Bij de Efteling krijg je geen rondleiding en geen eten en drinken, zeker geen goederen als kaas en pannenkoeken.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:56 schreef TigerXtrm het volgende:
Rondleiding 10 euro p.p.
Pannenkoek 5 euro p.p
Drinken 2 euro p.p
Een Utopia kaas 20 euro p.p
Godsklere man de Efteling is nog goedkoper...
Ok. Ze kijkt zo sjaggo dat ik de enthousiasme er niet vanaf kan lezen,quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Zoals ik het begreep, vindt Aike het een goed idee om het eerst even te proberen zonder direct te investeren. Charlotte had die boer al min-of-meer toegezegd dat ze zo'n apparaat voor 300 euro van hem zouden afnemen, maar was het er later wel mee eens dat eerst huren slimmer is.
Die gast doet mij denken aan die ludolfsquote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:58 schreef waxmask het volgende:
Hutenkase maken met God!
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:59 schreef 5thencounter het volgende:
Andrea; Vroeger deed ik het nog wel es...
Rienk; Op je duim slaan?
Ging over pijn ( weer)![]()
[ afbeelding ]
Dat is toch gewoon écht ziékelijk?quote:
Zeker, ik snap niet dat zij nooit moe van zichzelf wordtquote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon écht ziékelijk?![]()
RATATATATATATATATATA, en echt gewoon alleen maar dom gewauwel. Helemaal toppie!
Hoop ik ook. Geld weg en al die domme dingetjes die ze verzinnen toch niet zo rendabel blijken. Dan wordt het pas een leuk programma.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:00 schreef iBenny het volgende:
Ik hoop zoooo dat het geld snel opraakt. Dat ze hun eigen geldeenheid moeten verzinnen ofzo
We gaan het zien straks. Al geloof ik niet dat Billy in deze fase "de koeienmeisjes" tegen zich in het harnas gaat jagen, dus ze zal wel akkoord gaan met de huur-constructie.quote:
Lekker! Eet smakelijkquote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:03 schreef Day het volgende:
Nou, ik ga de kaas/pannekoeken-gate missen, want ik ga lekker naar de Italiaan!
Laat er maar lekker kliekjes komen, meer gezeik over een paar dagenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:04 schreef Armageddon het volgende:
stream 3. Karim en Paul aan het smoezen.
Elke dag een uur later. Ik denk vanavond een uur of 10 tenzij ze lam zijn, dan vergeten ze die hele vergaderinf.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:06 schreef TigerXtrm het volgende:
Is de vergadering meestal om de zelfde tijd trouwens?
Ze pakt het serieuzer aan dan Hakim in ieder geval. Daar valt ook wat voor te zeggen. Hakim's idee is "geef mij melk en eieren en een pan en ik pak pannenkoeken! Punt!".quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:08 schreef beequeen het volgende:
Moet Lindy nou serieus een businessplan maken?
Misschien niks mee mis, maar Hakim ramt zijn plan er toch ook gewoon doorheen?
Ik vind die kaasmakerij een prima plan. Makkelijk uitvoerbaar, en eenvoudig winst op te behalen. Dit i.t.t. een pannenkoekenhuis.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:09 schreef HiDiHo het volgende:
Ze kunnen die kazen beter via internet verkopen, volgende dag in huis!
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:09 schreef HiDiHo het volgende:
Vergeet de getrainde snordrukkers niet hé?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:09 schreef Injetta het volgende:
Het wordt een clash tussen het kazenteam en het pannenkoekenteam.
De democratische kringgesprekkers versus de voorstanders van een dictatuur.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:09 schreef HiDiHo het volgende:
Wat een stel domoren. Die Paul wil sowieso al helemaal niet communiceren, die wil alleen maar als een gek de hele dag timmeren.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:09 schreef Gert het volgende:
Hakim tegen Paul:
"Het is momenteel net een kudde losgeslagen schapen
We moeten ons even herpakken.
Ik schreeuw hard, jij schreeuwt hard, Billy schreeuwt hard.
Ik heb twee vijanden: Vanessa en Lin.
[..]
De jongens hebben we allemaal wel op de hand. De sterkste vrouwen ook."
Paul zegt dat hij vanavond geen vergadering wil hebben. "We gaan niet centraal. Dit moet gewoon even bezinken. Anders krijg je weer allemaal discussies."
Dat ging natuurlijk vroeg of laat gebeuren. Alpha mannetjes staan op en moeten zich even laten gelden en een geforceerde democratie houd nooit lang stand.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:09 schreef Injetta het volgende:
Mooi zoquote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:11 schreef Armageddon het volgende:
Die Hakim is echt een vieze gluiperd jonguh!
Charlotte zit dan wel in een spagaat. Ze is vriendinnetjes met Lindy. Maar Hakim rekent Charlotte tot een zekerheidje, zei hij net,en noemde Lindy een van zijn twee vijanden (naast Vanessa).quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:09 schreef Injetta het volgende:
Voor het programma wel maar ik vind het altijd zo triest om te zien dat een goed idee door de menigte wordt afgeschoten. Live bewijs hier op de stream waarom een democratie niet werktquote:
Charlotte doet alles voor een sigaret.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Charlotte zit dan wel in een spagaat. Ze is vriendinnetjes met Lindy. Maar Hakim rekent Charlotte tot een zekerheidje, zei hij net,en noemde Lindy een van zijn twee vijanden (naast Vanessa).
Godverdomme die ventquote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:13 schreef beequeen het volgende:
Paul: voorlopig is er geen cv. Wtf is er mis met allesbranders?
Wie?quote:
quote:
In een democratie worden geen vergaderingen gehouden wanneer de minderheid weet dat ze in de minderheid zijn en hun plannen niet zeker zijn. Doen alsof je neus bloed en alvast beginnen met je plannen en daarna vergaderenquote:
EN....quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:15 schreef HiDiHo het volgende:
Mooi ding Paulkost geen drol
[ afbeelding ]
Had 'm net weer even af gezet (moet af en toe eventjes rust in de kop(telefoon).quote:
Gat in hand?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:15 schreef beequeen het volgende:
Paul is in therapie geweest. Anger-management?
John wrijft manisch lachend in zijn handjesquote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Had 'm net weer even af gezet (moet af en toe eventjes rust in de kop(telefoon).
Waarom moet zij aangepakt worden dan, volgens hun?
Zo zijn mensen hè, het machtsdenken begint al heel erg de overhand te krijgen en de sfeer te bepalen. Ondankt alle wollige idealistische empathische lulkoek die iedereen nog uitkraamt.
Dat geeft te denken hoe ze dat geld voor het hout van de afscheidingswandjes van de slaapkamer terug willen gaan verdienen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:17 schreef Hunter het volgende:
Paul en Hakim willen alleen 300 euro uitgeven als het innen een week is terugbetaald
Hij boort ook steeds in zijn neus stiekem.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:18 schreef 5thencounter het volgende:
Vreselijke mensen.. hoe lang gaat dit programma het volhouden![]()
[ afbeelding ]
Nee, het ging echt over woede. Daarom wil hij vanavond niet CENTRAAL. Dan ontploft hij.quote:
Bepaalt hij dat tegenwoordig?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:20 schreef Hunter het volgende:
Hakim verordeneert dat ze niet centraal gaan vanavond.
En Harold wilde het mes op tafel vanavond, dit zal em wel nie worden dan.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee, het ging echt over woede. Daarom wil hij vanavond niet CENTRAAL. Dan ontploft hij.
En het businessplan voor 300 euro hittekanon?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat geeft te denken hoe ze dat geld voor het hout van de afscheidingswandjes van de slaapkamer terug willen gaan verdienen.
En als vervolgens vraagtekens worden gezet bij de legitimiteit van het een en ander, is het fijntjes: "Wij zijn van het niet lullen maar poetsen."quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:15 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
In een democratie worden geen vergaderingen gehouden wanneer de minderheid weet dat ze in de minderheid zijn en hun plannen niet zeker zijn. Doen alsof je neus bloed en alvast beginnen met je plannen en daarna vergaderen
3 maandenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:18 schreef 5thencounter het volgende:
Vreselijke mensen.. hoe lang gaat dit programma het volhouden![]()
[ afbeelding ]
Ow dan zal Lotje zo wel naar hem toe rennen om het laatste stukje te snaaien.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:21 schreef beequeen het volgende:
Hakim heeft ook sigaretten? Hier klopt echt iets niet.
*schakelt snel inquote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:18 schreef Ransjih het volgende:
paul wil niet centraal omdat ie op ontploffen staat
Hakim was de enige die nog sigaretten had vanochtendquote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:21 schreef beequeen het volgende:
Hakim heeft ook sigaretten? Hier klopt echt iets niet.
Dat moet gewoon kunnen, maar ze hebben er zo verschrikkelijk geen zin in dat ze beter kunnen opsodemieteren...quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:19 schreef waxmask het volgende:
[..]
Hij boort ook steeds in zijn neus stiekem.
Je kan de streams ook terugspoelen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Had 'm net weer even af gezet (moet af en toe eventjes rust in de kop(telefoon).
Waarom moet zij aangepakt worden dan, volgens hun?
Zo zijn mensen hè, het machtsdenken begint al heel erg de overhand te krijgen en de sfeer te bepalen. Ondanks alle wollige idealistische empathische lulkoek die iedereen nog uitkraamt.
Ben benieuwd naar de wérkelijke reden waarom hij zijn politie-pet aan de wilgen heeft gehangen (moeten hangen?).quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee, het ging echt over woede. Daarom wil hij vanavond niet CENTRAAL. Dan ontploft hij.
+Aikequote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:24 schreef waxmask het volgende:
Volgens Hakim zijn er 4 leiders (Billy, Paul, hij, en???) De rest zijn schapen...![]()
![]()
Aikequote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:24 schreef waxmask het volgende:
Volgens Hakim zijn er 4 leiders (Billy, Paul, hij, en???) De rest zijn schapen...![]()
![]()
Drugs...quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar de wérkelijke reden waarom hij zijn politie-pet aan de wilgen heeft gehangen (moeten hangen?).
I know. Ik dacht ik vraag het eventjes.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:23 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Je kan de streams ook terugspoelen.
Meh... jammer dat de mensen die ruzie veroorzaken ook meteen goede plannen saboteren omdat ze overtuigd zijn dat ze zelf de beste zijn. Wat dat betreft is het een goede weerspiegeling van politiek.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:25 schreef iBenny het volgende:
Ik ga die mensen juist steeds meer waarderen om de ruziefactoren die ontstaan
Daarom. Kan nog wel heel leuk wordenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:26 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Meh... jammer dat de mensen die ruzie veroorzaken ook meteen goede plannen saboteren omdat ze overtuigd zijn dat ze zelf de beste zijn. Wat dat betreft is het een goede weerspiegeling van politiek.
Idem! Vandaag de eerste dag dat ik eigenlijk enthousiast ben geworden. Er vormen verschillende kampen en spanningen en heb het idee dat zodra het straks echt op geld verdienen aankomt nog sensatie te verwachten valt.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:25 schreef iBenny het volgende:
Ik ga die mensen juist steeds meer waarderen om de ruziefactoren die ontstaan
Preciiiiieees!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:28 schreef NoNickOne het volgende:
[..]
Idem! Vandaag de eerste dag dat ik eigenlijk enthousiast ben geworden. Er vormen verschillende kampen en spanningen en heb het idee dat zodra het straks echt op geld verdienen aankomt nog sensatie te verwachten valt.
Niet sterk genoeg in de groep.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:28 schreef R0T29 het volgende:
Hopen dat Harold en Peter e.a. vanavond wel CENTRAAL willen
Slechts de drijvende veren er bij elkaar insteken.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:28 schreef TigerXtrm het volgende:
Hakim en Billy zijn aan het bespreken hoe geweldig ze wel niet zijn en wat ze allemaal wel niet doen voor de groep
Hahaha hoi dinnetje van Lin...quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:29 schreef GroetenvanJeMoeder het volgende:
Pfff wat lopen ze Lindy af te zeiken zeg?
Pff billy als je wat te zeggen hebt tegen lindy, doe het dan zelf en niet via charlotte.. Wat kinderachtig zeg.
Billy staat hoog op mijn wegstem lijst als het er nu op aan zou komen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:30 schreef GroetenvanJeMoeder het volgende:
Smerige gluiperds die Hakim en Billy.
Hoezo? Voor vanavond is het sushi.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:29 schreef Copycat het volgende:
Een beetje bijgelezen. Wat een malloten. En dan ook serieus aardbeien bestellen, de luxekoeien.
Gelukkig regelt de redactie nering.
Zei ik toch al: Charlotte zit in een spagaat en wordt binnenkort gedwongen een keuze te maken.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:29 schreef TigerXtrm het volgende:
Lotje is een dubbele agent die in de war is. Hakim wil die hele kaas bende niet maar Lotje staat Lindy wel aan te moedigen
Hoi!!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:31 schreef waxmask het volgende:
[..]
Hahaha hoi dinnetje van Lin...![]()
![]()
Billy is gewoon doortrapt maar die gaat nog wel op haar bek hoor, ben maar niet bang.
Ik ook niet, ze is één van de weinige die keihard staat werken.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Zei ik toch al: Charlotte zit in een spagaat en wordt binnenkort gedwongen een keuze te maken.
Dan gaan we pas écht een keer zien uit welk hout ze is gesneden. Gaat ze mee met de macht of met haar maatje.
Ik snap overigens nog niet waarom Lindy ineens zo als een probleem wordt ervaren door de zelfbenoemde Leiders.
Ik had echt van die matjes van 1cm verwachtquote:
Nou inderdaad!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:32 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ik ook niet, ze is één van de weinige die keihard staat werken.
sexenquote:
Lijkt me duidelijk, Lindy is mooi, lief en ook nog eens handig; jaloerse mensen willen die het snelst weg hebben: Hakim en Billy dusquote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:32 schreef Gert het volgende:
Ik snap overigens nog niet waarom Lindy ineens zó als een probleem wordt ervaren door de zelfbenoemde Leiders.
Ja, dit inderdaad. Plus dat ze zich aan hun invloed onttrekt en gewoon haar eigen ding doet.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:33 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk, Lindy is mooi lief en ook nog eens handig; jaloerse mensen willen die het snelst weg hebben: Hakim en Billy dus
Harold heeft genoeg vetjes.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:34 schreef houdjemond het volgende:
Harold zal het wel koud hebben door niks te doen
Zodra er internet is / contact met vrienden buiten, worden de "functioneringsgesprekken" die de Leiders onderling over de rest van de groep houden vanzelf bekend.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:32 schreef GroetenvanJeMoeder het volgende:
[..]
Hoi!!
Is idd echt een doortrapt persoon, die gaat hem nog wel krijgen denk ik. Samen met Hakim
Ha zo had ik er nog niet eens over nagedacht. Goeie, goeie.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:33 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk, Lindy is mooi, lief en ook nog eens handig; jaloerse mensen willen die het snelst weg hebben: Hakim en Billy dus
Billy is niet mooi,en heeft geen tietenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:36 schreef GroetenvanJeMoeder het volgende:
[..]
Ha zo had ik er nog niet eens over nagedacht. Goeie, goeie.
Die kop van Billy is idd niet te hagguhhh
Toch wel kaviaar vooraf?quote:
Hmm.... vind het nog niet heel overtuigend, maar zie ook geen andere reden momenteel.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:33 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk, Lindy is mooi, lief en ook nog eens handig; jaloerse mensen willen die het snelst weg hebben: Hakim en Billy dus
TV kijkers zien straks de eerste dag, en introductie van de spelers. Daarna gaan ze snel de streams kijken en zien ze dat de villa al bijna af is en snappen er geen reet meer van...quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Toch wel kaviaar vooraf?
Ik ben echt benieuwd hoe ze dit Utopia-gehalte op televisie gaan opschroeven.
Ome Sjon vond het helemaal top tot nu toe. Dat meldde hij via Radio 1.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:37 schreef Copycat het volgende:
Toch wel kaviaar vooraf?
Dus die pannekoeken moeten ook in een week 300 hebben opgebracht.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:17 schreef Hunter het volgende:
Paul en Hakim willen alleen 300 euro uitgeven als het binnen een week is terugbetaald
Ze laten de telefoon doodgaan
#TeamKaasquote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:39 schreef Mallika het volgende:
[..]
Dus die pannekoeken moeten ook in een week 300 hebben opgebracht.
Ik hoop zo dat de kaas beter lukt
dan hoor je de snurkers niet meer?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:39 schreef TigerXtrm het volgende:
Welke idioot houd nou het plastic om een matras?
Laat Rob aan rukken met zijn PH tester en UVtje...komen toch van dezelfde rukzender?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:41 schreef TigerXtrm het volgende:
Matras beschadigd! Garantie! Dat dit kan in Nederland
Utopia staat niet gelijk aan op de grond moeten slapen. Ze hebben een startbudget gekregen en van tevoren was bekend dat dat er zou zijn. Dus dat kunnen ze spenderen. Wat ik dan weer belachelijk vind is dat ze deze matrassen voor 20 euro per stuk krijgen. Belachelijke prijs. Zelfs de allergoedkoopste matras bij de Leenbakker, 12 centimeter dik, kost al het dubbele. En dan heb je echt meuk.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Toch wel kaviaar vooraf?
Zijn 2 handsjes he.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Utopia staat niet gelijk aan op de grond moeten slapen. Ze hebben een startbudget gekregen en van tevoren was bekend dat dat er zou zijn. Dus dat kunnen ze spenderen. Wat ik dan weer belachelijk vind is dat ze deze matrassen voor 20 euro per stuk krijgen. Belachelijke prijs. Zelfs de allergoedkoopste matras bij de Leenbakker, 12 centimeter dik, kost al het dubbele. En dan heb je echt meuk.
+een gratis hé? als het goed is hebben ze er een over...quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Utopia staat niet gelijk aan op de grond moeten slapen. Ze hebben een startbudget gekregen en van tevoren was bekend dat dat er zou zijn. Dus dat kunnen ze spenderen. Wat ik dan weer belachelijk vind is dat ze deze matrassen voor 20 euro per stuk krijgen. Belachelijke prijs. Zelfs de allergoedkoopste matras bij de Leenbakker, 12 centimeter dik, kost al het dubbele. En dan heb je echt meuk.
Toevallig ben ik verdomd dichtbij jou ja. Boerenkool?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:43 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ik ook. Ik ga maar eens koken. Kom je eten?
Nee johquote:
misschien heeft hij Ruuds pannetje voer wel gevondenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:43 schreef beequeen het volgende:
Wat is er met The Alien? Staat daar maar een beetje in het bos.
Ik dacht begrepen te hebben dat ze van de kringloop kwamen toch?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Is dat wel zo? Ze leken er grotendeels hetzelfde uit te zien en zaten netjes in plastic.
Jawel, maar ze lijken me nieuw.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:44 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ik dacht begrepen te hebben dat ze van de kringloop kwamen toch?
Hij wil naar huis bellen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:43 schreef beequeen het volgende:
Wat is er met The Alien? Staat daar maar een beetje in het bos.
Beam me up Scotty!!!!
Wat zitten ze nou te stoken?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:45 schreef TigerXtrm het volgende:
Gaan we nou ook al aan codetaal beginnen. Billy
Nee, daar gaat het me ook niet om. Het gaat me om de ondernemers die buiten Utopia het Utopia van onze idealisten vorm geven.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:42 schreef Gert het volgende:
Utopia staat niet gelijk aan op de grond moeten slapen. Ze hebben een startbudget gekregen en van tevoren was bekend dat dat er zou zijn. Dus dat kunnen ze spenderen.
Dat wordt echt een opgave voor de montage. Veel mensen in mijn omgeving die geïnteresseerd zijn, zijn dat vooral omdat ze benieuwd zijn naar dat opbouwen uit het niets.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:37 schreef Copycat het volgende:
Yupquote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou dan is het een belachelijke spotprijs toch?
Mijn moeder is de enige die ik er in mijn omgeving over heb gehoord. Met scepsis. En die is normaal nooit sceptisch.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat wordt echt een opgave voor de montage. Veel mensen in mijn omgeving die geïnteresseerd zijn, zijn dat vooral omdat ze benieuwd zijn naar dat opbouwen uit het niets.
Soon they'll has the internetzzz.....quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:48 schreef houdjemond het volgende:
Ik krijg echt harsespijn van die Billy
Mijn pa vroeg me zojuist net of ik "nou GVD echt niets beters hebt te doen op de zaterdagavond" Fair enough.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mijn moeder is de enige die ik er in mijn omgeving over heb gehoord. Met scepsis. En die is normaal nooit sceptisch.
Schapen genoeg volgens Hakim...quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Vind ik op zich nog niet eens zo'n slecht idee
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:49 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Mijn pa vroeg me zojuist net of ik "nou GVD echt niets beters hebt te doen op de zaterdagavond" Fair enough.
Kost geen drolquote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:49 schreef margje53 het volgende:
Als ik ze was zou ik luchtgitaren bestellen
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:50 schreef Ransjih het volgende:
jahoor heeft Billy bedacht........ dat de douche ook door de camera gevangen moet worden
Tsja, die zenderkamer is er niet voor niks.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:50 schreef Ransjih het volgende:
jahoor heeft Billy bedacht........ dat de douche ook door de camera gevangen moet worden
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:49 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Mijn pa vroeg me zojuist net of ik "nou GVD echt niets beters hebt te doen op de zaterdagavond" Fair enough.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |