En zoetwatervis, of is dat kweekvis (ik heb er geen verstand van)quote:
Gianni ook volgens mij.quote:
Boodschappen doen toch.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:16 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja klein he![]()
wat moet je met zoveel
Waarom?quote:
je woont toch in woensel?quote:
Ja maar waarom zoveel dezelfdequote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
Boodschappen doen toch.Hebben sinds een jaar nog een AH XL.
Kloptquote:
Nee.quote:
quote:
Wat was de weddenschap? wie het het langst zou volhouden?quote:
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat was de weddenschap? wie het het langst zou volhouden?
ben niet helemaal erin thuis, maar volgens mij wordt er niet professioneel zoetwatervis wild gevangen. is allemaal kweekvis, veel efficiėnter omdat je maar 1 vissoort hebt. op zee vang je allerlei soorten vis, waarbij je maar 1 soort mag houden (veelal de helft van de totale visvangst). de rest moet worden weggegooid.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
En zoetwatervis, of is dat kweekvis (ik heb er geen verstand van)
Niks en niksquote:
teringquote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:18 schreef supersof het volgende:
http://www.kakhiel.nl/media?mediaId=13806352#
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:19 schreef supersof het volgende:
Ik ben morgen helemaal niet jarig.
Omdatappel wel
Klinkt wel logisch eigenlijk.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:18 schreef Adames het volgende:
[..]
ben niet helemaal erin thuis, maar volgens mij wordt er niet professioneel zoetwatervis wild gevangen. is allemaal kweekvis, veel efficiėnter omdat je maar 1 vissoort hebt. op zee vang je allerlei soorten vis, waarbij je maar 1 soort mag houden (veelal de helft van de totale visvangst). de rest moet worden weggegooid.
gelukkig zijn ze wel al een tijdje bezig om die idiote regels te veranderen.
De eer natuurlijkquote:
hij heeft er nog meer online gezet vandaagquote:
quote:
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:20 schreef essnhills het volgende:
Ik heb in 2009 met iemand voor 20 euro gewed dat Volendam binnen 50 jaar Nederlands kampioen zou worden
Het valt toch niet te controleren? Misschien heb je allang gewonnen?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:20 schreef supersof het volgende:
[..]we begonnen met vier, zijn er twee afgevallen.
maakt me niet uitquote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:21 schreef Muto het volgende:
[..]
Het valt toch niet te controleren? Misschien heb je allang gewonnen?
Dat is een lange weddenschap.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:20 schreef essnhills het volgende:
Ik heb in 2009 met iemand voor 20 euro gewed dat Volendam binnen 50 jaar Nederlands kampioen zou worden
geen ideequote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]
hoorde dat het stuk beter gaat met M?
Ik sloop hem.quote:
Jij doet het toch ook niet om de weddenschap?quote:
hopelijk kan je dat nog met je 69e betalen, met die rare pensioenproblemen van nuquote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:20 schreef essnhills het volgende:
20 euro is dan niks meer waard.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:22 schreef Adames het volgende:
[..]
hopelijk kan je dat nog met je 69e betalen, met die rare pensioenproblemen van nu
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:19 schreef supersof het volgende:
Ik ben morgen helemaal niet jarig.
Omdatappel wel
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:22 schreef Adames het volgende:
[..]
hopelijk kan je dat nog met je 69e betalen, met die rare pensioenproblemen van nu
We hebben vele scenario's doorgesproken. Als de euro ophoudt met bestaan dan bewaren we allebei een briefje van 20 voor de weddenschapquote:
Voor jou is het te hopen dat Volendam zo snel mogelijk kampioen wordt. Dan heb je meer aan het geld.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
We hebben vele scenario's doorgesproken. Als de euro ophoudt met bestaan dan bewaren we allebei een briefje van 20 voor de weddenschap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |