bij de xenos heb je zo'n leuke theepot waar je eronder zo'n waxinelichtje kan zetten. hele dag warme theequote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik had net ook een pot thee gezet...vergeet ik het weer op te drinken, halfkoude thee
Alledrie de c1000's die hier waren zijn veranderd in jumbo'squote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:08 schreef Adames het volgende:
[..]
ja, leuk
dan maar even naar de c1000. jammer dat ze weinig goede aanbiedingen hebben deze week
Oh dat kan ik later ook nog wel zetten jaquote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik had net ook een pot thee gezet...vergeet ik het weer op te drinken, halfkoude thee
Meestal heb je iets met vlees dus dan hoef ik het eigenlijk al niet meerquote:
ik heb nog geluk, wat is jumbo toch een teringwinkel zegquote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Alledrie de c1000's die hier waren zijn veranderd in jumbo's
vegetarier?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:09 schreef supersof het volgende:
[..]
Meestal heb je iets met vlees dus dan hoef ik het eigenlijk al niet meer
Ja, normaal heb ik wel zo'n dubbelwandige theepot waarin het warm blijft. Maar nu was het losse thee en dan heb ik zo'n theepotje met ingebouwd zeefding..ook van de Xenos. Gewoon eigen stomme schuld natuurlijk.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:09 schreef Adames het volgende:
[..]
bij de xenos heb je zo'n leuke theepot waar je eronder zo'n waxinelichtje kan zetten. hele dag warme thee
ja, al vier jaar. maar eet wel visquote:
Meestal wel ja, maar mijn stoofpeertjes en champignonsoep zijn ook heerlijkquote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:09 schreef supersof het volgende:
[..]
Meestal heb je iets met vlees dus dan hoef ik het eigenlijk al niet meer
C1000quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Alledrie de c1000's die hier waren zijn veranderd in jumbo's
Jaquote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:09 schreef Adames het volgende:
[..]
ik heb nog geluk, wat is jumbo toch een teringwinkel zeg
Ik houd niet zo van champignonsquote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Meestal wel ja, maar mijn stoofpeertjes en champignonsoep zijn ook heerlijk
wanneer ben je jarig?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, normaal heb ik wel zo'n dubbelwandige theepot waarin het warm blijft. Maar nu was het losse thee en dan heb ik zo'n theepotje met ingebouwd zeefding..ook van de Xenos. Gewoon eigen stomme schuld natuurlijk.
Visquote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:10 schreef supersof het volgende:
[..]
ja, al vier jaar. maar eet wel vis
Ezelldorp heeft er (minstens) tien.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:10 schreef supersof het volgende:
wij hebben in ons dorpjuh een ah, jumbo, coop en lidl
best veel nog
dat is geen dorp danquote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:11 schreef Muto het volgende:
Wij in ons dorpje een c1000, ah, twee lidls, twee jumbo's en we hadden een spar. Maar die is volgens mij al een tijdje dicht.
Vegetariėr die niet van champignons houdt?quote:
Morgen over 2 wekenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:11 schreef Adames het volgende:
[..]
wanneer ben je jarig?
[ afbeelding ]
ezelldorp is dan ook een stuk groter tochquote:
heb persoonlijk meer moeite met vis, vooral zeevis.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:10 schreef supersof het volgende:
[..]
ja, al vier jaar. maar eet wel vis
I knowquote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Vegetariėr die niet van champignons houdt?![]()
Lastig
![]()
Maar die van mij is echt heul lekker
Bijna 40.000 inwoners, geloof ik.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:12 schreef supersof het volgende:
[..]
ezelldorp is dan ook een stuk groter toch
De Spar is de buurtsuper bij mijn ouders op het dorp. Superhandig johquote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:11 schreef Muto het volgende:
Wij in ons dorpje een c1000, ah, twee lidls, twee jumbo's en we hadden een spar. Maar die is volgens mij al een tijdje dicht.
ligt misschien eraan per c1000, heb het idee dat ze veel zelfstandig regelen, net zoals de plus dat ook doet. vlees hier is namelijk het grootste pluspunt van de c1000, naast de aanbiedingen ja.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:11 schreef Muto het volgende:
[..]
C1000. Jammer dat het gaat verdwijnen. De aanbiedingen waren altijd wel goed. Goede broodafdeling. Alleen het vlees vond ik niet altijd even goed.
welke vis heb je nog meer danquote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:12 schreef Adames het volgende:
[..]
heb persoonlijk meer moeite met vis, vooral zeevis.
Als je het met jouwe vergelijkt, niet nee.quote:
Ik ben ook al bijna jarigquote:
wij hebben er 12.600quote:
Oh dat is wel lastigquote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:12 schreef supersof het volgende:
[..]
I knowik lust heel veel dingen niet die je als vegetariėr zou moeten eten. noten en bonen avocado enzo
Ja, zat maar een paar dagen tussen toch?quote:
dorp waar ik vandaan kom hebben ze 1 spar, gerund door een dikke homofiel met tepelpiercing, loopt in de zomer zonder shirt door de winkelquote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:11 schreef Muto het volgende:
ja lekker kut, 2 goede vrienden van me zijn vegetarier, kook ik soms voor. 1 vindt champignons ook niet lekker, was eerst een kleine opgave om wat te verzinnen. gaat nu goedquote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Vegetariėr die niet van champignons houdt?![]()
Lastig
![]()
Maar die van mij is echt heul lekker
So so small.quote:
Oh alvast gefeliciteerd dan, weet niet of ik je morgen ziequote:
dan zou ik gewoon aan jezelf denken en weer vlees gaan eten. gewoon 1-2 keer per week. meer dan zat. idiote vleesconsumptie van nu is ook overdreven.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:12 schreef supersof het volgende:
[..]
I knowik lust heel veel dingen niet die je als vegetariėr zou moeten eten. noten en bonen avocado enzo
Geloof er niks van.quote:
kweekvisquote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:13 schreef supersof het volgende:
[..]
welke vis heb je nog meer dan
vijvervis
Jaquote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, zat maar een paar dagen tussen toch?
Ik lust het niet meerquote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:15 schreef Adames het volgende:
[..]
dan zou ik gewoon aan jezelf denken en weer vlees gaan eten. gewoon 1-2 keer per week. meer dan zat. idiote vleesconsumptie van nu is ook overdreven.
quote:
lange weddenschap danquote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:15 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik lust het niet meer
En het is een weddenschap
Ja klein hequote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:15 schreef Ezell het volgende:
[..]
So so small.
We hebben in het centrum vier supermarkten, waarvan twee XL's. En een grote C1000 net buiten het centrum.
Verlies die weddenschap nou. Vleesquote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:15 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik lust het niet meer
En het is een weddenschap
Dankjewelquote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh alvast gefeliciteerd dan, weet niet of ik je morgen zie![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |