Wat voor mongol ben jij? Kom je niet buiten ofzo? Het was fakking 13 graden met een lekker zonnetje, ik loop met dit weer gewoon in een shirt.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:23 schreef Yaros het volgende:
Hoe kun je nou midden in de winter weten of ze een prima lichaam heeft?
Ze was naar mijn inziens 22, niet echt pedo materiaal he?quote:
Lichamelijk misschien niet nee.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:29 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
Ze was naar mijn inziens 22, niet echt pedo materiaal he?
en dat is het gene wat telt hier in dit landquote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:30 schreef Devolution het volgende:
[..]
Lichamelijk misschien niet nee.
Verstandelijk gehandicapten zijn vaak erg geil.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:21 schreef CarltonBanks het volgende:
Lieve fokkers,
Op de lokale kinderboerderij was ik vandaag om een paar mooie foto's te maken van de lokale lammetjes, schaapjes, geitjes en ander klein vee wat daar rond scharrelt. Na een uurtje hield ik mezelf op bij de kantine waar ik een cola nuttigde. Omdat het terras vol zat zocht ik een plekje in de speeltuin. Ik zette mezelf neer op het stoeltje van de waterpomp en nam een slok.
Ik keek op en er stond een leuke glimlachende dame voor me, ze keek uit haar ogen alsof ze een downie was maar verder had ze een prima lichaam... een welbekende plork. Ze zei: Meneer, mag ik pompen? Natuurlijk zei ik, zal ik je helpen?
In mijn vlugge gedachte vroeg ik haar mee naar de hooi zolder, aldaar zou ik een paar sensuele foto's maken om haar vervolgens alle hoeken.... "Nee Evelien, deze meneer zit daar nu, wij komen later wel terug" deze irritant schelle stem doorbrak mijn gedachten, ik opende mijn ogen en zag dat een oudere vrouw haar boven arm vast pakte en mee nam terug naar het terras waar een heel groepje zat.
klacht: gecock blocked worden door een begeleidster
Je kan dan een beroep doen op de schulduitsluitingsgrond ontoerekeningsvatbaarheid waardoor bij een geslaagd beroep dit zal leiden tot vrijspraak, dan wel tot ontslag van alle rechtsvervolging. Afhankelijk van de tenlastelegging.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:31 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
en dat is het gene wat telt hier in dit land
Je kan als 18 jarige ook niet iemand vermoorden en er mee weg komen door te doen of je 11 bent
Leuk herschreven wel, daar niet van.quote:
Engels woord. To block, to be blocked. Ergo, cockblocked. Wil je een Engels woord op zijn Nederlands in de voltooide tijd zetten, wordt het volgens onze regels, gecockblockt (maar dat is imo belachelijk).quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:36 schreef Zaktabak het volgende:
Gecockblocked, Cockgeblockd, gekockblockd, gekochtblokt, kok ge blokt.
Ach wat maakt het ook uit.
Dit dus. Het valt me op dat je de laatste tijd verdomde vaak gelijk hebt.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:04 schreef hoink581 het volgende:
Bestaan er downie patienten met een goed lichaam? Ik dacht altijd dat als je een dikke tong had je ook een vierkant blokje als lichaam had.
Dat is onzin. Plus beauty is in the eye of the beholder.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:04 schreef hoink581 het volgende:
Bestaan er downie patienten met een goed lichaam? Ik dacht altijd dat als je een dikke tong had je ook een vierkant blokje als lichaam had.
Alle 7 ja.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:36 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jouw vriendin heeft wel een knap lijf wil je zeggen?
Ik dacht dat als relaties tussen begeleiders en hun patienten in hun woongroep verboden waren gezien de scheve machtsverhouding?quote:
Dat was een kinderopvangquote:
Dat is iets waar je je vader op moet aanspreken als je klachten hebt over de zwakke genen van je moeder.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:38 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik dacht dat als relaties tussen begeleiders en hun patienten in hun woongroep verboden waren gezien de scheve machtsverhouding?
Daar vroeg je toch echt zelf om. Niet gaan huilen he?quote:
Ik had gehoopt op een betere comeback in plaats van een grap die terug te leiden is op:quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:45 schreef dr.dunno het volgende:
Daar vroeg je toch echt zelf om. Niet gaan huilen he?
quote:
Het was geen grap.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:46 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik had gehoopt op een betere comeback in plaats van een grap die terug te leiden is op:
[..]
Heb je een beter voorbeeld, wat jij wel ongenadig hard vind?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:47 schreef Regilio_ het volgende:
Dat noemt 'ie 'ongenadig hard'.... je bent wel een echte fokker hè met je levenservaring.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |