quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niks negatiefs. Ik erkende je grootsheid. Maar Jezus staat ook in een andere klasse tot God net zoals jij ten opzichte van Ezell.
Ezell is een overkoepelende grootsheid daar waar jij tussen het volk staat en ons direct met problemen weet te helpen.
Ik ben maar wat blij dat jij niet voor onze zonden bent overleden bij het karten. Wat heb ik mij zorgen gemaakt.
ik sta bovenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:34 schreef Muto het volgende:
Ik kon geen partij kiezen. Allebei een eigen regeltje. Hoeven jullie het niet eens te delen.
In februari draai ik de boel om.quote:
Goed idee wel. Mijn kip staat nu net in de ovenquote:
Kippen horen in de tuin te lopen. #DeOvenIsGeenKippenhokquote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Goed idee wel. Mijn kip staat nu net in de oven
Nou, dat net net.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:36 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik zei het je. Gewonnen?
[..]
Nu zijn er alleen maar winnaars.
quote:
Ja ik nog niet dus.quote:
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wij zijn allemaal kinderen van je.
quote:
Deze kip loopt sowieso niet zoveel meerquote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:37 schreef Muto het volgende:
[..]
Kippen horen in de tuin te lopen. #DeOvenIsGeenKippenhok
Ik heb gewoon niet zulke mensen op facebookquote:
Wel lief van je moeder dat ze zich liet verslaan door haar dochter. Daar herken je echte moeders aan.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:37 schreef supersof het volgende:
[..]
Nou, dat net net.
Mijn oudste broertje 1, vader 2 en jongste broertje 3. Is maar goed ook, want die jongste kan echt niet tegen zijn verlies en dan was hij heel het weekend chagrijnig geweestIk was nummer vier en mijn moeder laatste
Is het een hele kip of alleen kippenpoten?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Deze kip loopt sowieso niet zoveel meer
Ik heb nou eenmaal geen facebook.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Soms is het jammer dat ik geen incompetente wezens in mijn Facebooklijst houd.
Je wilt niet weten hoe geweldig ik mezelf voel als ik dit soort teringdebieltjes zie.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Soms is het jammer dat ik geen incompetente wezens in mijn Facebooklijst houd.
Een kippenbout. Zo'n poot met een stuk eraan nogquote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:39 schreef Muto het volgende:
[..]
Is het een hele kip of alleen kippenpoten?
Treurig dat je dat soort mensen nodig hebt om je beter te voelen over jezelf.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoe geweldig ik mezelf voel als ik dit soort teringdebieltjes zie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |