Ik wil ook afvallenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Huh wat?
NeeIk had een broek gekocht die perfect zat. En daarna ben ik afgevallen. En toen zat ie niet meer perfect
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |