Ik heb het weg gekliktquote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:53 schreef Adames het volgende:
[..]
gewoon ok klikken, kan niks misgaan
Nee dat zal nooit gebeuren.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Ben je dan niet bang dat je op de een of andere manier uitstraalt dat je te graag wilt? Dat je meisjes juist afschrikt?
Spanning en sensatie op jouw facebook zo te lezenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:55 schreef Muto het volgende:
[..]
Nee, ik gebruik FB bijna alleen maar om mee te lezen. En nu ik het over FB had heb ik zelfs een bericht van iemand geliked. Het moet niet gekker worden.
er is nog niet eens een goede opvolger aan te wijzen, zoals dat eerst wel was met de overgang hyves > facebookquote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:55 schreef Muto het volgende:
[..]
Nee, ik gebruik FB bijna alleen maar om mee te lezen. En nu ik het over FB had heb ik zelfs een bericht van iemand geliked. Het moet niet gekker worden.
Voeg me toe op FB en geniet mee.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Spanning en sensatie op jouw facebook zo te lezen
oh mijn tante is soms wel grappigquote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:50 schreef Muto het volgende:
[..]
Ja, maar dan zou je heel de familie moeten blokken.
Het zijn ook echt alleen maar mijn ooms en tante's die op mijn verjaardag de moeite nemen om mij te feliciteren op FB. Voor de rest staat er bijna niks op mijn FB.
Dacht ik ook.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:59 schreef supersof het volgende:
[..]
oh mijn tante is soms wel grappig
toto dacht dat dat mijn moeder was
Ucciequote:
Ik ben al 3 kwartier aan het bedenken wat ik wil eten, en heb gewoon nergens zin in.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:02 schreef essnhills het volgende:
Mijn half ontdooide champignonsoep ziet er uit als kots
Ik heb een kipppenbout, een zakje champignonsoep en een zakje stoofperen uit de vriezer gevist vanmiddag..quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben al 3 kwartier aan het bedenken wat ik wil eten, en heb gewoon nergens zin in.
kip had ik niet meer, want dan had ik ragout gemaakt.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb een kipppenbout, een zakje champignonsoep en een zakje stoofperen uit de vriezer gevist vanmiddag..De kippenbout heb ik gemarineerd en staat nu in de oven, de champignonsoep ben ik nu aan hetopwarmen als voorafje en dan eet ik straks de kip met de stoofperen
Haha ik ookquote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
kip had ik niet meer, want dan had ik ragout gemaakt.
Trek straks wel een blik open ofzo, vandaag echt zo'n blugh dag.
je maakt me hongerigquote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb een kipppenbout, een zakje champignonsoep en een zakje stoofperen uit de vriezer gevist vanmiddag..De kippenbout heb ik gemarineerd en staat nu in de oven, de champignonsoep ben ik nu aan hetopwarmen als voorafje en dan eet ik straks de kip met de stoofperen
ik lees kook posts van ess niet want dan krijg ik trekquote:
slimquote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:07 schreef supersof het volgende:
[..]
ik lees kook posts van ess niet want dan krijg ik trek
Ik had net ook een pot thee gezet...vergeet ik het weer op te drinken, halfkoude theequote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Haha ik ookmaar gelukkig heb ik de laatste keer dat ik stoofpeertjes en verse champignonsoep heb gemaakt veel te veel gemaakt en de rest in porties ingevroren
![]()
Hoiquote:
Sorryquote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:07 schreef supersof het volgende:
[..]
ik lees kook posts van ess niet want dan krijg ik trek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |